Pred prihodom interesenta sem mel namen napumpat gume, ker sem vedel, da je vsaj ena spustila. Očitno slabi ventilčki, ali pa so gume za predihtat. Ali pa so enostavno že prestare in ne bojo nikoli več uporabne. V glavnem, drug komplet felten in gum sem, kot rečeno, pustil pri kolegu vulkanizerju in zarad praznika seveda nisem mogu do njega, zato sem punci zaplenil originalen Citroenov flat-tyre kit. Merci z French.


Interesentoma sem odklenil avto in ju pustil s prijateljem, jaz pa sem skočil po kompresorček. Vmes se mi je zdel, da mi je nekaj padlo iz žepa puloverja, ampak sem preveril in sem mel na seb vse (2x avtomobilski ključi, 3x prometno, denarnca, garažna kartica, ključi, mobitel), na tleh pa ni blo nič. Pridem nazaj s kompresorčkom in ugotovim, da ključa E30ke nisem pustil pr njih.


...itak, odtočni kanal. Dvignem rešetke in res, spodi ključi od E30ke. Valda sem mel oba ključa na istem obesku, tko da bi ostal čis brez, če bi jih zgubil. Ok, problem solved, se vrnem in prpravim vse, da bom gume nafilal. Pržgem kompresorček, laufa, vse ok, guma se ne dviguje. Pustim še mal... Nč.




Čez kakšno uro se je oglasil kupec felten. Ker drugega kompleta nisem imel, sem skočil po klocne do prijateljeve babice.


Zgodba z mojo lapisblau E30ko se torej očitno bliža koncu, ampak ne bom še nč govoru, da ne bom preklel zadeve. Bodoči lastnik deluje kot zlo dober dečko, upam pa, da bo nadaljeval tud tole temo, da bomo lahko spremljal, kaj se dogaja z zvezdo tega foruma.

