No zima se je letos mal hitrejše končala, tako da je cajt za dokončat ITB-je pršu prej
V tem času sm dobiu tudi trobente in zadeva izgleda nekako takole (manjkajo še konus distančniki med loputami in trobentami)
Prvo sm se lotu kolektor dokončat. Treba je blo navarti še navoje za smrekce gor našraufat za vakuume (razvidno iz zgornjih slik). Nato pa notranjost cevi lepo pobrusit in zgladit (vari so na parih mestih pršli skozi in jih je blo potrebno zgladit)
Ko je bla notranjost končana sm se lotu še zunanjosti, da bo use skupi zgledalo lepo narjeno, kod da ni blo nikoli varjeno
(sledi še barvanje, ampak to na koncu)
Ker je prirobnice zvilo zaradi varjenja jih je blo potrebno še poravnat prej ko se use skupej lahko zmontira
Nrdit je blo pa potrebno še vakuum blok za use vakuume potem gor povezat. Tako je blo pol use končano in prprauljeno na montažo
- zgoraj "sestavljeni" ITB-ji, spodaj vakuum blok, desno razdelilec za vakuum bobna zavor
No potem je pa sledila montaža in prvi vžig:
Use skupej deluje, seveda pa ne kukr more ker je še original ECU in je trenutno brez AFM-ja. tako da zdej sledi menjava ECU-ja, rabi narest še konus distančnike za trobente in pa mehanizem za zajlo gasa, ker je zdaj gas malo preveč agresiven na začetku ker prehitro odpre lopute
Ps: se opravičujem če so posnetki mogoče slabše kvalitete ampak boljših mi ni hotelo naložit