Stran 5 od 21

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2014, 19:30
Napisal/-a m42
Ne. Mesan cikel. Recimo 60% mesto, 40% regionalke. Res pa je, da so moje voznje malo bolj dinamicne od povprecja.

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2014, 20:32
Napisal/-a Jack747
Hvala! Pa Hoonigan, sorry za off-topic.

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 02 Dec 2014, 22:00
Napisal/-a Hoonigan
schik napisal/-a:Tako je, tisti kateri so bili starodobniki prej, so ostali, drugače pa nova meja je 30 let brez izjem. Govorim za vpis starodobnik v prometno, ker to je tudi edini pogoj da imaš popust na cestnino 80% (90% je pa popust na zavarovanje). Pogoj je tudi da je avto brez predelav. Nič ne sme biti v homologacijskem kartončku, se pravi niti feltn, niti kljuke niti nič. Dejansko če želiš recimo druge feltne ali celo predelavo na plin in se vozit kot starodobnik moraš imet "na črno".
Če ti zadostuje popust pri zavarovanju so malo bolj mili pogoji. Tam ponavadi zadostuje samo certifikat. Najbolj da vprašaš na zavarovalnici. Včasih ne rabijo nič, se mi zdi da je to zaenkrat še bolj tako.

No, to so potem točne informacije, sem kar zadel. Hvala.
Ta pogoj brez predelav poznam in je po mojem nerealna glupost... Ok, razumem, da ne daš certifikata zrižotani E30, npr. taki...
6c7185924c-bad-ass-tuned.jpg
6c7185924c-bad-ass-tuned.jpg (59.68 KiB) Videno 7755 krat


...ampak žalostno je pa, da je pri nas taka petarda težko sploh legalno na cesti, kaj šele, da bi bla oldtimer...
img9306-1200x520.jpg
img9306-1200x520.jpg (66.97 KiB) Videno 7755 krat



m42 napisal/-a:Zavarovanje pri triglavu brez kakrsnih koli bonusev te pride okoli 300 eur. Pa se vsak agent ti bo dal vsaj nekaj popusta, ce ti ga ne da, ti jaz zrihtam svojega agenta ki ti ze v startu da vsaj 20% do 25% popusta, ce ne vec.
Cestna taksa znasa 96 eur na leto. In to je to. Ce se malo znajdes pri zavarovanju lahko 316-ko vozis celo leto za 250 eur, brez certifikata za starodobnika. Poceni, ce vprasas mene.
Ampak kolikor denarja bos prihranil tukaj, bos kasneje zapravil na bencinski. Poraba pri fergazerju je katastrofa. 75 konjev je zejnih kot da jih je 200. Brez pretiravanja. Seveda je odvisna od nastavitev samega fergazerja in od stila voznje. Pri moji povprecni voznji to pomeni okoli 10 l/100km. Ce ga tiscim 15 in vec. Ne bom trdil da se ga ne bi dalo vozit bolj varcno, ampak meni to ne uspeva. Kljub vsemu temu trdim da je to eden boljsih motorjev sploh.

Hvala, zdaj mam vsaj referenco. Agenta sicer mam dobrega, te bom pa vseeno mel v mislih, če bojo cifre višje. :)
No, z 10L bom jaz kar zadovoljen. :D Je pa res, da bi se lahko za tako porabo avto bolj premaknil...

Poglej prosim, če maš kaj od tega: steklo levega ogledala, (retrovizor,) notranja stran voznikove kljuke (za odpiranje vrat), ročaj za odpiranje sovoznikovega predala, zaključek letvice zadnjega odbijača (leva stran), čepki v sprednjem odbijaču, delujoč amortizerček havbe, plastičen pokrov vžigalnih kablov, nalepka za B stebriček (dimenzije in pritisk pnevmatik) :p , kupim še kakšen lip za sprednji odbijač... Moram pogledat še auspuh, da ugotovim, kaj je razlog za tist kovinski zvok (nosilec, izolacija, ...?).


Jack747 napisal/-a:Hvala! Pa Hoonigan, sorry za off-topic.

Ni panike :-!


P.S. mal me je sram, da je tale moja tema tok popularna, glede na to, kaj je par soforumašev že vse naredilo na svojih E30kah. Proti njim je tale moj projektič bolj Vaginos Dimos. :D

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2014, 00:57
Napisal/-a Matej
Hoonigan napisal/-a:
Jack747 napisal/-a:Hvala! Pa Hoonigan, sorry za off-topic.

Ni panike :-!

P.S. mal me je sram, da je tale moja tema tok popularna, glede na to, kaj je par soforumašev že vse naredilo na svojih E30kah. Proti njim je tale moj projektič bolj Vaginos Dimos. :D

Hehe naj te ne bo sram. ;) Super je, da imamo kakšen projekt, kjer se vse dogaja zdaj, torej "v živo".

Še moje zavarovanje: jaz imam letos premijo dobrih 140€ za 1.6 102 KM (40% bonus).

