Stran 1 od 23

1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 00:25
Napisal/-a DulE30
Lep pozdrav ljubiteljem kockice še iz moje strani :-h
Ljubezen, do starih bmw-jev je v meni vzniknila, že ko sem se kot 16letni mulc :-$ :D naokoli preganjal z e21, ki je bila takrat "pr hiši" ...na mojo žalost se je ta avto "šenkal" odpadarju 8-| ker se je razštelal fergi in je bil preveč žejen plus potreben barvanja(jaki problem-fotr ličar) v osnovi pa je svoje odslužil :-s ...
Prvi avto je moral biti bolj racionalen; tedenska vožnja Nm-Kp, študent,...nato se je želja po nečem z dušo potlačila...
No pred nekaj manj kot dvemi leti pa so se planeti pokrili tako da sem sončnega januarskega popoldneva domov privlekel
"Zlatkota"- tako sem namreč v hecu v uvodnega pogovora na forumu, kjer se je avto prodajal,naslovil svojo kockico.
Čeprav mi je to ime še danes hecno se je doma kar prijelo :))
Slike ob nakupu:
bmw3-001.jpg

bmw3-004.jpg

bmw3-006.jpg

in danes:
20140924185546.jpg

Več v nadaljevanju...

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 00:32
Napisal/-a marc
Po mojem mnenju eden lepše ohranjenih pfl e30k kar sem jih videl v živo. :D Pragovi, zadnja vezna,...ni da ni, vse v piko, edino škoda za tisto nesrečo pred kratkim, ampak si ok poštimal. :D Avto se vidi, da so lepo vzdrževali in prepričan sem, da se mu bo tudi v prihodnje lepo godilo. B-) Pa zadnji spojler je top! :D

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 01:03
Napisal/-a Hoonigan
Končno malo 4-vratne družbe. :D
Zgleda lepo ohranjen. :-bd

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 02:35
Napisal/-a Matej
DK Zlatko. :p

Lahko potrdim, da je eden najlepših daleč naokrog. Avtu se dobro godi, saj je lastnik "usekan" na detajle in čistočo - v dobrem smislu hehe. :)

Pelje se super, s tem setup-om je prava grip pošast. M20B25 mu bo pa enkrat v prihodnosti lepo sedel. B-)

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 10:01
Napisal/-a marc
Btw, sem pozabil prej omenit. Dule ne vem če si opazil, ampak ikonca v forumih pred temami je zlatko. :D Tole: styles/SE_Gamer/imageset/topic_read_mine.png
Uporabljeno iz slike panoramske na Črni vrh. :D

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 21:28
Napisal/-a DulE30
Hvala za pohvale, do popolnosti je sicer še dolga pot, a počasi se približujemo ciljem B-) v dveh letih mojega lastništva se je kar nekaj postorilo, a si moram malo več časa vzet da to napišem...
Matej ja b25 bi lepo sedel, a še vedno nisem odločen ali bo poezija ali lahkotnost v ovinkih :D...
Marc; zdj vem zakaj mi je bla ikonca tko všeč haha.. hvala...

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 21:43
Napisal/-a marc
DulE30 napisal/-a:Marc; zdj vem zakaj mi je bla ikonca tko všeč haha.. hvala...


Je ubistvu bila bratova ideja (uporabnik CPlusPlus) :D, nastala iz:
20141012_171805.jpg

logo.png
logo.png (73.56 KiB) Videno 27118 krat

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 22:39
Napisal/-a Matej
DulE30 napisal/-a:Matej ja b25 bi lepo sedel, a še vedno nisem odločen ali bo poezija ali lahkotnost v ovinkih :D...

Ta razlika v lahkotnosti se pomoje meri v stotinkah, tako da ne bo hudega. :D Je pa point pridobitev moči, tako da tudi m42 ne bi bila slaba izbira, ampak ne vem, kako je s homologacijo v 4 vratnem... Po drugi strani je pa tvoja mašina zelo zdrava in vzdržljiva, bilo bi zanimivo narediti kaj takšnega kot ima Tin. B-)

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 18 Nov 2014, 22:57
Napisal/-a DulE30
Hehe nekaj takšnega sem imel v mislih, morda ne toliko v ekstrem, zadovoljen bi bil že z ene 150hp :D

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorObjavljeno: 05 Dec 2014, 23:36
Napisal/-a DulE30
Ker sem se odločil, da se v tej temi vodi neke vrste evidenco oz. dnevnik zlatka, se ne sme nič izpustiti :-B
No pa začnimo na začetku. Avto je bila res dobra osnova, v vseh pogledih, celo srvisna knjižica je potrjena na pooblaščencu do 171kkm(trenutno stanje 180kkm).
Je pa bil potreben majhne pozornosti; menjava manšete prestavne ročke, tesnila antene, letvice zadnjih levih vrat,ene kratke in ene dolge luči, posodice vitrexa.
Opazil sem tudi, da alternator nekaj opleta in zamenjal pušo, za katero se je izkazalo, da je povsem prežvečena, aja pa da ne pozabim amortizerčka pokrova motorja,da se je lahko začelo delo brez podpornikov :)) To pa je v štartu mislim da vse, poleg feltn seveda :D

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Takole se je pa na "novih" feltnah krivil, še na serijskem podvozju :)) :)) spomladi 2013 na Racelandu
Slika