1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 16 Apr 2015, 20:52

A je to original razmerje??? :-?
Kakšen diff "naj bi imel" touring (razmerje mislim)?
Priponke
image.jpg
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a Urko » 16 Apr 2015, 21:15

4,27

Glede na razmerje hitrost/obrati bo pomoje kar držalo.

Lahko pa pogledaš kaj piše na ploščici na difu.

Sem že mislil pohvalit M40 da je še v odlični formi, pa sem se spomnil da ga ni več pod havbo. ;)
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 17 Apr 2015, 15:37

Ja je 4,27.
A obstaja mogoče 4,10 ali pa tam... 3,90..... 3,95

Tole mi je malo kratko
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a eXtreme » 17 Apr 2015, 16:05

4,10 imajo limo 316i/318i (M40) se mi zdi... typ 168.
eXtreme
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 21 Nov 2014, 08:37

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a kmetek » 17 Apr 2015, 17:05

Koliko je sploh razlike med E30 in E36 IS izhodnem razmerju na menjalniku? Recimo med mojim serijskim M40 (4.27) in E36 IS swap-om ter serijskem 1.6 difu, se mi ne zdi neke razlike če gledam obrate/hitrost. Mogoče malenkost v 5., drugače pa skoraj nič.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a Matej » 17 Apr 2015, 20:16

Razmerje se ti je "podrlo", ker ima menjalnik iz e36 m42 drugačno razmerje, kot si ga imel na m40.

Kateri diff ti bo najbolj ustrezal pa si lahko izračunaš s tem programom: http://e30.si/viewtopic.php?f=18&t=50 Pazit moraš edino, da vneseš pravilno prestavno razmerje menjalnika, ki ga imaš v avtu. ;)

Če boš rabil 3.91 ga ima Dule, samo če boš že menjal, daj raje enega s špero. :D
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a Matej » 17 Apr 2015, 20:36

kmetek napisal/-a:Koliko je sploh razlike med E30 in E36 IS izhodnem razmerju na menjalniku? Recimo med mojim serijskim M40 (4.27) in E36 IS swap-om ter serijskem 1.6 difu, se mi ne zdi neke razlike če gledam obrate/hitrost. Mogoče malenkost v 5., drugače pa skoraj nič.

Takšno naj bi bilo prestavno razmerje, je kar nekaj razlike...

E30 m40: 3.72 2.02 1.32 1.00 0.81
E36 m42: 4.23 2.52 1.66 1.22 1.00
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 17 Apr 2015, 20:58

Jaz sem dal na enak motor in menjalnik diff od 325ix (3.64), pa sem še vseeno naračunal da je končna krajša za nekih 10 km/h, naj pa bi bil nekoliko bolj živahen za to...Zakaj preprosto ne zmontiraš prejšnjega menjalnika od m40 motorja, kolikor sem raziskal sta menjalnika enaka od m40 in m42...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 19 Apr 2015, 09:33

Sej mam prejšnji menjalnik! Sta pa ista. Ker je vse skup že bilo v e30
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 19 Apr 2015, 09:35

Ma pa pol bom iskal to špero spet pol leta. Plačal kot črnc, pa še sfukana bo po možnosti...
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron