Stran 1 od 7

1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2015, 16:58
Napisal/-a P-W
Najprej vsem prisotnim en velik živjo!
Nekateri se že poznamo, naketeri se bomo še spoznali. Na pobudo več uporabnikov se javljam tukaj, s popolnoma svojo temo. Malenkost sem zavlačeval s tem, ker sem želel določene zadeve prej podelat na avtu, da se bo lahko sedaj o njih govorilo in pisalo :D

Kot nekateri že veste ali pa ste morda razbrali iz naslova teme - jaz sem tisti, ki je kupil belo 318i, V8 projekt od Pilleta (Memota). Za tiste, ki ne veste za kaj gre, tu je tema iz sosednjega foruma, kjer je vse nadrobno opisano -->http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=55441.

Ker vidim, da je pri e30 skoraj pravilo, da ima avto svoj nadimek, naj ga ima tudi moj. Poimenujem ga Pille, v čast njegovemu stvaritelju. Res, to je bil pilletov pride and joy projekt, tip ga je sestavljal s tako srčnostjo, kot redko kdo. Na žalost mu v 5 letih ni uspelo zadeve realizirati, kot jo je zastavil, čeprav je bil tako blizu. Nakoncu sm sem avto kupil od njega za tak denar, da bi lahko rekli, da sem ga že skoraj oropal. Tako da Pille, če to bereš... Svaka čast, dobil sem fenomenalno osnovo!

No pa preidimo k stvari. Za e30 sem se odločil, ker sem želel lahek, neposreden avto, z obilico opcij za personalizacijo po meri in poceni performance potencial. Ker sem kupil istočasno kupil motor, je bil budget okrnjen, odločitev pa enostavna - e30. Po mesečnam spremljanju trga sem dobil občutek kater avto je soliden in kater ne. Hkrati sem se zavedel, kakšen avto želim v končni fazi sestaviti. Šel sem na ogled, videl avto, projekt je bil zastavljen v pravo smer, cena je bila ugodna. Drugih nisem niti gledal, zaaral in čez teden dni se je moja pot z e30 začela z nasmehom na obrazu.

Avto je po VINu 318i letnik 12/87, temno modre barve. Nazadnje je bil registriran leta 2003, od tedaj je šel (po kosih) skozi roke več forumašev bmw foruma - prvo si ga je lastil Scooter, ki je saniral tisto nekaj malega rje, ki se je pojavila na sprednjih vogalih pragov. Nato je karoserijo kupil Eddy, od njega pa zgoraj omenjeni Pille, ki je stvar v grobem sestavil in poštrihal v belo.

Najpomembnejše glede avta: rja ni prisotna; ok, lažem, malenkost ampak res malenkost površinske se je pojavilo tam, kjer je Scooter popravlal pred skoraj 10 leti.

Pille ga je postavil na drift podvozje ( nekateri se še spomnite Eddyjeve pikapolonce - no na tem konkretnem podvozju sedi avto ), zračnost ni prisotna. Zmontirane so zavore od 325i , se pravi spredaj hlajeni diski, zadaj navadni diski. Pogon je iz e36 318is, torej M42b18 z getrag menjalnikom. Poleg naštetega sem dobil na avtu še par bombončkov kot so temne Hella luči spredaj, shortshifter, dodaten električni ventilator, hidravlično ročno, OMP volan, školjka, ter pasovi, powerflex puše spredaj pa še kaj bi se našlo.

Seveda je imel avtu tudi hibe... Kot prvo, ni bil primeren za na cesto, v notranjosti je bilo precej stvari za dokončat (pečka, pomik stekel, razni konektorji, ogromno lotanja, kar nekaj kosov interierja je manjkalo/manjka, pokrov motorja je bil potreben barvanja itd.)

Za pokušino je tule ena fotka, v kakšnem stanju je bil avto, preden je zapustil prejšnjega lastnika:
Slika

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2015, 17:42
Napisal/-a Hoonigan
Za ta avto pa res ne more manjkat idej za nickname. :ymsmug:
Prodej una italijanska jajca, ki jim manjkata 2 kolesi, pa se skoncentriri na 4-kolesne prijatelje. :))

Bom pa z veseljem spremljal tole temo, par stvari sem ziher že pozabil, kakšne pa niti še ne vem...
Pa da bo čim prej legalna. ;)

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2015, 21:33
Napisal/-a marc
Pozdravljen in dobrodošel na forumu (kljub temu, da ni to tvoj prvi prispevek tukaj :D ).

Avto je, kot omenjeno, takorekoč 'stara zgodba' v e30 svetu na slovenskih tleh. Nisem pa vedel, da je bil v originalu temno modre barve :-o . Dosti redko za 4v FL. Vsekakor bolj kot bela. :D Misliš belo barvo homologirat v prihodnosti ali povrnit na prvotno stanje?

Napiši še malo plane za prihodnost, mehanika gre v osnovi že v pravo smer. :D

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2015, 22:24
Napisal/-a Matej
Avto je dobil pravega lastnika, lastnik pa pravi avto. :)

Ali je že oz. kdaj bo na cesti?

1 in 2 sledna vozila sta dve čisto različni dimenziji užitka v vožnji, tako da je super imeti oboje. B-) Italijanska jajca pa vseeno prodaj in kupi Japonca. :p

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2015, 22:49
Napisal/-a Urko
Welcome!

