1989 E30 320i brilliantrot

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 18 Avg 2021, 19:36

Od danes naprej tudi uspešno homologiran kot starodobnik :D

1C3B187C-DC2A-40B0-8F21-CADC294B9786.jpeg

0E44CFB5-E668-43D7-B0E0-0708B2140344.jpeg
mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 21 Avg 2021, 18:20

Ena slika z danasnjega izleta s podpisom ;) :D

CFA4B677-A7BF-4A73-95F9-BB9B80AE5446.jpeg
mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 11 Okt 2021, 15:03

No pa se je spet nekaj dogajalo. Včeraj (10.10.2021) sem bil na Grobniku na track day-u. Sonca ni blo, je pa rosilo\padalo in pihalo, ampak se je vseeno dalo kr lepo peljat. Glede na to da ima E30 320i original motor brez predelav (torej tistih 130 konjeu) je 1:59.22 po mokrem kr soliden čas (če primerjam čas z takrat M42 IS motorjem po suhem 1:57.60). Prvič sem vozil po mokrem na Grobniku in sem bil presenečen nad veliko oprijema.
Avto je delal brez problema, pregrevalo se ni nič, okvare nobene... je zelo stabilen in predvidljiv v ovinke, točno čutiš kaj se z avtom dogaja. Treba pa za naslednjič zmontirat ene semi-slick gume :D
Spodaj še par slik časov krogov in en posnetek oboževalcev :D več slik z proge pa še sledi, samo da jih fotografi obdelajo in objavijo :)

IMG_4526.JPEG
Zamenjano olje v motorju ter vse pregledano in pripravljeno za na dirkališče :)

IMG_4533.PNG

245256788_1218357788641853_7471078001952293761_n.jpg
245256788_1218357788641853_7471078001952293761_n.jpg (37.18 KiB) Videno 148 krat

mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 11 Okt 2021, 19:44

B-) Super, da služi svojemu namenu :ymapplause:
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 704
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 11 Okt 2021, 22:01

Evo še en posnetek mojega reševanja ko prepozno zaviraš v ovinek :D

mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 13 Okt 2021, 10:29

Tako izgledajo slike ko pelješ avto v njegovo naravno okolje :D

DSC_0177.jpg

DSC_0179.jpg

DSC_0237.jpg

DSC_0399.jpg

DSC_0423.jpg

DSC_0519.jpg

DSC_0699.jpg

DSC_0700.jpg

DSC_0762.jpg

DSC_0766.jpg

DSC_0825.jpg

DSC_0842.jpg

DSC_0882.jpg

DSC_0920.jpg

DSC_0921.jpg

DSC_0925.jpg

DSC_0926.jpg

DSC_0927.jpg

DSC_0928.jpg
mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 15 Okt 2021, 08:24

Ker kaže za nedeljo sončno vreme grem zopet na Grobnik še malo se po suhi progi zdivjat. Pa da bo malo več oprijema bomo še nove gume gor zmontirali na original Style 5 feltne :)

IMG_4560.jpeg
mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 15 Okt 2021, 09:38

Najs edino dimenzije gum imaš "hondaške" :p ampak naj bo če so za na progo :D
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 704
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 15 Okt 2021, 10:25

DulE30 napisal/-a:Najs edino dimenzije gum imaš "hondaške" :p ampak naj bo če so za na progo :D

Lema racing vozi na twingotih to gumo in to dimenzijo in narocajo večjo količino, posledično je guma na zalogi (dobiš jo še isti oz. drugi dan) in bolj poceni... sm hotu 205/50 sam je 45€ po gumi dražje od 195/50 :D spet take razlike pa ni med temi dvemi dimenzijami
mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

Re: 1989 E30 320i brilliantrot

OdgovorNapisal/-a mark_grlj » 18 Okt 2021, 12:19

No ta vikend na Grobniku z novimi gumam sm imel cilj vozit pod 1:55 z mojim avtom. Dosegu sem čas 1:54.7 :D Tako da cilj uspešno dosežen. Mislim da je to nekak limit z tem motorjem, mogoče bi se dalo se kakšno desetinko manj če bi res odvozu vse tako kot treba. So bili pa časi vseh krogov tam okoli 1:55.xx tako da je šlo ceu čas na pouno. Naredil sem pa 37 krogov.

Gume držijo odlično. Sem pa vrjetno imel premalo pritiska v njih (2 bara tople) ker mi je sprednje kar močno pojelo po sredini (vrjetno jo je zvijalo in rablo sredino)

Tudi nankang za ar-1 priporoca 1.9-2.5bara za 1000-1400 kg avto. Ampak sem to pogooglal komaj zdaj doma. Tako da drugič dam na 2.1-2.2

Je pa tudi res da grem v ovinek s precej višjo hitrostjo in posledično mi avto drsi spredaj (understeer) da imam pol čim višjo izstopno hitrost, ker ima avto malo moči in če bi prišel z manjšo hitrostjo v ovinek in odpeljal ovinek tako kot treba da ne drsi, ni potem zadosti konjev da bi pospešilo nazaj... :) tako da je tudi to posledica da so se gume tako obrabile

Pa če bi bilo več moči bi tudi sredi zavoja ko bi dau gas zadnji konc vleklo proti vn pa posledično spredaj tudi malo bolj noter u zavoj :)

Aja. Pa se en izlet sem imev v riješkem ovinku, me je zadi uzelo in odneslo na travo, ampak sem rešil in se mal odpelju po travi in nazaj na progo. Sem pa zgubu tam sprednji podalšek :D Do zdaj je bil poliesterski gor, zdaj bom pa dal verjetno original plastičnega :)

IMG_4568.JPG

IMG_4569.JPG


Plan zdaj za čez zimo je ta motor dat vn, lepo očistit motorni prostor, dat M-tech sedeže na novo preobleč in seveda ta glavno M42 motor narest strokerja 2.1 z ITB-ji in ga pol notr dat :)

Ps.: če ima kdo sprednji IS lip ga bom rabu v prihodnosti :D
mark_grlj
 
Prispevkov: 54
Pridružen: 15 Nov 2018, 23:20

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov