1987 318i(S) Pille
Objavljeno: 07 Jan 2015, 16:58
Najprej vsem prisotnim en velik živjo!
Nekateri se že poznamo, naketeri se bomo še spoznali. Na pobudo več uporabnikov se javljam tukaj, s popolnoma svojo temo. Malenkost sem zavlačeval s tem, ker sem želel določene zadeve prej podelat na avtu, da se bo lahko sedaj o njih govorilo in pisalo
Kot nekateri že veste ali pa ste morda razbrali iz naslova teme - jaz sem tisti, ki je kupil belo 318i, V8 projekt od Pilleta (Memota). Za tiste, ki ne veste za kaj gre, tu je tema iz sosednjega foruma, kjer je vse nadrobno opisano -->http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=55441.
Ker vidim, da je pri e30 skoraj pravilo, da ima avto svoj nadimek, naj ga ima tudi moj. Poimenujem ga Pille, v čast njegovemu stvaritelju. Res, to je bil pilletov pride and joy projekt, tip ga je sestavljal s tako srčnostjo, kot redko kdo. Na žalost mu v 5 letih ni uspelo zadeve realizirati, kot jo je zastavil, čeprav je bil tako blizu. Nakoncu sm sem avto kupil od njega za tak denar, da bi lahko rekli, da sem ga že skoraj oropal. Tako da Pille, če to bereš... Svaka čast, dobil sem fenomenalno osnovo!
No pa preidimo k stvari. Za e30 sem se odločil, ker sem želel lahek, neposreden avto, z obilico opcij za personalizacijo po meri in poceni performance potencial. Ker sem kupil istočasno kupil motor, je bil budget okrnjen, odločitev pa enostavna - e30. Po mesečnam spremljanju trga sem dobil občutek kater avto je soliden in kater ne. Hkrati sem se zavedel, kakšen avto želim v končni fazi sestaviti. Šel sem na ogled, videl avto, projekt je bil zastavljen v pravo smer, cena je bila ugodna. Drugih nisem niti gledal, zaaral in čez teden dni se je moja pot z e30 začela z nasmehom na obrazu.
Avto je po VINu 318i letnik 12/87, temno modre barve. Nazadnje je bil registriran leta 2003, od tedaj je šel (po kosih) skozi roke več forumašev bmw foruma - prvo si ga je lastil Scooter, ki je saniral tisto nekaj malega rje, ki se je pojavila na sprednjih vogalih pragov. Nato je karoserijo kupil Eddy, od njega pa zgoraj omenjeni Pille, ki je stvar v grobem sestavil in poštrihal v belo.
Najpomembnejše glede avta: rja ni prisotna; ok, lažem, malenkost ampak res malenkost površinske se je pojavilo tam, kjer je Scooter popravlal pred skoraj 10 leti.
Pille ga je postavil na drift podvozje ( nekateri se še spomnite Eddyjeve pikapolonce - no na tem konkretnem podvozju sedi avto ), zračnost ni prisotna. Zmontirane so zavore od 325i , se pravi spredaj hlajeni diski, zadaj navadni diski. Pogon je iz e36 318is, torej M42b18 z getrag menjalnikom. Poleg naštetega sem dobil na avtu še par bombončkov kot so temne Hella luči spredaj, shortshifter, dodaten električni ventilator, hidravlično ročno, OMP volan, školjka, ter pasovi, powerflex puše spredaj pa še kaj bi se našlo.
Seveda je imel avtu tudi hibe... Kot prvo, ni bil primeren za na cesto, v notranjosti je bilo precej stvari za dokončat (pečka, pomik stekel, razni konektorji, ogromno lotanja, kar nekaj kosov interierja je manjkalo/manjka, pokrov motorja je bil potreben barvanja itd.)
Za pokušino je tule ena fotka, v kakšnem stanju je bil avto, preden je zapustil prejšnjega lastnika:
Nekateri se že poznamo, naketeri se bomo še spoznali. Na pobudo več uporabnikov se javljam tukaj, s popolnoma svojo temo. Malenkost sem zavlačeval s tem, ker sem želel določene zadeve prej podelat na avtu, da se bo lahko sedaj o njih govorilo in pisalo
Kot nekateri že veste ali pa ste morda razbrali iz naslova teme - jaz sem tisti, ki je kupil belo 318i, V8 projekt od Pilleta (Memota). Za tiste, ki ne veste za kaj gre, tu je tema iz sosednjega foruma, kjer je vse nadrobno opisano -->http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=55441.
Ker vidim, da je pri e30 skoraj pravilo, da ima avto svoj nadimek, naj ga ima tudi moj. Poimenujem ga Pille, v čast njegovemu stvaritelju. Res, to je bil pilletov pride and joy projekt, tip ga je sestavljal s tako srčnostjo, kot redko kdo. Na žalost mu v 5 letih ni uspelo zadeve realizirati, kot jo je zastavil, čeprav je bil tako blizu. Nakoncu sm sem avto kupil od njega za tak denar, da bi lahko rekli, da sem ga že skoraj oropal. Tako da Pille, če to bereš... Svaka čast, dobil sem fenomenalno osnovo!
No pa preidimo k stvari. Za e30 sem se odločil, ker sem želel lahek, neposreden avto, z obilico opcij za personalizacijo po meri in poceni performance potencial. Ker sem kupil istočasno kupil motor, je bil budget okrnjen, odločitev pa enostavna - e30. Po mesečnam spremljanju trga sem dobil občutek kater avto je soliden in kater ne. Hkrati sem se zavedel, kakšen avto želim v končni fazi sestaviti. Šel sem na ogled, videl avto, projekt je bil zastavljen v pravo smer, cena je bila ugodna. Drugih nisem niti gledal, zaaral in čez teden dni se je moja pot z e30 začela z nasmehom na obrazu.
Avto je po VINu 318i letnik 12/87, temno modre barve. Nazadnje je bil registriran leta 2003, od tedaj je šel (po kosih) skozi roke več forumašev bmw foruma - prvo si ga je lastil Scooter, ki je saniral tisto nekaj malega rje, ki se je pojavila na sprednjih vogalih pragov. Nato je karoserijo kupil Eddy, od njega pa zgoraj omenjeni Pille, ki je stvar v grobem sestavil in poštrihal v belo.
Najpomembnejše glede avta: rja ni prisotna; ok, lažem, malenkost ampak res malenkost površinske se je pojavilo tam, kjer je Scooter popravlal pred skoraj 10 leti.
Pille ga je postavil na drift podvozje ( nekateri se še spomnite Eddyjeve pikapolonce - no na tem konkretnem podvozju sedi avto ), zračnost ni prisotna. Zmontirane so zavore od 325i , se pravi spredaj hlajeni diski, zadaj navadni diski. Pogon je iz e36 318is, torej M42b18 z getrag menjalnikom. Poleg naštetega sem dobil na avtu še par bombončkov kot so temne Hella luči spredaj, shortshifter, dodaten električni ventilator, hidravlično ročno, OMP volan, školjka, ter pasovi, powerflex puše spredaj pa še kaj bi se našlo.
Seveda je imel avtu tudi hibe... Kot prvo, ni bil primeren za na cesto, v notranjosti je bilo precej stvari za dokončat (pečka, pomik stekel, razni konektorji, ogromno lotanja, kar nekaj kosov interierja je manjkalo/manjka, pokrov motorja je bil potreben barvanja itd.)
Za pokušino je tule ena fotka, v kakšnem stanju je bil avto, preden je zapustil prejšnjega lastnika: