Matej napisal/-a:Dobrodošel na forumu!
Zelo zanimiva zadeva je videti tole. Od vseh prednosti/izboljšav mi je najbolj všeč, da lahko dejansko preklapljaš med različnimi nastavitvami ter da ostane originalni izgled.
Verjetno bo interesente zanimalo tudi: Koliko se (okvirno) izboljšajo pospeški in odzivnost v praksi? Kaj pa poraba, pri normalni vožnji se verjetno celo zmanjša?
Hvala Matej
Kar sem prebral in od prijateljev ki to že uporabljajo:
-Ja odzivnost se precej izboljša, sploh napram modifikacijam z dvojnimi vplinjači, kateri nimajo možnosti priklučitve vakuma na originalni razdelilec (oz. originalni razdelilec za dvojen vplinjače nima vakumskega zamika)(pri 123 tune ga lahko priklopimo na sesalni kolektor)
-Avto pri neogretem motorju občutno bolje teče, enako pri ogretem motorju je mirnejši tek
-Poraba se sicer malo zmanjša ampak kdo pa pri teh klasikah gleda na manjšo porabo?
Videoposnetek primerjave med standardnim, petronix in 123 ignition:
Če je še kako vprašanje kar z besedo na dan. V kolikor ga bom znal odgovorit, ga tudi z veseljem bom.