Coil on plug conversion m42

Coil on plug conversion m42

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 04 Feb 2015, 22:05

Zdravo,
je že kdo delal to? Dela to kdo pri nas? Je sploh kakšen efekt razen pridobitve prostora?

http://www.hqautosport.com/products1.html
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: Coil on plug conversion m42

OdgovorNapisal/-a kmetek » 04 Feb 2015, 22:59

COP konverzijo se dela izključno iz 1 razloga in sicer, da lahko poljubno nastavljaš predvžig. Sicer se dobijo razdelilci vžiga, ki spreminjajo svojo krivuljo glede na centrifugalno silo ali vakum, torej da se predvžig spreminja z obrati, ampak je to vseeno kar restrikcija pri resnem tuningu. Če misliš imet serijski motor, je škoda denarja za tole. Če pa misliš naredit vsaj en konkreten remap, pa bi se splačalo razmislit o tem ja, samo se potem rabi še ustrezen ECU ali še najbolje kar standalone ali piggy back ECU.

Pod črto, odvisno kakšne so želje za v bodoče...
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: Coil on plug conversion m42

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 04 Feb 2015, 23:31

Se mi je kar zdelo, na forumih sem zasledil da s tem prišparaš na prostoru (ki je meni nepomemben) in predvsem zaradi boljšega teka motorja (standardni vžigalni kabli naj bi bili dragi in nezanesljivi, to pa mi je pomembno)...Potem ta predelava odpade, ker tako resnega tuninga se pa ne grem. Moj tuning se bo zakljucil z boljšim eprom chipom in lažjim vztrajnikom (dobrih 6 kg) in solidnim izpuhom, to je pa tudi vse...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: Coil on plug conversion m42

OdgovorNapisal/-a kmetek » 05 Feb 2015, 00:57

Ja no, pridobiš veliko manj kot če premakneš akumulator v prtljažnik, tako da...
Na serijskem motorju je to brezveze, edino kar lahko narediš je to, da narediš optimizacijo, da se ti malo popravi krivulja navora, pridobiš kakšnega konja in mogoče za kakšen dcl. zmanjšaš porabo. Pač napredek v tehnologiji in to je samo ena puzla iz cele sestavljanke.
Vztrajnik imaš verjetno enomasni? Jaz se ne bi zajebaval z nekimi vnaprej napisanimi čipi. Pelješ nekomu na valje in zadeva rešena. Če boš delal samo 1x bo pač porabil par epromov (ki so, kolikor vem, za enkratno uporabo), drugače pa se dobi en emulator, ki v bistvu simulira OBD, tako da vidi in spreminja vse parametre live in na koncu samo zapiše na eprom, vrže v ECU in to je to. Veliko hitreje in ceneje, če ga tuner že ima in podpira tvoj ECU.

Sicer pa to ni ravno moje področje, v tvojem koncu se magar zapelji do RSR v Ribnico, da ti malo svetujejo kako in kaj.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09


Vrni se na m42