1991 318i Touring

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a ICI #53 » 07 Maj 2015, 20:45

Jaz sem na e36 zrezal okrog pečke. Itak je vseeno. Vidlo se ne bo.
Uporabniški avatar
ICI #53
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 24 Nov 2014, 10:06

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a kmetek » 17 Jun 2015, 23:28

Malo update-a...

Rja se je za silo porihtala, naredilo se je bolj na hitro, samo toliko da ni lukenj. Razlog zakaj, je na koncu posta... ;))

Nevžiganje očitno rešeno z menjavo senzorja pozicije glavne gredi (hvala lancer). Se je pa pojavil nov problem, očitno nekaj s sondo, ker dela enako z in brez, trokira, dela po 2-3, nima moči, skoraj crkne,... Bom tudi to rešil.


Kolikor mi je čas dopuščal, sem še feltne porihtal, sprednje sem končal samo z vodnim brušenjem z 2000 šmirglom, ker ne vem če bo šlo ven kar se vidi od varjenja. Zaenkrat bo tako kot je, ni ne časa ne volje se še s tem ukvarjat, tako da sem dal kar gume gor in testno zmontiral.

Slika

Tukaj je bil še nekje 15mm višji ker je bil zadaj dvignjen, pa tudi E90 zgornje šalce fedra imam, tako da v primerjavi s to sliko, bo nekje 25-27mm nižji.


Zadnje pa so super, ni nobenih sledi varjenja, ena je že končana z 2000 na vodo, druga še čaka kakšno uro časa.

Slika


In kot sem že rekel, dilema E34 vs E30 se je obrnila na stran trojke :-bd Ker je manjša, lažja, okretnejša, notri nič kaj dosti manjša, meni osebno zgleda malenkost lepše, predvsem pa ker mi je zlezla pod kožo \:D/
Tako da, je bila tole nekako logična poteza, katera bo precej olajšala zadevo...

Slika


Dobi svojo temo, tako da bo tam vse predstavljeno. Važno da je doma in čaka na moje proste ure, da se jo lotim.
Samo en kratek spisek kaj je v planu...
-zelena barva (verjetno drugačna od tele)
-na novo konkretno narejena zvočna izolacija
-mrežaste feltne s poliranim robom
-M52B28 + menjalnik + E36 188 dif z LSD
-še malenkost dodelano podvozje
-RX7 4 batne čeljusti spredaj na 280mm diskih
-nekaj več opreme (4x el. stekla, športni sedeži, vlečna kljuka, daljinsko zaklepanje, el. ogrevana ogledala) kot je že serijsko (šibedah, ABS, klima, centralno zaklepanje,...)
-vsa notranjost gre iz sive na črno
-sedeži v rjavo-bež kombinaciji (ne vem še točno kakšni)
-verjetno še polno stvari

Treba je samo potegnit črto, koliko časa, volje in denarja sem pripravljen vložit, ter kakšen bo namen avta. Če ostane full time daily (vključno z zimo), bo treba naredit konkretno zaščito podvozja in ostalih tipičnih delov, ki so podleženi rji. V tem primeru se bo tudi na zunanjosti naredilo nekje 90-95% show car-a, torej ne bo vsak detajlček v piko, ampak tako, da bodo stvari na 1m zgleda lepo, ne bodo pa nove, torej da ga ni škoda in se ga uporablja.
Ali pa druga smer, da se ga res naredi tako kot se zagre, kar mi niti ne diši, ker ga je potem malo škoda (sploh čez zimo), pa se sekiraš za vsako praskico in flek v notranjosti.

Plan je, da se nekje v roku 2 let (torej do sezone 2017) spravi zadevo v vozno stanje, s tem da bi karoserijo nekako čimveč pripravil že letos. Nisem si zadal nobenega budget-a, ampak pod 5k€ dvomim da bo šlo, za solidno "obnovo".
Pod črto, bi rad imel zaneslljiv, hiter, spodobno udoben in uživaški avto za vse priložnosti (dolgi izleti, kakšen track day, občasni drift, srečanja, vsakodnevni opravki, "delovna kobila"), za naslednjih xy let, ker mi novi (in novejši) avti res ne potegnejo in to razliko par k€, ki bom prišparal z lastnim delom, raje zagonil za bencin in ostali potrošni material :-bd

Hope for the best x_x
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1991 318i Touring

OdgovorNapisal/-a marc » 18 Jun 2015, 00:04

Hudo! Pa vidim, da ima še šibedah. B-) Torej boš iz dveh naredil eno ali zeleno rihtal in ta čas vozil/zvozil modro? Se opravičujem, če je bilo kje že rečeno. :D Ni kej, vsakič več karavanov je med nami. :-bd
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Prejšnja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron