Za ITB-je na IS-a imaš par možnosti.
Lahko jih narediš sam kot jih dela Mark, predelaš druge lopute da pašejo na M42 ali pa kupiš obstoječe kite (Dbilas ali RHD).
Sam sem vzel RHD kit z airboxom za E30 (E36 ima drugače ker je pri E30 v napoto brake booster). Čakal sem pa na verzijo z airboxom, ker potem lahko laufa na original računalniku.
Dobil sem v 2 tednih, meni sta manjkala 2 priključka vakumskih cevi, nič takšnega, ostalo vse ok.
Dal sem obnovit injektorje.
Potem sem ugotovil da od E30 M42 original fuel raila ne morem dat gor, od E36 M42 fuel rail je pa treba malo pokrivit return pipe da gre mimo.
Ostalo je bilo dokaj enostavno, samo za skupaj dat.
Vakumske cevi sem dal vse nove, Idle Control Valve (ICV) je od E36 M42, ker sta cevi pod 90° kotom in ne nodoravno kot pri E30. Tako mi vleče zrak iz airboxa (da laufa na original računalnik).
Bencinske cevi ob bloku sem dal od E36 M42 ker so lepše speljane.
Zatesnil sem še vse priključke in airbox in dal gor MAF.
Potem ni delal vredu, je streljal.
Ugotovil sem še da mi bencinska pumpa ne da dovolj pritiska, menjal za drugo in zdaj dela, drži minimum in lepo navija.
Dela na original računalniku, kar bo verjetno dovolj. Imam edino že od prej not čip z blokado na 7k.
Motor je original vse, se dela pa še en ampak bo original.
Lajšan vztrajnik čaka doma da ga dam gor, zdaj je enomasni original.
COP conversation imam tudi že pripravljen za dat gor.
Ni še 100% končano, moram naredit nosilec za MAF in še konusni filter dat gor.
Nisem pa še uspel stestirati na cesti.
http://www.m42club.com/forum/index.php?topic=18442.0ostalo o kitu je še tukaj.