Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

Sem spadajo amortizerji, vzmeti, zavore, stabilizatorji, volanski krmilni mehanizmi,..

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a Fleko » 26 Nov 2016, 23:13

Nejbič,
se priporočam za mere. Najbolj me zanima dolžina samega ''vložka''.
Hvala.
Uporabniški avatar
Fleko
 
Prispevkov: 92
Pridružen: 18 Dec 2014, 23:05

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a nejbič » 27 Nov 2016, 17:46

do začetka navoja na vložku je 420mm
do vrha navoja, se pravi do tam gre amortizer v vzmetno nogo je 432mm
LP Nejbič
Uporabniški avatar
nejbič
 
Prispevkov: 32
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:28

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a Zefal » 03 Mar 2017, 10:30

Da malo obudim temo glede podvozja. Zanima me vaše mnenje glede Bilstein B8 + Eibach Pro-kit -30mm. Avto je bolj kot ne v vsakdanji uporabi.


Lp
Zefal
 
Prispevkov: 23
Pridružen: 22 Feb 2016, 21:17

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a Carpenter » 03 Mar 2017, 13:30

Sam sem imel sicer b6, za vsak dan super, za tiščanje po ostrih ovinkih pa malo premehko, imel na e30 in e36. Sedaj imam KW (ne gewinde) in je kar trše od bilstein/eibach kombinacije. Tako, da če kupuješ za vsak dan- go for it, samo mislim, da b bil b6 dovolj, če se ne motim imajo b8 krajše batnice- za bolj konkretna nižanja...
Carpenter
 
Prispevkov: 95
Pridružen: 04 Dec 2014, 21:33

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a krt » 04 Mar 2017, 09:37

Zefal napisal/-a:Da malo obudim temo glede podvozja. Zanima me vaše mnenje glede Bilstein B8 + Eibach Pro-kit -30mm. Avto je bolj kot ne v vsakdanji uporabi.


Lp


Zdravo,

jaz sem imel na cabriu B8, znižan mislim da je bil nekje med 6-8cm. Avto se je obnašal odlično ob hitri vožnji, pa tudi pretrd ni bil za vsakdanjo uporabo po drugi strani. Jaz sem bil res zadovoljen s podvozjem in bi ga kupil še enkrat.
krt
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 26 Dec 2014, 17:33

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a eXtreme » 21 Mar 2017, 13:30

Ima kdo Vogtland vzmeti na E30ki?

Spring rates:

http://e30performance.info/viewtopic.php?t=1357

Za katere stvari je potrebno potrdilo o strokovni vgradnji? Amortizerji? Vzmeti? Platišča? Distančniki? Stabilizatorji?
eXtreme
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 21 Nov 2014, 08:37

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a error90 » 06 Apr 2017, 22:24

Ali mi lahko kdo izmeri višino spredaj in zadaj na original podvozju ? Motor je 1.8i gume so 14" in je višina med robom začetka blatnika in tlemi 62 cm (zadaj). Sedaj so gor neke vzmeti pa ne vem koliko so res "znižane"
error90
 
Prispevkov: 69
Pridružen: 12 Feb 2017, 19:03

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a Matej » 07 Apr 2017, 12:25

error90 napisal/-a:Ali mi lahko kdo izmeri višino spredaj in zadaj na original podvozju ? Motor je 1.8i gume so 14" in je višina med robom začetka blatnika in tlemi 62 cm (zadaj). Sedaj so gor neke vzmeti pa ne vem koliko so res "znižane"

Original naj bi bilo na jeklenih 175 70 14 od blatnika do tal 67cm spredaj in 63cm zadaj.
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Apr 2017, 17:43

Matej napisal/-a:Original naj bi bilo na jeklenih 175 70 14 od blatnika do tal 67cm spredaj in 63cm zadaj.

Pri pfl ali fl e30, sej veš da je zadnji bok(blatnik) pri pfl ene 2cm višji :p
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: Nakup/izbira 'cenovno ugodnega' podvozja

OdgovorNapisal/-a Matej » 08 Apr 2017, 12:42

DulE30 napisal/-a:
Matej napisal/-a:Original naj bi bilo na jeklenih 175 70 14 od blatnika do tal 67cm spredaj in 63cm zadaj.

Pri pfl ali fl e30, sej veš da je zadnji bok(blatnik) pri pfl ene 2cm višji :p

Na to razliko sem pa pozabil. Potem je res najbolje, da kdo izmeri in bomo okvirno vedeli pri čem smo. :)
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Podvozje

cron