1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 06 Dec 2014, 14:00

Super škatlica! ;)
Včasih so mi super strupeno izgledale samo dvovratne limuzine, ampak po zaslugi takih 4-vratnih e30 kot jo imaš ti, so mi k srcu prirasle tudi le-te. Super rihtaš! Servisna knjižica, zlate feltne, šibedah, ... Wow! :x
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 111
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Dec 2014, 01:04

Hvala, zlate feltne se bodo pa to zimo pobarvale v kovinsko, bo kot celota bolje izpado za moje oko ;)
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Urko » 07 Dec 2014, 01:16

Lep avto. Eni pravijo, da je ''krom'' E30 edina prava. Meni je tudi FL všeč, bolj kot to kakšni so odbijači je važno da je avto v spodobnem stanju.

Kako si uredil podvozje (beri: znižal)? Ko sem kupil 320 je stala na nekih low budget Yamex vzmeteh in ni bilo za nikamor. Šele ko sem jo postavil na -30 mm H&R in nove amortizerje se je peljala tako kot je treba.
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Dec 2014, 01:42

Tud sam sem sicer zagovornik kroma, a mi je všeč tudi Fl e30, tako kot si sam rekel, važno da je v spodobnem stanju. Kar se tiče podvozja, sem dal za silo gor najprej ene rabljene eibache -40/35, ki so se izkazali za bolj klavrno kombinacijo(povsem premehek avto) z obstoječimi b4, nato sem vzel komplet od Lowteca -60/35 in sem z lego na cesti zadovoljen,luknje požira tudi sprejemljivo, kako bo na dolgi rok bomo pa videli...
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Dec 2014, 21:28

Kmalu so prišle na vrsto tudi malo lepše feltne :)
dsc0806.jpg


Po približno pol leta lastništva pa se je začelo premišljevati o predelavah/nadgradnjah, no premišljevalo se je že prej, bolje rečeno stvari so se počasi začele realizirat.
Prva stvar je bila vgradnja servo krmilnega sistema, original od e30. Danes sicer rahlo obžalujem da nisem dal letve z manj obrati, overall pa je vožnja dosti bolj udobna in sem zadovoljen :D
Hkrati je avto še malo počepnil -40/35(eibach prokit), velika zahvala pri vgradnji za slednji dve zadevi gre uporabniku Jetam.
Takole je zgledal na eibachih;
dsc1132.jpg

...
Zadnjič spremenil DulE30, dne 02 Jan 2015, 09:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 08 Dec 2014, 21:54

Bom probal v tem postu strnit, še ostale upgrade in menjave dotrajanih komponent...
Ena začetnih reči je bila menjava 4krakega volana za mteh1, uro v števcu je zamenjal obratomer, posledično se je menjala še sredinska konzola, prej je bil le radio v njej, sedaj še ura(v planu bc1), vmes so zmontirali še športni sedeži, ki pa niso ustrezali mojim merilom in so leteli ven, to se je dogajalo nekje v prvem letu mojega lastništva.
V naslednjem letu pa se je na pokrov prtljažnega prostora zmontiral nov Kamei spojler(meni osebno najlepši :) ) Zadaj se je zmontirala nastavljiva prema(nagib/iztekanje) dodal se je zadnji stabilizator 13mm, obnovile so se prednje roke ob vsem tem so se seveda pomenjale vse puše in seleni,vse oem bmw in Mayle, ostale sol le še gumice in dog bones prvega stabija, iz razloga da je v planu mteh B-)
Kockica je dobila tudi nov set up od lowteca (blažilci/vzmeti) -60/35, zadnji lonec od powersprinta,original gumi predpražnike v barvi talnega tepiha in pa 25% zaporo diferenciala(špero), aja pa nov zadnji emblem :D
Pa poglejmo še potrošni material, tu moram zaenkrat rečt, da se je Zlatko izkazal za res zlat in zvest avto vedno je odpovedal na najbolj primernem mestu za to :D ; rele bencinske črpalke na vikendu v Nm kjer mi je v nekaj minutah :)] na pomoč priskočil Jetam(še enkrat hvala za vse ^:)^ ) in mi zrihtal nadomestnega, cilinder sklopke na domačem dvorišču :D,bencinska črpalka prav tako, no slednja sicer ni odpovedala, ampak je začela puščat. Cev bencinskega voda- na poti v službo :-s ...ok no to sem sam kriv :ymblushing: ker sem predolgo odlašal z menjavo in sem, na mestu kjer je malo uhajalo, znova in znova še malo zategnil da je bil mir(drži vodu dok majstori odu :)) ), dokler ni enega lepega, no ja v bistvu deževnega jutra, ko sem jo še malo privil počila :-o .K sreči jo je po krajšanju z olfa nožem ostalo še dovolj, da sem jo vštukal nazaj in prišel do službe in nazaj. Ja potem sem pa lahko pomenjal vse cevi :))
Poleg naštetega sem zamenjal še tesnila zadnjih luči in pa seveda redni servisi(olje, filtri)
...aja skoraj pozabil, lancer hvala tudi tebi za vso pomoč :)
Slike sledijo...
Zadnjič spremenil DulE30, dne 02 Jan 2015, 09:16, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a marc » 29 Dec 2014, 11:05

Da malo še zlatkovo temo obudim od mrtvih. :D Veliko si na avtu že naredil, premika se v pravo smer zadeva. :) Si pa nisem mislil, da imaš 60/35 podvozje ti. Bi prej rekel tam 40/30 glede na slike in v živo.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 29 Dec 2014, 13:30

marc napisal/-a:Da malo še zlatkovo temo obudim od mrtvih. :D Veliko si na avtu že naredil, premika se v pravo smer zadeva. :) Si pa nisem mislil, da imaš 60/35 podvozje ti. Bi prej rekel tam 40/30 glede na slike in v živo.

To zaradi balonov, k so gor :))
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 02 Jan 2015, 18:23

Še kronološki pregled po slikah :D
zamenjana sredinska konzola z digitalno uro ter obratomer
Slika

začasna notranjost(športni sedeži, po katerih se mi že pošteno kolca 8-| )
Slika

mteh1 volan in trenutno stanje notranjosti
Slika

Zapriseženi ljubitelji klasike bolje da spregledate to sliko :p zamenjan zadnji lonec z "dtm" nastavkom :Dno ni ravno neka perfekcija, je pa bolš k m10 slamca, pa še zvok je malo lepši \m/
Slika

priprava na montažo zadnjega spojlerja
Slika

done B-)
Slika
ta slika je nastala ravno na poti v delavnico kjer so se opravljala naslednja dela:

material: (sicer ne ves, ker je prišel v dveh rundah)
zadnji stabilizator, gumice, puše, ekscentrični vijaki z podložkami in maticami od e39 za nastavljivo zadnjo premo B-) ostalo OE bmw
Slika
obnovljene prve roke z mayle seleni
Slika
obnovljena nastavljiva zadnja prema
Slika
...
Slika
Slika
Slika

material za menjavo gumi cevi bencinskega voda
Slika
zrel za menjavo..
Slika
Slika
...
Zadnjič spremenil DulE30, dne 03 Jan 2015, 14:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a marc » 02 Jan 2015, 18:55

Čakaj, kaj se je zgodilo s tistimi modrimi športnimi sedeži? :D Dobro napreduje projekt, z okusom in razen parih detajlov v OEM pridihu. Kot bi naši srbski kolegi rekli....too brate, samo cepaj fabriku! :))
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron