Oh boy, here we go again. Pa je prišla k hiši še druga E30ka.
Ker je trenutna E30ka že malce preveč dirkalna za vsakodnevno vožnjo in ker sem že leta 2016 dobil grožnjo s strani kleparja glede vožnje pozimi, sem se odločil, da zadevo rešim tako, da pač kupim še eno E30ko. Po možnosti takšno, ki ne bo rabila toliko švasanja kot ga je coupe.
(Če kdo ne ve, o čem govorim, je tukaj predstavitvena tema "servisnega vozila"
KLIK )
Zadeva se je zgodila povsem mimogrede. Naj pojasnim. Imam E36 318ti compacta, ki bo, če bo vse po sreči, dobil 6 cilindrski motor. Trenutno ima M42B18 motor v zelo dobrem stanju. S kolegi smo en dan govorili, češ, kaj za vraga naj naredim z isom, ko vpašemo v kompakta večji motor. Čisto za hec sem rekel, hja, mogoče če najdem kakšno lepo osnovo E30ke, bi ga lahko tam porabili, ne?
Nekako sem sicer dvomil, da bom dobil zdravo E30ko za nek normalen denar, ne glede na to koliko vrat ima in koliko opreme je na njej. Meni je sicer načeloma vseeno za opremo ter število vrat, edina stvar kjer imam neko posebno preferenco je to, da je avto PFL. Plastični odbijači na E30 mi osebno nikakor ne sedejo, ampak, po drugi strani je FL objektivno boljša osnova za is swap, saj v tem primeru dobim praktično vse kar rabim, če že imam komplet motor z E36ke.
Zvečer torej za hec malo pregledam avto.net in zasledim oglas za dotičen avto. Tukaj ne bom preveč dolgovezil, šel sem pač na ogled, dorekel ceno, to je bilo to. Avto je kar se tiče rje v dobrem stanju, z izjemo popravljane sprednje desne strani podna pri traverzi, ki rahlo rjavi ampak ni sile. Razen tega nima nikjer omembe vrednih točk rje, to je pa tudi glavna stvar ki me zanima. Iskreno povedano me pikice od toče in druge malenkosti ne motijo preveč. Pelje se ok, treba je uredit pokanje zadaj levo čez luknje (sumim šalce amortizerja) ter tresenje kardana/diferenciala, ampak to se bo vse rešilo. Notranjost je zelo lepo ohranjena, z izjemo ene zlomljene ročke za šipe. Od opreme ima le zadnje zvočnike (ki so aftermarket ampak igrajo odlično) in zadnji spojler. Kakšen, ne vem, ker se ne spoznam preveč dobro na razne kozmetične dodatke za E30ke. Meglenke tudi ne vem, ali so bile standardne ali ne za ta letnik. Ta jih ima, in dejansko pridejo prav, glede na to da FL kratke luči svetijo približno enako, kot če bi se vozil kar s pozicijami.
Če utegnem in če še imam kakšne na zalogi letijo gor takoj PFL luči, da se bo vsaj kaj videlo brez dolgih.
Torej, trenutno ima avto vsemogočni M40B16.... ki dejansko leti ko pr****a, sploh ko pride v obrate. Vse M40ke ki sem jih do sedaj vozil so bile relativno lene, sploh na obratih, temu se pa, ugibam da nekje med 3500 in 4000 (ni obratomerja
) odpre in vleče zelo lepo čisto do blokade. Ok, da ne bo pretiravanja, do 100 ima še zmeraj okoli 10 sekund, tako da po nobenih standardih ni dejansko "hiter", ampak me je pa definitivno presenetil glede na prejšnje izkušnje s temi motorji. Bo pa z M42B18 sigurno malce hitrejši in precej bolj zabaven.
Kot pri temi "servisnega vozila", bom pripopal wishlisto, ki se bo sproti izpolnjevala. Cilj avta je, da se naredi malenkost manj "hardcore" E30ko kot je "servisno vozilo", za namen zabavnega dailyja, za katerega se ni treba preveč sekirat.
DONE:Nadgradnje:
- Obratomer ✓
(10.2.2020)
- M42B18 swap ✓
(10.2.2020)
Popravila:
- Ponovno upasanje izpuha ker se je zadeval ob karoserijo ✓
(7.12.2018)
- Zaščita avta pred rjo ✓
(5.12.2018)
- Rahel "luft" v volanu ✓
(x.x.2019)
- Rahel "luft" v prestavni ročici ✓
(x.x.2019)
- Pokanje zadaj ✓
(x.x.2019)
- Tresenje kardana/diferenciala ✓
(x.x.2019)
- 1x ročka za odpiranje šip ✓
(x.x.2020)
TO DO:Nadgradnje:
- Športno podvozje* (*manj športno kot imam na servisnem vozilu)
- Manjši volan
- 15'' platišča
- 4.27 špera
- E36 volanska letev + servo
- PFL luči
- Boljši sedeži
- 63l tank
- M52B28 swap?
Popravila:
- Popravilo pikic toče
- Drug pokrov motorja
Prilagam tudi nekaj slik. Najprej nekaj z ogleda pred nakupom, nato še tiste, ki smo jih naredili prvi dan med testno vožnjo.
Nič bat, avto smo oprali že na poti nazaj.
- 6.jpg (81.33 KiB) Videno 18506 krat
- 7.jpg (81.55 KiB) Videno 18506 krat