G(roup buy): 123 TUNE

Prodam vse kar je v povezavi z e30 (rezervni deli, dodatna oprema,...)

G(roup buy): 123 TUNE

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 30 Nov 2014, 00:27

Zdravo, s precej e30 pobov se že poznamo in občudujem vašo ljubezen in strast do teh rjavin :)
Ker si sam lastim BMW z M10 motorjem ki je dedek e30 imam v prihodnje izvest nakup 123 Tune razdelilca vžiga.

Nekaj tehničnih podatkov in zakaj sem se tudi sam po letnem premisleku odločil za ta nakup pred izboljšavo podvozja.
-Gre za popolnoma elektronski razdelilec vžiga (e30 ima kolikor je meni znano polelektronskega)
-Programiranje krivulj predvžiga preko USB povezave (glede na dotrajanost originalnih razdelilcev in neprimernost zaradi originalno namenjeno za uporabo osvinčenega bencina; za vsako modifikacijo se unikatno prilagodi krivuljo, recimo ostrejšo odmično, večjo kompresijo, portani kanali, izpušni kolektor drug)
-Odvzem vakuma za vakumski predvžig iz sesalnega kolektorja, ki je bolj učinkovito od vakuma pri loputi
-Izgled originalnega BOSCH-ovega razdelilca vžiga
-Software z live data spremljanjem in on-line spreminjanjem krivulje za +/-5°, ima tudi feature merjenje časa med pospeševanjem med obrati, ki jih sami določite (tako najbolje prilagodite krivuljo predvžiga svojemu avtu)
-Izklop napajanja tuljave če ključ pustite nekaj časa na poziciji kontakt in ne dela (pregrevanja tuljave ni)
-Shranjeni ima 2 različni krivulji kateri lahko med vožnjo s stikalom kjerkoli na avtu preklopite (recimo ena za vsakdanjo vožnjo, druga za pisto)
-Še mnogo drugih lastnosti katere se sedaj ne spomnim ali pa niso tako zelo pomembne

Uporabno za M10 (330€), M20 (415€) in M30 (415€) motorje +19% davka.
Take so cene brez popusta, če se nas bo zbralo dovolj bodo cene še nižje, in poštnina bo na vsakega 10€ ali manj. (Te cene če jih pogledate glede na internet ne boste našli nikjer ceneje, obenem pa imam 2 ponudnika ki se bo v končni fazi z naročili še malce konkurenčno zbijalo ceno)

Izgled:
Slika
Priklop usb na razdelilec:
Slika
Software za nastavitev predvžiga:
Slika
On-line live spremljanje in spreminjanje predvžiga:
Slika
Dve rdeči piki na števcu pri obratih motorja sta za merjenje časa pri pospeševanju in številka znotraj tega števca (3.1) je čas v sekundah med temi obrati v poljubni prestavi (ponavadi 3 ali 4).

Prosim da komentirate in resni interesenti za nakup tega razdelilca vžiga se pofočkajte. Sam imam to namen naročiti od konca Decembra dalje.
Zadnjič spremenil FR Wolf, dne 23 Dec 2014, 11:20, skupaj popravljeno 1 krat.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: G(roup buy): 123 TUNE

OdgovorNapisal/-a Matej » 30 Nov 2014, 01:05

Dobrodošel na forumu! ;)

Zelo zanimiva zadeva je videti tole. Od vseh prednosti/izboljšav mi je najbolj všeč, da lahko dejansko preklapljaš med različnimi nastavitvami ter da ostane originalni izgled. B-)

Verjetno bo interesente zanimalo tudi: Koliko se (okvirno) izboljšajo pospeški in odzivnost v praksi? Kaj pa poraba, pri normalni vožnji se verjetno celo zmanjša? :)
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: G(roup buy): 123 TUNE

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 30 Nov 2014, 01:14

Matej napisal/-a:Dobrodošel na forumu! ;)

Zelo zanimiva zadeva je videti tole. Od vseh prednosti/izboljšav mi je najbolj všeč, da lahko dejansko preklapljaš med različnimi nastavitvami ter da ostane originalni izgled. B-)

Verjetno bo interesente zanimalo tudi: Koliko se (okvirno) izboljšajo pospeški in odzivnost v praksi? Kaj pa poraba, pri normalni vožnji se verjetno celo zmanjša? :)


Hvala Matej :)

Kar sem prebral in od prijateljev ki to že uporabljajo:
-Ja odzivnost se precej izboljša, sploh napram modifikacijam z dvojnimi vplinjači, kateri nimajo možnosti priklučitve vakuma na originalni razdelilec (oz. originalni razdelilec za dvojen vplinjače nima vakumskega zamika)(pri 123 tune ga lahko priklopimo na sesalni kolektor)
-Avto pri neogretem motorju občutno bolje teče, enako pri ogretem motorju je mirnejši tek
-Poraba se sicer malo zmanjša ampak kdo pa pri teh klasikah gleda na manjšo porabo?

Videoposnetek primerjave med standardnim, petronix in 123 ignition:


Če je še kako vprašanje kar z besedo na dan. V kolikor ga bom znal odgovorit, ga tudi z veseljem bom.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: G(roup buy): 123 TUNE

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 17 Dec 2014, 21:47

Vsi interesenti katere zanima, čez novo leto preglejte malce finance. (press.božiček) O:-) Stvar se bo sigurno splačala, ker je do dejanskega nakupa še mesec in je na oko nekje 4 je interesenti. Seveda računam da bo kdo biu pussy in odstopil od prodaje, ko bo treba pokazati €.
A Računam na vsaj 15€ popusta na kos z brezplačno poštnino, kar znese več kot 35€ kar pa ni spet tako zelo malo. Resni interesenti se mi javite čez praznike.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54


Vrni se na Prodam