1988 E30 318i Coupe Kompletna obnova by Nik
Objavljeno: 29 Jul 2016, 20:04
Živjo vsem! Dolgo časa sem si želel tole kockico kupit od enega starejšega možakarja iz Rašice, pa ga nikakor nisem mogel dobit.. No, sem ga le dobil in sva se zmenila da mi ga proda.
Avto je letnik 1988, M40 1.8 115 konj, delphin metallic barva, in pa kar mi je najpomembneje, samo dvoje vrat..
Prevoženih ima hvala bogu samo 113.000
Imam vse originalne papirje, navodila.. Servisna poštempljana do 60.000, do 100.000 pa dva listka od Tehno Uniona..
Zgodba je pa taka: tale možakar je bil prvi lastnik, avto kupljen v Sloveniji. Daljnega leta 97, ko sem bil star rosna 3 leta, je zgubil vozniško, in takrat je avto odjavil od prometa, ga pospravil na dvorišče pod majhen nadstrešek in od takrat se avtomobil ni premaknil.. včeraj smo zapel prikolico, naložili orodje in gas po njega..
Najprej smo probal ga z vlečno vrvjo premaknit.. ja seveda ja, vse gume blokirajo.. Nič, eno pa po eno gumo dol, pa jebat matr zavoram dokler ne spustijo.. In seveda pametnejši odneha..Naložimo avto, peljemo v delavnico.. Danes ga dvignem, v pričakovanju da bo avto spodaj totalno v kurcu..
Ravno nasprotno.. med kajenjem že 10 cigareta, ugotovim da sem zadel praktično terno.. Blatnike vržem dol ker so itak za stran ker je bil na obeh straneh rahlo butnjen.. Ne morem verjeti, kraki, koloteki.. vse je celo!
Hvala kurcu si rečem, vsaj nebom ceuga dnarja v pleh vrgu..
Razmišlam.. a mislš da se motor še obrne? zalaufat ga ne upam, ker ma zobati jermen, da ja nebo kej odtrgal, pol bo pa spet veselica.. 22 ključ v roke, pa gremo.. lepo počas.. iiiin obrne on! Top, dobra si kocka da nisi ostala kup prahu po 28tih letih..
Kakšen je plan?
Motor z menjalnikom ven, motor narazen dat, naredit veliko generalno, sklopko zamenjat, dihtnge zamenjat itd..
nov hladilnik, nove cevi.. skratka use kar se obrablja gre ven.
Sprednje in zadnje podvozje dol, vse gumice puše itd zamenjat. speskat in pobarvat kar se bo uporabilo znova..
Novi amortizerji, fedri, ležaji amortizerjev, roke, volansko obnovit, končniki novi..
Zavore komplet nove, od čeljusti, cevi, skratka vse.
Zunanjost seveda vso rjo porihtat kar je je,zaščitit, in pa seveda komplet barvanje avta, tako zunaj kot znotraj..
vse plastike ki so polomljene, zdrajsane, zamenjat.
Notranjost bom pustu tako kot je, obvezno pa kemično sčistiti, ker se je kar nekaj plesni nabralo z leti..
To je zaenkrat to, slike pa naložim ko pridem iz dopusta. Pa lep kockast pozdrav vsem
Avto je letnik 1988, M40 1.8 115 konj, delphin metallic barva, in pa kar mi je najpomembneje, samo dvoje vrat..
Prevoženih ima hvala bogu samo 113.000
Imam vse originalne papirje, navodila.. Servisna poštempljana do 60.000, do 100.000 pa dva listka od Tehno Uniona..
Zgodba je pa taka: tale možakar je bil prvi lastnik, avto kupljen v Sloveniji. Daljnega leta 97, ko sem bil star rosna 3 leta, je zgubil vozniško, in takrat je avto odjavil od prometa, ga pospravil na dvorišče pod majhen nadstrešek in od takrat se avtomobil ni premaknil.. včeraj smo zapel prikolico, naložili orodje in gas po njega..
Najprej smo probal ga z vlečno vrvjo premaknit.. ja seveda ja, vse gume blokirajo.. Nič, eno pa po eno gumo dol, pa jebat matr zavoram dokler ne spustijo.. In seveda pametnejši odneha..Naložimo avto, peljemo v delavnico.. Danes ga dvignem, v pričakovanju da bo avto spodaj totalno v kurcu..
Ravno nasprotno.. med kajenjem že 10 cigareta, ugotovim da sem zadel praktično terno.. Blatnike vržem dol ker so itak za stran ker je bil na obeh straneh rahlo butnjen.. Ne morem verjeti, kraki, koloteki.. vse je celo!
Hvala kurcu si rečem, vsaj nebom ceuga dnarja v pleh vrgu..
Razmišlam.. a mislš da se motor še obrne? zalaufat ga ne upam, ker ma zobati jermen, da ja nebo kej odtrgal, pol bo pa spet veselica.. 22 ključ v roke, pa gremo.. lepo počas.. iiiin obrne on! Top, dobra si kocka da nisi ostala kup prahu po 28tih letih..
Kakšen je plan?
Motor z menjalnikom ven, motor narazen dat, naredit veliko generalno, sklopko zamenjat, dihtnge zamenjat itd..
nov hladilnik, nove cevi.. skratka use kar se obrablja gre ven.
Sprednje in zadnje podvozje dol, vse gumice puše itd zamenjat. speskat in pobarvat kar se bo uporabilo znova..
Novi amortizerji, fedri, ležaji amortizerjev, roke, volansko obnovit, končniki novi..
Zavore komplet nove, od čeljusti, cevi, skratka vse.
Zunanjost seveda vso rjo porihtat kar je je,zaščitit, in pa seveda komplet barvanje avta, tako zunaj kot znotraj..
vse plastike ki so polomljene, zdrajsane, zamenjat.
Notranjost bom pustu tako kot je, obvezno pa kemično sčistiti, ker se je kar nekaj plesni nabralo z leti..
To je zaenkrat to, slike pa naložim ko pridem iz dopusta. Pa lep kockast pozdrav vsem