E30 325 MT1 - nasveti

Forum namenjen splošni debati o modelu e30.

E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a e30 325 mt1 » 21 Apr 2015, 11:21

Pozdravljeni!
Sem novi na tem forumu in vas prosim za malo nasvetov :x
Ali se splača kupiti e30-ko 325 mt1? problem je, da je mt paket in 2.5 mašina u nulo vse razen karoserije, ki je precej boga. Koliko je to vredno?
Doma imam e30 316-ko ali je od nje možno karoserijo uporabiti za 325-ko? Ma kdo izkušnje z tem? Je z tem veliko dela?
Za odgovore in nasvete se Vam najlepše zahvaljujem! :ymapplause:
e30 325 mt1
 
Prispevkov: 56
Pridružen: 21 Apr 2015, 11:18

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Apr 2015, 12:36

Dobrodošel!
Sem ti temo premaknil pod splošne debate, saj zaenkrat še ne gre za dejansko predstavitev avtomobila.

Trenutno je pri nas situacija taka, da je originalna 325i e30 že zelo redek pojav.. Če vse številke štimajo bi bilo mogoče za 2x pregledat samo šasijo in še enkrat za premislit o smiselnosti obnove. 316ka z 325mehaniko bo seveda super samo ne bo pa nikoli čista 325..vsaj glede vrednosti na trgu. 325i mt1 v lepem stanju ima ceno verjetno od 5k€ dalje. Težko je postavit nek znesek, cene so relativne, se pa v splošnem povečujejo iz leta v leto (zaenkrat) in za original avto bo vedno lažje najti kupca.
No ja s tem malo sebi pljuvam v skledo, tako da...najboljše, da daš vse na svojo lepšo osnovo jaz pa odkupim 325 školjko, če je 2vratna s šibedahom. :D :D :D

Kar se tiče premetavanja delov iz ene v drugo školjko...stvar zahteva čas in voljo in $ seveda. Če se greš tako stvar bi bila smotrna kompletna obnova delov/školjke in skompletiraš avto enkrat in tako kot treba. Če se vrnem nazaj na tvoje vprašanje...seveda lahko tudi navadno 316 z vplinjačem spremeniš v 325. Razlike so v sprednji vezni (če je pfl ali fl-> jaški za hlajenje oljnega hladilnika) ostalih razlik pa na sami karoseriji ni. Ok, kak nosilček v motornem prostoru je za navarit in pa v prtljažniku za nosilec akumulatorja in maso samo to je glede na celoten projekt 'mimogrede'. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a schik » 22 Apr 2015, 14:02

Ja, smiselno ti je pogledat eno in drugo. Če je res toliko slaba karoserija pol nimaš kaj. Dele lahko premečeš, ko vse skupaj narediš pa vpišeš menjavo karoserije. V homologaciji ti potem piše da imaš menjavo karoserije in vse lepo legalno spelješ čez. Problem imaš lahko edino tu, če želiš imeti vpisano starodobnik v papirjih, kar pa ne bo mogoče ker imaš homologirano predelavo. Za sam certifikat tu ni problema, popust pri zavarovanju imaš lahko, samo vpisano nimaš starodobnik v prometni in nimaš popusta na cestnino. Jaz osebno imam raje predelave po svojem okusu kot pa da me omejujejo s tem da prišparam 100€ na leto.
schik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 24 Nov 2014, 14:08

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a e30 325 mt1 » 23 Apr 2015, 17:48

schik napisal/-a:Ja, smiselno ti je pogledat eno in drugo. Če je res toliko slaba karoserija pol nimaš kaj. Dele lahko premečeš, ko vse skupaj narediš pa vpišeš menjavo karoserije. V homologaciji ti potem piše da imaš menjavo karoserije in vse lepo legalno spelješ čez. Problem imaš lahko edino tu, če želiš imeti vpisano starodobnik v papirjih, kar pa ne bo mogoče ker imaš homologirano predelavo. Za sam certifikat tu ni problema, popust pri zavarovanju imaš lahko, samo vpisano nimaš starodobnik v prometni in nimaš popusta na cestnino. Jaz osebno imam raje predelave po svojem okusu kot pa da me omejujejo s tem da prišparam 100€ na leto.
Zadnjič spremenil e30 325 mt1, dne 23 Apr 2015, 22:27, skupaj popravljeno 1 krat.
e30 325 mt1
 
Prispevkov: 56
Pridružen: 21 Apr 2015, 11:18

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 23 Apr 2015, 20:22

Seveda je možno, ampak v tem primeru je velik riziko. V primeru nesreče in sumu, da se je posegalo v karoserijo se na zahtevo zavarovalnice pregleda zadevo pod Xray skenerjem, kjer se dobro vidijo vari. Ker je MT1 in original 325 se bolj splača čisto karoserijo ohraniti na njo pa dobre plehe s dobre e30. Tako se lahko dela z boki in tako dalje, taka je praksa iz tujine...
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a schik » 24 Apr 2015, 08:30

Če je narejena menjava karoserije in tudi vpisana nova VIN številka v staro prometno potem ni nobenih problemov, ker so vsi vari tovarniški.
schik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 24 Nov 2014, 14:08

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 24 Apr 2015, 17:18

To že ampak nevem kako je potem s homologacijo starodobnika...
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a schik » 24 Apr 2015, 18:09

schik napisal/-a:Problem imaš lahko edino tu, če želiš imeti vpisano starodobnik v papirjih, kar pa ne bo mogoče ker imaš homologirano predelavo. Za sam certifikat tu ni problema, popust pri zavarovanju imaš lahko, samo vpisano nimaš starodobnik v prometni in nimaš popusta na cestnino.
schik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 24 Nov 2014, 14:08

Re: E30 325 MT1 - nasveti

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 24 Apr 2015, 21:10

schik napisal/-a:
schik napisal/-a:Problem imaš lahko edino tu, če želiš imeti vpisano starodobnik v papirjih, kar pa ne bo mogoče ker imaš homologirano predelavo. Za sam certifikat tu ni problema, popust pri zavarovanju imaš lahko, samo vpisano nimaš starodobnik v prometni in nimaš popusta na cestnino.

Exactly :)
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54


Vrni se na Splošna debata