1990 e30 318 is
Objavljeno: 07 Dec 2014, 23:01
Zdravo,
spomladi letos mi je hodilo nekaj evrov viška, in ker sem imel vedno željo po avtu, ki bi ga lahko uredil po svojem ukusu in aktivno sodeloval pri obnovi, obvezno je moral biti bmw, pa tudi bankrot ni bil opcija, se je e30 zdel kot idealen avto, pa še izpolnitev otroških sanj hkrati...No bankrotu se bom sicer izognil, ampak predvideni stroški povezani z avtom pa se bodo na koncu več kot podvojili, ampak ni mi žal...Kolega ima avtomobilsko delavnico, ki jo je z veseljem odstopil, in tako se je začelo...
Na hitro:
- kupil sem dobro ohranjeno karoserijo, katero je prejšnji lastnik nameraval predelati v 325 IX, karoserija je bila brez motorja...
- vgraditi nameravam m42b18 iz e36
- natakniti lepa platišča
- originalne športne sedeže
- poiskati papirje za is motor in karoserijo
To je bil v osnovi načrt, potem pa smo s kolegom začela z delom:
1. Avto je končno doma:
Začelo se je razdiranje, in smo našli nekaj tipičnih bolezni in napak ki so bile zame nesprejemljive:
Povzetek:
- zamenjava obeh blatnikov (prejšnji lastnik je montiral IX pragove in je blatnike 2x naluknjal...)
- varjenje pragov
- popravilo zadnje stene pri vlečni kljuki, žepi zadaj so začuda celi
- popravilo sredinskega grebena
- popravilo prednjih kolotekov
- popravila dela pod varovalkami
- popravilo voznikovih vrat
- cinkanje in popravilo odtokov pod tesnilom prednje šipe, dela kjer je nameščen akumulator.
- zamenjava tanka za gorivo
To je kar je tiče rje...
Popravki:
Vmes se je zamenjalo še:
- tank za gorivo (nov)
- prednja ležaja amortizerjev
- prednja ležaja koles
- vse gumice na podvozju
- nove vzmeti ni amortizerji
- rabljena blatnika
- zadnji spoiler
- vse 4 diske in ploščice, skupaj z cevkami
- diff je bil obnovljen pred nakupom in ni bilo potrebe, vsa upam..
- ležaj kardana
- novi nosilci motorja
Celotna karoserija se je dobro prebrusila na vseh delih, kjer je bila najmanjša možnost rje (v merkurju Kočevje nimajo več žičnih nastavkov za mašino), premazala z Wurthovim pretvornikom rje, zaščitila z barvo za ledolomilce (oporna na sol in ostale svinjarije), naneslo še gumijast sloj dinitrola v spreju, speskala in pobarvala sta se še kardan in prednji in zadnji okvir..
Pripravljena karoserija za barvanje, prejšnji teden je bila dostavljena ličarju, nazaj pride sredi februarja 2015.
Vmes sem kupil še:
- motor m42 iz e36
- klimo (ki je že naprodaj ker je za pfl, iščem pa fl model)
- abs
- mtech sedeži
- nova platišča beyern mesh 17 col, ki sem jih dobil za smešno ceno
- sesalni kolektor od e30 m42 (rad bi da bo avto čim bolj originalen)
- enomasni vztrajnik, novo sklopko in štarter iz m20, vztrajnik je že lajšan...
Motor je trenutno v fazi sestavljenja in baravnja, načeloma je vse skupaj že pri koncu:
- zamenjal sem čisto vsa tesnila (tudi vijake glave)
- teflone
- dročniki naj bi bili odlični in sem jih pustil na miru, tudi sicer naj bi bil motor v odličnem stanju.
Zamenjati moram še:
- vakum cevke (kje jih kupujete?)
- vžigalne kable
- jermene
- svečke
- celoten izpuh do kolektorja
Celotne temo najdete tu:
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=119110
Slike motorja in ostalega sledijo jutri, ko se vrnem iz delavnice...
spomladi letos mi je hodilo nekaj evrov viška, in ker sem imel vedno željo po avtu, ki bi ga lahko uredil po svojem ukusu in aktivno sodeloval pri obnovi, obvezno je moral biti bmw, pa tudi bankrot ni bil opcija, se je e30 zdel kot idealen avto, pa še izpolnitev otroških sanj hkrati...No bankrotu se bom sicer izognil, ampak predvideni stroški povezani z avtom pa se bodo na koncu več kot podvojili, ampak ni mi žal...Kolega ima avtomobilsko delavnico, ki jo je z veseljem odstopil, in tako se je začelo...
Na hitro:
- kupil sem dobro ohranjeno karoserijo, katero je prejšnji lastnik nameraval predelati v 325 IX, karoserija je bila brez motorja...
- vgraditi nameravam m42b18 iz e36
- natakniti lepa platišča
- originalne športne sedeže
- poiskati papirje za is motor in karoserijo
To je bil v osnovi načrt, potem pa smo s kolegom začela z delom:
1. Avto je končno doma:
Začelo se je razdiranje, in smo našli nekaj tipičnih bolezni in napak ki so bile zame nesprejemljive:
Povzetek:
- zamenjava obeh blatnikov (prejšnji lastnik je montiral IX pragove in je blatnike 2x naluknjal...)
- varjenje pragov
- popravilo zadnje stene pri vlečni kljuki, žepi zadaj so začuda celi
- popravilo sredinskega grebena
- popravilo prednjih kolotekov
- popravila dela pod varovalkami
- popravilo voznikovih vrat
- cinkanje in popravilo odtokov pod tesnilom prednje šipe, dela kjer je nameščen akumulator.
- zamenjava tanka za gorivo
To je kar je tiče rje...
Popravki:
Vmes se je zamenjalo še:
- tank za gorivo (nov)
- prednja ležaja amortizerjev
- prednja ležaja koles
- vse gumice na podvozju
- nove vzmeti ni amortizerji
- rabljena blatnika
- zadnji spoiler
- vse 4 diske in ploščice, skupaj z cevkami
- diff je bil obnovljen pred nakupom in ni bilo potrebe, vsa upam..
- ležaj kardana
- novi nosilci motorja
Celotna karoserija se je dobro prebrusila na vseh delih, kjer je bila najmanjša možnost rje (v merkurju Kočevje nimajo več žičnih nastavkov za mašino), premazala z Wurthovim pretvornikom rje, zaščitila z barvo za ledolomilce (oporna na sol in ostale svinjarije), naneslo še gumijast sloj dinitrola v spreju, speskala in pobarvala sta se še kardan in prednji in zadnji okvir..
Pripravljena karoserija za barvanje, prejšnji teden je bila dostavljena ličarju, nazaj pride sredi februarja 2015.
Vmes sem kupil še:
- motor m42 iz e36
- klimo (ki je že naprodaj ker je za pfl, iščem pa fl model)
- abs
- mtech sedeži
- nova platišča beyern mesh 17 col, ki sem jih dobil za smešno ceno
- sesalni kolektor od e30 m42 (rad bi da bo avto čim bolj originalen)
- enomasni vztrajnik, novo sklopko in štarter iz m20, vztrajnik je že lajšan...
Motor je trenutno v fazi sestavljenja in baravnja, načeloma je vse skupaj že pri koncu:
- zamenjal sem čisto vsa tesnila (tudi vijake glave)
- teflone
- dročniki naj bi bili odlični in sem jih pustil na miru, tudi sicer naj bi bil motor v odličnem stanju.
Zamenjati moram še:
- vakum cevke (kje jih kupujete?)
- vžigalne kable
- jermene
- svečke
- celoten izpuh do kolektorja
Celotne temo najdete tu:
http://forum.bmwslo.com/showthread.php?t=119110
Slike motorja in ostalega sledijo jutri, ko se vrnem iz delavnice...