Zanimivo, da ima Pille 4 vrata... ne vem zakaj sem imel v glavi da je dvovratnik (kar ponavadi taki projekti so). In ja, še bolj zanimiva bi bila realizirana konverzija v V8. Štirivratna. B-)

Veliko veselja z avtom ti želim in da ti požre čim manj živcev. Če pa že, se jih pa zlahka regenerira na motorju. In da ne bi slučajno res kupoval Japonca... tudi BMW dela motorje. :ymhug:

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 07 Jan 2015, 23:04
Napisal/-a Matej
Urko napisal/-a:In da ne bi slučajno res kupoval Japonca... tudi BMW dela motorje. :ymhug:

Hehe imaš prav, samo S1000RR so še malo predragi. :D

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 00:00
Napisal/-a FR Wolf
Hoho, končno. :D
David še tuki čestitke za nakup BMWja ki je bližje koreninam. Naj ti bo ta avto v užitek. ;)
P.s. Zamudila sva decemberski predih of faxa za tist najin projekt :) Se nadaljuje v začetku poletnega semestra?

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 10:19
Napisal/-a DulE30
Dobrodošlica še iz moje strani :) lepo da se najde še kdo, ki e pripravljen svojo kockico tu predstavit :-bd
Plani...po opisu sodeč bo šlo bolj za fun car :ymdevil: ?

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 17:53
Napisal/-a P-W
Marc tako je, temno moder je bil... Tole je fotka iz njegovega prejšnjega življenja :D
Slika
Verjetno bo sploh v prvi fazi ostala zadeva bele barve, s črnimi pragovi - tako kot original iS. 4vratni paše bela. Bo pa na haubi en zanimiv detajl, bomo videli kako se posreči (ne skrbi, luknje na zgornji fotki so long gone in jih moj avto ne bo videl)

Avto še ni (legalno) na cesti, manjka mi še par malenkosti, da bo zadeva izpravna (ročno je treba zmontirat, material je danes prispel).

Pille ima 4 vrata... Na prvo žogo sem to jemal kot minus, predvsem zaradi izgleda. Ampak mi je bilo pri nakupu predvsem pomembno, da je avto karoserijsko zdrav, zato sem bil pripravljen to malenkost požreti in se zadovoljiti s 4 vrati.

Glede motorja, hehe! Bo Aprilia verjetno kar ostala pri meni. Zamenjala bi jo lahko kvečjemu Ducati ali MV Augusta, ostalo me sploh ne zanima :D

Wolf, res sva zafrknila... Lahko magar takoj po končanem izpitnem obdobju, takrat bo nekaj luknje)

Hja, plani :D
Tako kot praviš Dule, avto bo fun car. S tem namenom kupljen, spedenan in vožen. V grobem: več kot na izgled, dam na performance. Ker bo avto daily driver, so določene stvari muss, sicer pa se bo delalo predvsem na ohanjanju nizke teže, dobrem podvozju in optiki, tudi notranjost je prilagojena živahni vožnji (alcantara, sedeži so trenutno navadni - sicer ful lepi - obljubljen imam že original e30 recaro voznikov sedež, hidravlična ročna je zaenkrat letela ven, po potrebi jo zmontiram nazaj).

Na ven bo avto ostal clean, spuščen (zaenkrat je po filingu nekje -60mm spredaj/zadaj), lepe feltne in to je bolj kot ne to. Želel bi si 16" RS-ke, ampak to si jih itak vsi, a ne? :D Kar se motorizacije tiče je zaenkrat M42. V osnovi luškan in hvaležen motorček, s precejšnjim tuning potencialom.

To zimo bo skoraj sigurno še to ostalo notri, zato sem mu že nataknil enomasni M20 vztrajnik ter obnovil sklopko pri sintarju. Poleg tega sem zamenjal prenose v diffu (itak ga je bilo treba zamenjat, ker je bil prvotno na avtu zašvasan) iz 3.45 na 3.95. Nov diff je ta velik, ker sem imel doma 188 šper glavo iz e36 M3.

Za daljno prihodnost pa me non-stop preganja misel o V8, sploh ker je servo ojačevalnik že pomaknjen naprej in pa, ker bi to pomenilo, da se prvotna zasnova avtomobila izpelje do konca. Sploh pa je V8 kar se teže tiče bistveno boljša opcija kot gusasti šestaki, pa še relativno poceni je :)

Še par fotk, ko sem avto pripeljal domov...
Slika

Slika

Slika
BTW te Borbetke, ki so na avtu, so naprodaj. Imam tudi vse 4 pokrovčke zanje :)


Fotke so bolj kiljave ampak kot rečeno... Tema se bo razvijala, tudi zgoraj opisane zadeve so pofotkane in jih bom sčasoma objavil. Na koncu upam da bomo prišli do nečesa takega...
Slika

Re: 1987 318i(S) Pille

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 19:51
Napisal/-a Hoonigan
P-W napisal/-a:...ter obnovil sklopko pri sintarju...

Zakaj pa to? :-o Men je stara zgledala še dobra za par let.
:))


P-W napisal/-a:Za daljno prihodnost pa me non-stop preganja misel o V8, sploh ker je servo ojačevalnik že pomaknjen naprej in pa, ker bi to pomenilo, da se prvotna zasnova avtomobila izpelje do konca. Sploh pa je V8 kar se razporeditve teže tiče bistveno boljša opcija kot gusasti šestaki, pa še relativno poceni je :)

Če kdo ni razumel, kaj je mislil, ga bom jaz mal popravil. :P