Evo, končno sem si odtrgal nekaj časa od vseh pomladanskih obveznosti.
Ker že nakaj časa razmišljam o oljnem separatorju/lovilcu oljnih hlapov, sem se odločil, da nekaj naredim v tej smeri.
Najprej sem si ogledal trg na ebayu, kjer so samo neki veliki kromirani kanistri z visoko ceno in pašejo zaradi blinki/blink zunanjosti samo v zame neokusne motorne prostore.
Potem sem si ogledal trg manjših in diskretnih lovilcev olja z visokim pricetagom(85$):
Ja tud sam sem dvakrat pogledal za ceno...
poglejte si tukajPotem sem oprezal za takimi manjšimo filtri za predpripravo zraka za razne airbursh zadeve...
Našel sem in prvo kar je bilo je bila proba kam diskretno na poti do ohišja zračnega filtra bi ga lahko dalo, da bi bil bolj kot ne skrit.
Originalno je cev speljana takole, ker vem da niste vsi 02 friki
...
Na samem mestu sta se našli 2 oz. eventuelno 3 mesta.
Desno od cevi za ojačevalec zavor:
In levo od cevi za ojačevalec zavor:
Eventuelno se bo lahko montiralo tudi pod samo cev od ojačevalca zavor.
Moj namen je bil narediti diskretno in učinkovito zadevo, da lahko uporabim karseda originalno pot cevi za oljne hlape. Ker je moj motor bil prejšno sezono precej zdrav(upam da se to ne spremeni), je če sem nataknil na oddušek cca 1,5 m dolgo cev ni nič pihalo. Torej zrak samo pulzira ven in nazaj noter, hlapi pa mi veselo svinjajo oblogo na motornem pokrovu in po frgazerjih.
Torej rabim dobro pretočni filter in pulzirajoč zrak mi dela uslugo, saj se tak zrak lažje očisti hlapov.
Dela so se začela...
Prvo sem izdelal idejno zasnovo, nato pa sem dal izdelati priključke strugarju iz medenine. Ko je to prispelo, sem se sam lotim ostalih zadev, uporabil sem skoraj vso strojno orodje(brusilnik, stružnica, dremel, pile, vrtalnik, brener...)
In na koncu še končni izdelek, upam da se bo izkazal za učinkovitega, ko bo čez cca 14 dni se montiral na avto.
Mnenja in komentarji dobrodošli