Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorNapisal/-a marc » 24 Avg 2017, 22:32

Urko napisal/-a:
marc napisal/-a:Dva dni nazaj se je menjalo še olje v menjalniku, ki je bilo že kar rjavo. :-s Sita nisem še menjal, bom počakal še par 100km in še enkrat opravil menjavo + menjal sito. Olje bi po drugi menjavi moralo biti v večji meri sveže. Prvi občutki po menjvi so....isti. :D Menjalnik načeloma v višjih prestavah praktično neobčutno menjava medtem, ko pri agresivnejši vožnji pri menjavi iz prve v drugo zacuka. Kaj je normalno in kaj ne za ta tip menjalnika bi moral Urko povedat.


Normalno to sigurno ni. Bi pa moral videt kako ta sunek izgleda. Je to pri res polnem pospeševanju v kick down-u, ko prestavi na robu rdečega polja, ali pa to dela tudi pri nižjih vrtlajih? Ali grdo strese cel avto ali pa samo zaradi obremenitve prestavi malo bolj grobo kot ponavadi? Jebiga, avto je star, menjalnik prav tako, kilometrov ima verjetno 2x ali 3x toliko kot na števcu in če je to edina anomalija, ki jo menjalnik kaže, potem je to po moje o.k. Vozi dalje in se skušaj izogibati teh situacij. Naredi še eno menjavo olja + sito in to je to.

Tudi moj je v zadnjem času (včeraj je šel mimo realnih 324.000 km) razvil eno posebnost. Pri zmanjševanju hitrosti, ko pri cca 40 km/h da iz 4. v 3., to izvede rahlo bolj grobo kot pri ostalih menjavah. Ampak to ne vsakič, ampak kakor se mu zdi... Prvi ukrep bo menjava olja, verjetno se bom odločil za kompletno menjavo s spiranjem sistema, potem pa bomo videli. Tudi če to ne bo pomagalo bom vozil dalje, ker je to edino, kar kao ni čisto ok. Ostalo vse dela, odzivnost je super in dokler bo tako, ga ne bom dajal dol in razdiral.

Si se menjalnika drugače že kaj navadil, ti prestavi točno takrat ko si ti želiš?


Kot praviš, bom poskrbel, da bo menjalnik zgledno poservisiran in upal, da čim dlje ostane tako kot je. V realnost kilometrov sem več kot 90%, zaradi kar nekaj ostalih pokazateljev, je pa dejstvo, da je bil zadnjih 10 let več kot neprimerno vzdrževan/vožen. Tudi karter menjalnika je malo udrt (nekam so nasedli verjetno), vprašanje kakšno olje so vlivali, ipd.
Pri počasnem pospeševanju se včasih ne začuti nič, včasih malo, pri polnem gasu pa se začuti sunek kot pri hitrem spustu sklopke na ročnem iz 1. v 2. prestavo nad 5k (sepravi najbolj očitno je na višjih obratih). Vse višje prestave in tudi menjave navzdol so bp.
Sicer nekih bajnih kilometrov letos še nisem naredil (verjetno vse skupaj okrog 300), ampak malo občutka sem že dobil. Sploh 1,2,3 zadeva je res fajn za krajše ovinkaste vzpetine. Nekaj imam še 'fore' v nastavitvi stikala za kickdown pod pedalko.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana