1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a marc » 05 Jan 2015, 21:15

DulE30 napisal/-a:Ni panike, glede na to da imaš precej dodatne teže v avtu, bi ti bilo morda celo smiselno vzet -60/35 za šestaka, ker po pravici povedano, ko sem imel sopotnika z dobrih 100kg sem ob "dinamični" vožnji skozi ovinke z prvimi zavesicami znal podrgnit po tleh...


Sem napisal par postov višje, da se ravno zaradi tega nagibam bolj k 6cyl varianti. :D Vseeno ostaja bojazen, da mi bo avto na koncu 'glisiral' :| ...v tem primeru bo potrebno zadaj nabit podložne gume. :)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Urko » 05 Jan 2015, 21:28

Ne, nisem mislil teh plastičnih zunanjih žaluzij ampak notranje zavese iz prosojnega blaga, ki so lahko pospravljene v kaseti, ki je prišraufana na zadnjo polico ali pa (ko rabiš senco) v delovnem položaju odrolane ven in zataknjene na kaveljčke ki so (prišraufani, kako pa drugače) na stropu.

Bi lahko našel kakšno domačo sliko od 318i s to opremo, samo nimam skenerja. Lahko si imel dve taki zavesici (priljubljeno tudi na Yugo-tih in 101-kah) ali pa bolj nobl varianto, ko je bila zavesa samo ena čez celo zadnjo šipo. Leta 99, ko sem pripeljal domov 320 s tako zaveso je ta moda očitno že popustila in to je bila prva stvar ki sem jo še isti dan vrgel iz avta. Sledile so krom obrobe blatnikov...

Hm, mogoče bi pa to pasalo na tvoj avto? :ymsmug:



Dost zajebancije. Super avto imaš, lepo skrbiš za njega, edino kar mu manjka je valjev šest pod havbo. E30 mora poganjat M20 in pika. Tudi če je B20 je o.k. (sedaj je en naprodaj) ;)
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a marc » 05 Jan 2015, 22:45

Urko napisal/-a:Ne, nisem mislil teh plastičnih zunanjih žaluzij ampak notranje zavese iz prosojnega blaga, ki so lahko pospravljene v kaseti, ki je prišraufana na zadnjo polico ali pa (ko rabiš senco) v delovnem položaju odrolane ven in zataknjene na kaveljčke ki so (prišraufani, kako pa drugače) na stropu.

Bi lahko našel kakšno domačo sliko od 318i s to opremo, samo nimam skenerja. Lahko si imel dve taki zavesici (priljubljeno tudi na Yugo-tih in 101-kah) ali pa bolj nobl varianto, ko je bila zavesa samo ena čez celo zadnjo šipo. Leta 99, ko sem pripeljal domov 320 s tako zaveso je ta moda očitno že popustila in to je bila prva stvar ki sem jo še isti dan vrgel iz avta. Sledile so krom obrobe blatnikov...

Hm, mogoče bi pa to pasalo na tvoj avto? :ymsmug:



Dost zajebancije. Super avto imaš, lepo skrbiš za njega, edino kar mu manjka je valjev šest pod havbo. E30 mora poganjat M20 in pika. Tudi če je B20 je o.k. (sedaj je en naprodaj) ;)


Urko, verjetno misliš sončni rolo zadnje police? Teh je bilo kar nekaj vrst ja. Pomojem so bili najlepši tisti vgrajeni v polico, kjer rolo v spuščenem stanju ni bil tako opazen. Ena taka me še čaka na vgradnjo v konzula (malo slabša slika):
Slika
Slika
Druga varianta je pa kot omenjeno dvodelna, ki jo je bilo moč videt v marsikaterem avtu nekoč :D :
Slika
Za e30 so obstajali še enodelni zunanji rolo in pa vgrajeni električni rolo (ornk ekzotika). :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 06 Jan 2015, 10:32

Urko napisal/-a:Dost zajebancije. Super avto imaš, lepo skrbiš za njega, edino kar mu manjka je valjev šest pod havbo. E30 mora poganjat M20 in pika. Tudi če je B20 je o.k. (sedaj je en naprodaj) ;)

Če se slučajno kdaj odločim za m20, bo to b25 :-bd b20 je bol al manj za tiste k jim je bistvenega pomena "poezija" :-B se pa trenutno prodaja tudi en b23swap za tretino cene tele b20 na forumu ;) Sicer pa moj avto ima tudi v prometno vpisan oldtimer, pa tudi razmerje teže je v prid 4cyl, tako da vidim največji potencial v m10 strokerju :ymdevil: sicer je to še daleč, tako da bomo videli, nekaj se bo zaotovo še dogajalo ;) sej veš ko te zgrabi e30 obsesija, je to never ending story..
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 06 Jan 2015, 11:04

marc napisal/-a:Sem napisal par postov višje, da se ravno zaradi tega nagibam bolj k 6cyl varianti. :D Vseeno ostaja bojazen, da mi bo avto na koncu 'glisiral' :| ...v tem primeru bo potrebno zadaj nabit podložne gume. :)

Se strinjam, gliserji so za v vodo :)) vendar mislim, da nebi smelo bojazni bit zarad tistih 80kg, konec koncev, to je en sopotnik na zadnji klopi, in če bo avto 60/35, potem po moji logiki, je praktično nemogoče da bo gliser, v najslabšem primeru bo imel ravno linijo namesto "kajle" :D pa še to dvomim, predvidevam da prav pogosto nimaš polne zadnje klopi :)
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Urko » 06 Jan 2015, 22:17

marc napisal/-a:Urko, verjetno misliš sončni rolo zadnje police? Druga varianta je pa kot omenjeno dvodelna, ki jo je bilo moč videt v marsikaterem avtu nekoč :D :
Slika


