Za dans je bil napovedan prvi ogled. Razen tega interesenta, sta se za ogled do zdaj napovedala še dva, en kolega in en bivši lastnik zelo lepe E30ke. Blo je še kr neki drugih klicev, ampak samo za Styling 5 feltne.
Pred prihodom interesenta sem mel namen napumpat gume, ker sem vedel, da je vsaj ena spustila. Očitno slabi ventilčki, ali pa so gume za predihtat. Ali pa so enostavno že prestare in ne bojo nikoli več uporabne. V glavnem, drug komplet felten in gum sem, kot rečeno, pustil pri kolegu vulkanizerju in zarad praznika seveda nisem mogu do njega, zato sem punci zaplenil originalen Citroenov flat-tyre kit. Merci z French.
Interesentoma sem odklenil avto in ju pustil s prijateljem, jaz pa sem skočil po kompresorček. Vmes se mi je zdel, da mi je nekaj padlo iz žepa puloverja, ampak sem preveril in sem mel na seb vse (2x avtomobilski ključi, 3x prometno, denarnca, garažna kartica, ključi, mobitel), na tleh pa ni blo nič. Pridem nazaj s kompresorčkom in ugotovim, da ključa E30ke nisem pustil pr njih. Na srečo sem vedel, kje sem neki izgubil in laufal nazaj tja, na tleh nič... Trikrat lahko ugibate...
...itak, odtočni kanal. Dvignem rešetke in res, spodi ključi od E30ke. Valda sem mel oba ključa na istem obesku, tko da bi ostal čis brez, če bi jih zgubil. Ok, problem solved, se vrnem in prpravim vse, da bom gume nafilal. Pržgem kompresorček, laufa, vse ok, guma se ne dviguje. Pustim še mal... Nč. Potem sem se odloču, da pogledam, če iz cevke kompresorčka kej piha, zato jo odšraufam z ventilčka in ugotovim, da sem nastavil cevko, ki je povezana s kitom za flikanje gum, ne cevko za zrak. Prklopm pravo, s premikanjem avta pridemo do vseh gum in jih vse napolnemo. Ok, let's get the show going. Pržgem avto in laufa samo po treh cilindrih. Noro, pa ta avto res noče od mene! Sem čakal, če se bo pobral, ampak ne. Potem ga spravmo ven iz garaže, še vedno s tremi cilindri, zunaj pa odprem havbo in pogledam. Na hitro vse zgleda ok, potem pa le opazim, da en vžigalen kabel ni povezan s svečko, se je pa dobro skril, da se ga sploh ni videlo, da bi prosto visel kje. Potem sem kabel priklopil nazaj in končno je avto lepo zalaufal, šli smo še na testno vožnjo in kupec je bil zadovoljen. Avto je zaaran.
Čez kakšno uro se je oglasil kupec felten. Ker drugega kompleta nisem imel, sem skočil po klocne do prijateljeve babice. Styling 5 smo pobrali dol, E30ka pa (močno upam da še vedno) stoji na klocnih. Do jutri, ko bom prišel do Viking felten in bo spet na trdnih tleh.
Zgodba z mojo lapisblau E30ko se torej očitno bliža koncu, ampak ne bom še nč govoru, da ne bom preklel zadeve. Bodoči lastnik deluje kot zlo dober dečko, upam pa, da bo nadaljeval tud tole temo, da bomo lahko spremljal, kaj se dogaja z zvezdo tega foruma.