1989 E30 316i Pokalica
Objavljeno: 28 Jun 2018, 22:56
Ok ... saj se še sam čisto ne zavedam, da imam tale stroj doma, ampak dejstvo je, da se imam z mojo novo pridobitvijo kar fajn!
Kdor slučajno spomni mojih starih sporočil (od teženja in neumnih vprašanj do spammanja vprašanj o tem, "če pozna kdo ta avto" ipd.) je lahko opazil, da sem fan e30-k in si tak avto že vrsto let želim.
O čem govorim? Aja, evo
Kaj več slik bom naredil še s fotoaparatom, tele so bolj en hiter škljoc s telefonom direkt po registraciji.
Zgodba se je začela tako, da sem en dan dopoldne spet rutinsko vrgel oko na "Avto.net -> BMW -> letnik do 1990" in odkril nov oglas. Oglas tega avta me je pritegnil, ker je bil avto facelift (načeloma so mi facelift e30 najlepše ... I don't know ... sue me ), črn in ker je dvovraten + kar ugoden. Ravno nekaj takega sem iskal, kakšen teden prej pa je nekdo v enem dnevu mene prehitel in že zaaral en lep podoben primerek, ki se je nekaj časa prodajal tudi na tem forumu. Also, ne da se mi v Nemčijo. Rekel sem si, da moram nekaj hitro ukrenit in še isti dan popoldne sem bil na ogledu in pregledal avto. Čeprav tipičen YU golič, mi je bil avto všeč in of course, že naslednji dan sem proti plačilu prepisal avto nase.
Avto je po prevoženih 247000km nekaj časa stal (3 leta, a je prodajalec rekel, da ga je periodično hodil vžigat), ker je njegov prejšnji (2.) lastnik na žalost preminil. Zato sem se odločil dati avto kar direkt na en konkreten servis k mehaniku (sam nisem ravno preveč spreten z zašmiranimi stvarmi, se pa počasi malo učim recimo ). Zamenjani so bili potrošni materiali, pregledana vsa olja, menjane so bile tudi vse svečke in taglaven zobati jermen. Kupil sem tudi komplet novih gum za vsak slučaj, ker so prejšnje bile dot 09 in nisem želel riskirati. Žlajfi so kul. Avto je šel tudi brez problema čez tehnični pregled in kmalu je bil deležen tudi kompleta zavarovanja in registrskih tablic.
Globinsko čiščenje je bilo tudi neizogibno, ker je pena iz starih prevlek totalno preperela in sem mel notranjost namesto čiste in sive, zaprašeno kamelje rumeno. Pod prevlekami je bil tekstil v presenetljivo dobrem stanju (več slik, ko bom te imel).
Kar se zunanjosti tiče, je zgleda avto bil spredaj nekam naslonjen, pa na pragovih malo popravljan, in kljub temu, da je prodajalec to zanikal, že enkrat barvan. Na enem mestu pod vetrobranskim steklom ima tud en tak luškan rust-spot, ki ga bo treba sanirat, preden stvar zgnije, nekaj drugih manjših površinskih mehurčkov sem tudi že našel, drugače pa je kar kul na prvi pogled, saj je bil ves čas garažiran. Nisem se pa še šel slačenja, tipanja v globine in ostalih romantično-erotičnih postopkov. Aja, pa na levi strani mi manjka tista plastična(?) plata v notranjosti blatnika proti odbijaču (praznina vidna tudi na drugi sliki) ...
Mislim, da je tale 11 ali pa vsaj nekaj v tem stilu, haha:
Počasi se lotevam različnih malenkosti, ki mi jih finance dopuščajo, kot je npr. montaža novega radia, ki ga imam še iz prejšnjega avta, a sem trenutno obtičal pri gledanju tistega črevesja od kablov. Po prebiranju tem iz r3vlimited, raznih ostalih tutorialov in inšpekcije na lastne ude in oči sem ugotovil kam gre in čemu je namenjen posamezen kabel. Me pa zanima, a lahko zdaj jaz gor doštukam dva tista standardna moška ISO konektorja in preko adapterja, ki je zraven radia iz teh ISO-tov na tisti custom 10pinski Pioneerjev priključek vse skupaj to zvežem in bo stvar delovala? Pa ne najdem nikakor tiste teme na tem/bmwslo, kjer je nekdo v e30 naštimal en hud sound system, če bi morda kaj tam notri pisalo
Skratka počasi bomo rihtali in poročali tukaj gor, deviški občutki pa so super. Upam, da nisem bil predolg in da se vidimo kmalu na kakšnem meetu.
