Tokrat z dvovratno hennarot, ki jo žene za posebej YU trg tehnološko dovršen Pierburg.
Seveda ni to edina stvar, ki je prilagojena YU-trgu, temu primeren je tudi spisek dodatne opreme: .
...to be continued...
Dejansko je bil edini problem v karburatorju, avto je sicer vžgal a ni hotel "laufat", razdiranje le tega ni prišlo v poštev, saj tu ne vidim potenciala.Za prvo silo smo dize spihali s kompresorjem, tako, je pogojno(ves čas je bilo potrebno dvigovati obrate) zalaufal.
. Ni bilo druge kot sredi glavne ulice postavit trikotnik, ustavit nasproti vozeči promet
in s pomočjo mimoidočega kolesarja porinit čez polno črto na Petrol. Tam sem napumpal gume natočil pol tanka 100tke, da se zmeša z tistimi 10l ,10let starega benza in gasa domov.
Od tam pa direktno na preventivni tehnični, ko sem ga zaključil je mojster le še vprašal, greš zdaj na pravega
...
edina opomba: zamenjat prvo pomoč 
Dule is back...with vengeance!
No, ker se je o avtu že dosti povedalo v temi o samem ogledu, ne bom dolgovezil. Zelooooo lepa osnova! Prva slika avtu res malo krivico dela. 
sej bodo fotke ko začnem predstavitev(uvodna že popravljena
)zdaj se komaj ogrevam

.

