
Gume držijo odlično. Sem pa vrjetno imel premalo pritiska v njih (2 bara tople) ker mi je sprednje kar močno pojelo po sredini (vrjetno jo je zvijalo in rablo sredino)
Tudi nankang za ar-1 priporoca 1.9-2.5bara za 1000-1400 kg avto. Ampak sem to pogooglal komaj zdaj doma. Tako da drugič dam na 2.1-2.2
Je pa tudi res da grem v ovinek s precej višjo hitrostjo in posledično mi avto drsi spredaj (understeer) da imam pol čim višjo izstopno hitrost, ker ima avto malo moči in če bi prišel z manjšo hitrostjo v ovinek in odpeljal ovinek tako kot treba da ne drsi, ni potem zadosti konjev da bi pospešilo nazaj...

Pa če bi bilo več moči bi tudi sredi zavoja ko bi dau gas zadnji konc vleklo proti vn pa posledično spredaj tudi malo bolj noter u zavoj

Aja. Pa se en izlet sem imev v riješkem ovinku, me je zadi uzelo in odneslo na travo, ampak sem rešil in se mal odpelju po travi in nazaj na progo. Sem pa zgubu tam sprednji podalšek


Plan zdaj za čez zimo je ta motor dat vn, lepo očistit motorni prostor, dat M-tech sedeže na novo preobleč in seveda ta glavno M42 motor narest strokerja 2.1 z ITB-ji in ga pol notr dat

Ps.: če ima kdo sprednji IS lip ga bom rabu v prihodnosti
