Update!
Touring je še vedno v moji garaži in se ga redno uporablja za relacijske vožnje v lepem vremenu. S prodajo sem zaenkrat zaključil, prodal ga pa nisem zato, ker se mi ga je zdelo škoda, da bi šel. Nekaj interesa je bilo, v glavnem iz tujine in če bi hotel, ga že zdavnaj ne bi imel več.
Avto je torej še vedno redno na cesti, lani sem prištel dobrih 5000 km, na avtu pa se je naredilo tudi kar nekaj.
2015
09.10.: Zaradi škripajočega hladnega teka motorja sem peljal avto k Molku, ker Kokalj z mazanjem z smukcem ni uspel rešil zadeve. Vsi trije jermeni so se zamenjali z originalnimi, pregledalo se je tudi, če alternator stoji lepo poravnan in je vse o.k. Po menjavi teče motor precej tišje.
2016
20.02.: Lotil sem se reševanja vedno bolj odlepljenega blaga na stropu. Izgledalo je takole:
Iz avta sem torej potegnil stropno oblogo, jo rešil starega blaga in dal tapetniku, da mi na oblogo zalepi novo blago, ki sem ga že davno kupil prek ebaya. Končni rezultat je ok, odtenek novega blaga sicer ni čisto enak (vidi se pri vzglavnikih) ampak je vredu. Zalepljeno je v nulo, edino tapetnik mi je naredil en vtisek na sredini stropa...
12.04.: Zamenjal sem termostat in visko sklopko, ker se mi je proti koncu sezone 2015 dogajalo, da je temp. med stanjem v koloni pričela rahlo naraščati. Prejšnja visko sklopka je bila stara cca 10 let.
23.04.: Originalni, hidravlični sistem za nastavitev snopa luči, ki je na levi strani odpovedal, sem zamenjal z bolj zanesljivim električnim sistemom. Kit sem kupil na www.leuchtweiten-shop.de in je relativno enostaven za vgradnjo in na zunaj se nič ne opazi, da je kaj spremenjeno. Sistem deluje odlično in ker redno tovorim poln prtljažnik robe, ga tudi redno uporabljam.
Staro drobovje...
... in nov sistem:
25.04.: Zamenjal sem še sedem let star akumulator, ki je že začel kazati znake utrujenosti.
Avto je bil nekaj noči pod nadstreškom namesto v garaži in nezaželena domača žival kuna, ki se občasno ponoči potika okrog hiše, je od spodaj splezala v motorni prostor in spraskala penasto oblogo na pokrovu motorja, ki je bila sicer v odličnem stanju... Bom zamenjal, ampak se moram najprej znebiti nadležne živali.
2017
06.01.: Kupil sem nove amortizerje za pokrov prtljažnika. OEM Stabilus, ebay.
Proti koncu lanske sezone se je začelo prižigati opozorilo za zavorne obloge. Med menjavo koles sem ugotovil, da so zadnje pločice in diski pri koncu. Precej hitro, po cca 60000 km. Niso pa bili original ampak če se ne motim Textar. Sedaj bom poiskusil z Ate. Imam že kupljeno, čaka na moj čas. Zamenjal sem tudi zavorno tekočino in sproti ugotovil, da je blažilnik dz spustil... bo treba nove...
Do zime se bom odličil, če bom kupil samo zadnja dva ali pa vse štiri (imajo cca 150000 km). Bom pa ostal na Bilstein B4, ker se mi zdijo čisto ok.
Še vedno na intervencijo čaka rezervoar, ki ga ne morem sprazniti do konca. Verjetno je zamešena luknjica na povratnem vodu, ki skrbi za prečrpavanje goriva iz leve v desno polovico. Mi gre že rahlo na živce, ker moram za obisk skrajnih vzhodnih predelov slo dvakrat v enem dnevu tankat. Poleti bo sledil tudi malo bolj obsežen servis, ker je na vrsti menjava zobatega jermena. Po kilometrih je sicer še ok, ampak je star že šest let in bo počasi čas, da se zamenja.
Dela ne bo zmanjkalo.