To sranje sem imel v mislih ja. Res ne vem zakaj smo imeli to gor? x_x
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Urko » 06 Jan 2015, 22:27

DulE30 napisal/-a:Če se slučajno kdaj odločim za m20, bo to b25 :-bd b20 je bol al manj za tiste k jim je bistvenega pomena "poezija" :-B se pa trenutno prodaja tudi en b23swap za tretino cene tele b20 na forumu ;) Sicer pa moj avto ima tudi v prometno vpisan oldtimer, pa tudi razmerje teže je v prid 4cyl, tako da vidim največji potencial v m10 strokerju :ymdevil: sicer je to še daleč, tako da bomo videli, nekaj se bo zaotovo še dogajalo ;) sej veš ko te zgrabi e30 obsesija, je to never ending story..


Vse o.k., samo spet nekaj ne vem: kaj je M10 stroker? S14B23?...če boš pa to dal not bo pa res kul.
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a kmetek » 07 Jan 2015, 00:39

Stroker je izraz za povečano prostornino. Sicer se sama beseda "stroke"-er nanaša bolj na hod (torej druga glavna gred z več hoda), ampak se navadno (ali pa samo to), povečano tudi cilindre in vstavi večje bate. Recimo za M42/44 daš glavno gred od 2.0D (mislim da N47) in od S50S30 bate, katere se zniža in seveda pohona blok, pa prideš iz 1.8/1.9, na nekje 2.1l prostornine.
Za M10 pa je imel verjetno v mislih da bi šel na 2.0, ker M10 imajo skupne gredi in bate. Ne vem iz glave, ampak 1.6 in 1.8 si delita bate, 1.8 in 2.0 pa gred, ali ravno obratno. Tako da se iz istega bloka lahko dobi 2 različni prostornini. Torej bi dal on samo 2.0 gred (mislim da...), pa verjetno ojnice, ostalo naj bi bilo večinoma enako.

Kakšni S14 ITB-ji bi pol tud pasali gor, tako kot je Tin naredu.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Jan 2015, 11:31

Urko napisal/-a:
DulE30 napisal/-a:Če se slučajno kdaj odločim za m20, bo to b25 :-bd b20 je bol al manj za tiste k jim je bistvenega pomena "poezija" :-B se pa trenutno prodaja tudi en b23swap za tretino cene tele b20 na forumu ;) Sicer pa moj avto ima tudi v prometno vpisan oldtimer, pa tudi razmerje teže je v prid 4cyl, tako da vidim največji potencial v m10 strokerju :ymdevil: sicer je to še daleč, tako da bomo videli, nekaj se bo zaotovo še dogajalo ;) sej veš ko te zgrabi e30 obsesija, je to never ending story..


Vse o.k., samo spet nekaj ne vem: kaj je M10 stroker? S14B23?...če boš pa to dal not bo pa res kul.

S14 bi blo res ql not met B-) \m/ a žal se bo zadeva odvijala bolj v to smer kot je kmetek opisal, se pravi se bo dodelalo originalen motor ;)
kmetek napisal/-a:Stroker je izraz za povečano prostornino. Sicer se sama beseda "stroke"-er nanaša bolj na hod (torej druga glavna gred z več hoda), ampak se navadno (ali pa samo to), povečano tudi cilindre in vstavi večje bate. Recimo za M42/44 daš glavno gred od 2.0D (mislim da N47) in od S50S30 bate, katere se zniža in seveda pohona blok, pa prideš iz 1.8/1.9, na nekje 2.1l prostornine.
Za M10 pa je imel verjetno v mislih da bi šel na 2.0, ker M10 imajo skupne gredi in bate. Ne vem iz glave, ampak 1.6 in 1.8 si delita bate, 1.8 in 2.0 pa gred, ali ravno obratno. Tako da se iz istega bloka lahko dobi 2 različni prostornini. Torej bi dal on samo 2.0 gred (mislim da...), pa verjetno ojnice, ostalo naj bi bilo večinoma enako.

Kakšni S14 ITB-ji bi pol tud pasali gor, tako kot je Tin naredu.

V bistvu še nisem toliko daleč, da bi že točno vedel kaj se bo delalo, okvirno pa ja povečana prostornina, bati od 2.0, portana glava, verjetno shrick odmična, morda celo drugi ventili,dvig kompresije, druga elektronika, custum izpuh...marsikaj seveda se da naredit, vendar cilj ni track day car, ampak le naredit malo bolj zabaven avto za na cesto, tako da se bom zadovoljil že z ene 150hp B-) ampak do začetka je še dolga, tako da zaenkrat se bodo postorile še druge manjše zadeve, notranjost, zavore,...
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 11 Jan 2015, 08:54

Novoletna jelka se poslavlaja z njo pa tudi novoletni okraski :))
Slika
zaščitene, malo da ne zagipsane z ličarskim trakom so šle včeraj na peskanje, potem pa na prašno barvanje v srebrno B-) pridružile so se jim tudi zavorne čeljusti hlajenih diskov, ki se bodo zmontirali gor pred novo sezono.
Slika
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron