1992 E30 318iC (m20b25) mauritiusblau metallic a.k.a Cabrio
Objavljeno: 17 Nov 2014, 21:47
Predstavljam svoje sezonsko vozilo in sicer e30 318i cabrio, letnik 92, barva mauritiusblau metallic. Ker se z prvim kabrioletom ni izšlo vse po planih, sem šel v lov za novim. V Sloveniji ni bilo nobenih na trgu, zato je bilo treba iti v tujino. Leta 2012 sem ga uvozil iz nemčije, kljub zelo dobri osnovi je sledila kompletna kleparska in ličarska obnova. Avto je bil v celoti na novo pobarvan.
V letu 2013 je se menjal motor za 2.5 (m20b25) istočasno se je vgradila tudi klima. Z m40 motorjem ni bilo nič narobe, bila je le želja po 6-cilindrih (zvok je kot poezija ) Motor se je kljub dokaj neznani zgodovini izkazal kot odličen nakup Poraba olja 0, poraba vode 0, poraba bencina
Pred vgradnjo motorja je bil narejen generalni servis, ki je zajemal:
- zobati jermen + napenjalec
- vodna črpalka + termostat
- vsi filtri
- motorno olje + olje v menjalniku
- svečke
- en kup tesnil
- nosilci motorja
- zglob kardana + ležaj kardana
- nov zadnji lonec
- lepotna obnova motorja
Motor pripravljen za montažo:
Klima je bila deležna tudi konkretne obnove. Mora bit vse kot je treba.
- nov kondenzator klime
- nov ekspanzijski ventil
- nov sušilni filter
- zamenajni vsi oringi
- kopletno obnovljen kompresor (zamenjana vsa tesnila + olje + ležaj)
- predelava na nov plin r134a (priključki, čiščenje sistema...)
- klima je bila napolnjena in dela brezhibno
Na eni od panoramskih voženj je dušo spustila bencinska pumpa, katero je hitro nadomestila nova + menjal se je bencinski filter.
Še nekaj podatkov...
Prevoženih kilometrov je 221000km, avto je trenutno na zimskem spanju in čaka na novo sezono.
Stanje dodatne opreme je:
ABS
Servo volan
Električni pomik stekel
Meglenke
Centralno zaklepanje+dalinjsko
Nardi volan
Predpriprava za hardtop
Športni usnjeni sedeži
Gretje sedežev
Kimatska naprava
BC2
Električni pomik strehe
M sport podovzje
Platišča BBS style 5 15"
Špera
Še nekaj slik.
V letu 2013 je se menjal motor za 2.5 (m20b25) istočasno se je vgradila tudi klima. Z m40 motorjem ni bilo nič narobe, bila je le želja po 6-cilindrih (zvok je kot poezija ) Motor se je kljub dokaj neznani zgodovini izkazal kot odličen nakup Poraba olja 0, poraba vode 0, poraba bencina
Pred vgradnjo motorja je bil narejen generalni servis, ki je zajemal:
- zobati jermen + napenjalec
- vodna črpalka + termostat
- vsi filtri
- motorno olje + olje v menjalniku
- svečke
- en kup tesnil
- nosilci motorja
- zglob kardana + ležaj kardana
- nov zadnji lonec
- lepotna obnova motorja
Motor pripravljen za montažo:
Klima je bila deležna tudi konkretne obnove. Mora bit vse kot je treba.
- nov kondenzator klime
- nov ekspanzijski ventil
- nov sušilni filter
- zamenajni vsi oringi
- kopletno obnovljen kompresor (zamenjana vsa tesnila + olje + ležaj)
- predelava na nov plin r134a (priključki, čiščenje sistema...)
- klima je bila napolnjena in dela brezhibno
Na eni od panoramskih voženj je dušo spustila bencinska pumpa, katero je hitro nadomestila nova + menjal se je bencinski filter.
Še nekaj podatkov...
Prevoženih kilometrov je 221000km, avto je trenutno na zimskem spanju in čaka na novo sezono.
Stanje dodatne opreme je:
ABS
Servo volan
Električni pomik stekel
Meglenke
Centralno zaklepanje+dalinjsko
Nardi volan
Predpriprava za hardtop
Športni usnjeni sedeži
Gretje sedežev
Kimatska naprava
BC2
Električni pomik strehe
M sport podovzje
Platišča BBS style 5 15"
Špera
Še nekaj slik.