TLDR: Kupu sm eno črno škatlo, mal bo za poštimat še, drgač pa kr kul no.
p.s. nimam še imena, sprejemam predloge
Kdor slučajno spomni mojih starih sporočil (od teženja in neumnih vprašanj do spammanja vprašanj o tem, "če pozna kdo ta avto" ipd.) je lahko opazil, da sem fan e30-k in si tak avto že vrsto let želim.
O čem govorim? Aja, evo
Kaj več slik bom naredil še s fotoaparatom, tele so bolj en hiter škljoc s telefonom direkt po registraciji.
Zgodba se je začela tako, da sem en dan dopoldne spet rutinsko vrgel oko na "Avto.net -> BMW -> letnik do 1990" in odkril nov oglas. Oglas tega avta me je pritegnil, ker je bil avto facelift (načeloma so mi facelift e30 najlepše ... I don't know ... sue me ), črn in ker je dvovraten + kar ugoden. Ravno nekaj takega sem iskal, kakšen teden prej pa je nekdo v enem dnevu mene prehitel in že zaaral en lep podoben primerek, ki se je nekaj časa prodajal tudi na tem forumu. Also, ne da se mi v Nemčijo. Rekel sem si, da moram nekaj hitro ukrenit in še isti dan popoldne sem bil na ogledu in pregledal avto. Čeprav tipičen YU golič, mi je bil avto všeč in of course, že naslednji dan sem proti plačilu prepisal avto nase.
Avto je po prevoženih 247000km nekaj časa stal (3 leta, a je prodajalec rekel, da ga je periodično hodil vžigat), ker je njegov prejšnji (2.) lastnik na žalost preminil. Zato sem se odločil dati avto kar direkt na en konkreten servis k mehaniku (sam nisem ravno preveč spreten z zašmiranimi stvarmi, se pa počasi malo učim recimo ). Zamenjani so bili potrošni materiali, pregledana vsa olja, menjane so bile tudi vse svečke in taglaven zobati jermen. Kupil sem tudi komplet novih gum za vsak slučaj, ker so prejšnje bile dot 09 in nisem želel riskirati. Žlajfi so kul. Avto je šel tudi brez problema čez tehnični pregled in kmalu je bil deležen tudi kompleta zavarovanja in registrskih tablic.
Globinsko čiščenje je bilo tudi neizogibno, ker je pena iz starih prevlek totalno preperela in sem mel notranjost namesto čiste in sive, zaprašeno kamelje rumeno. Pod prevlekami je bil tekstil v presenetljivo dobrem stanju (več slik, ko bom te imel).
Kar se zunanjosti tiče, je zgleda avto bil spredaj nekam naslonjen, pa na pragovih malo popravljan, in kljub temu, da je prodajalec to zanikal, že enkrat barvan. Na enem mestu pod vetrobranskim steklom ima tud en tak luškan rust-spot, ki ga bo treba sanirat, preden stvar zgnije, nekaj drugih manjših površinskih mehurčkov sem tudi že našel, drugače pa je kar kul na prvi pogled, saj je bil ves čas garažiran. Nisem se pa še šel slačenja, tipanja v globine in ostalih romantično-erotičnih postopkov. Aja, pa na levi strani mi manjka tista plastična(?) plata v notranjosti blatnika proti odbijaču (praznina vidna tudi na drugi sliki) ...
Mislim, da je tale 11 ali pa vsaj nekaj v tem stilu, haha:
Počasi se lotevam različnih malenkosti, ki mi jih finance dopuščajo, kot je npr. montaža novega radia, ki ga imam še iz prejšnjega avta, a sem trenutno obtičal pri gledanju tistega črevesja od kablov. Po prebiranju tem iz r3vlimited, raznih ostalih tutorialov in inšpekcije na lastne ude in oči sem ugotovil kam gre in čemu je namenjen posamezen kabel. Me pa zanima, a lahko zdaj jaz gor doštukam dva tista standardna moška ISO konektorja in preko adapterja, ki je zraven radia iz teh ISO-tov na tisti custom 10pinski Pioneerjev priključek vse skupaj to zvežem in bo stvar delovala? Pa ne najdem nikakor tiste teme na tem/bmwslo, kjer je nekdo v e30 naštimal en hud sound system, če bi morda kaj tam notri pisalo
Skratka počasi bomo rihtali in poročali tukaj gor, deviški občutki pa so super. Upam, da nisem bil predolg in da se vidimo kmalu na kakšnem meetu.
TLDR: Kupu sm eno črno škatlo, mal bo za poštimat še, drgač pa kr kul no.
p.s. nimam še imena, sprejemam predloge