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2014, 02:42
Napisal/-a Hoonigan
Hehe, ja, live pa je. :)

A ma kdo kakšen link do tega stroja? Super zvok ma tale supereta :ymdevil:

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2014, 08:40
Napisal/-a marc
Hoonigan napisal/-a:Hehe, ja, live pa je. :)

A ma kdo kakšen link do tega stroja? Super zvok ma tale supereta :ymdevil:


Tole je pa strokeraš iz Zrenjanina. :D Nisem prepričan, da obstaja kaka tema (dotičn avto mislim, da je celo od neke punce bil). Mašino kolikor mi je znano je kolega v Srbiji odkupil kaj pa je bilo potem...pa žal ne vem. Vem da je imel motor schrick odmične itd. :D

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2014, 09:13
Napisal/-a Hoonigan
Če (ko) bom delal swap, bi naredil neki takega :ymdaydream:
Čeprav v končni fazi je npr. M50 swap cenejši, performance pa (vsaj po cifrah) boljši...
Bom drugo leto spremljal, ko boste začeli z M20 swapi, da se bom potem lažje odločil. :)
@marc, koliko cca. zdaj pride dober M20, v zadnjem času jim je kr močno zrasla cena, a ne?

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2014, 09:28
Napisal/-a marc
Hoonigan napisal/-a:Če (ko) bom delal swap, bi naredil neki takega :ymdaydream:
Čeprav v končni fazi je npr. M50 swap cenejši, performance pa (vsaj po cifrah) boljši...
Bom drugo leto spremljal, ko boste začeli z M20 swapi, da se bom potem lažje odločil. :)
@marc, koliko cca. zdaj pride dober M20, v zadnjem času jim je kr močno zrasla cena, a ne?


M50 načeloma prekaša m20 v vsem, edino homolagacija je problem pri nas kot že prej rečeno. Hja, pri nas so cene za kompletne od 500€ dalje (skupaj z getribo, kardanom, hladilnikom itd.). V Srbiji in na Hrvaškem se je dalo dobit do nedavno še kakega za ceneje (okrog 300€), samo tam je problem da je 90% motorjev predelanih na plin pa tudi stanje je vprašljivo. Raste pa cena iz dneva v dan, v Nemčiji so že kar konkretne. @-)

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 03 Dec 2014, 12:40
Napisal/-a Hoonigan
marc napisal/-a:M50 načeloma prekaša m20 v vsem, edino homolagacija je problem pri nas kot že prej rečeno. Hja, pri nas so cene za kompletne od 500€ dalje (skupaj z getribo, kardanom, hladilnikom itd.). V Srbiji in na Hrvaškem se je dalo dobit do nedavno še kakega za ceneje (okrog 300€), samo tam je problem da je 90% motorjev predelanih na plin pa tudi stanje je vprašljivo. Raste pa cena iz dneva v dan, v Nemčiji so že kar konkretne. @-)

Hvala.
Poznam nekoga, ki pozna nekoga, tko da za homologacijo se ne sekiram preveč. :p
Pa, kot sem že rekel, swap je zaenkrat še daleč, samo zbiram ideje...

Re: 1987 E30 316 a.k.a. winterwagen

OdgovorObjavljeno: 10 Dec 2014, 01:06
Napisal/-a Hoonigan
Tole bi lahko pisal tud v temo ''Kaj ste danes naredili na svoji E30,'' ker gre za malenkosti, ampak ker že neki časa nisem nič napisal v to temo, bom pa zdej. V mojem stilu ;)

Odkar sem se nazadnje javil, se mi je spet spraznil accu. Dans sem se končno odločil, da moram nujno v garažo in neki zrihtat, preživet nekaj ''quality time-a'' z E30ko, ker drugače mi je non-stop letal po glavi kanarček... Tak, ki kr leti, čeprav ne zna leteti. :D Prvič sem začel razmišljat o prodaji svoje E30ke, in to zarad tega kanarčka...
Slika

Spet sem se mal zasanju, v glavnem, zadnjič sem prodal MT1 volan - v winterwagnu bom zaenkrat samo zamenjal 4-krakega za enakega (ki ga že mam), ki je res noro lepo ohranjen, €€€ pa bom raje investiral v špero, servo in kakšne take zadeve. :) Kupec volana mi je prinesel še kljuko za vrata na notranji strani, torej v tapeti, in 2 čepka za sprednji odbijač - en mi je manjkal. Za narest karkoli res pametnega na avtu bi rabil imet dele, zato je bil današnji projekt obsojen na prčkanje in urejanje malenkosti.

Ta ročka za vrata me je res živcirala, ker je bilo treba vrata v bistvu odpirat z obema rokama - z eno držat kljuko na svojem mestu, z drugo pa potegnit kljukico, da so se vrata odprla. Seveda je to proces, ki ga je treba ponovit ob vsakem izstopu iz avta, tko da me je res živcirala... And so it began...

Before
Slika

Razkopavanje
Slika

Sestavljanje nazaj
Slika

After
Slika

Vmes sem namestil še čepek v sprednji odbijač. Barva se nekak ne ujema najboljš, še dobr, da avto stoji v temi. :D
Slika

Ko je blo to dvoje zrihtano, sem se odločil, da bom naredil slikovni seznam preostalih stvari, ki me na avtu najbolj živcirajo. Disclaimer: avta še vedno nisem spucal, kar se na slikah jasno vidi, na čistočo občutljivejše občinstvo naj se pred ogledom posvetuje z zdravnikom ali farmacevtom.

Luža, no like :-q
Slika

Počeno steklo ogledala
Slika

Manjkajoč zaključek odbijača
Slika

Stanje feltn in še bolj - nebeško modri bobni (brez flasha so sicer bistveno manj opazni, ampak vseeno povečujejo možnost moje hospitalizacije v oblazinjeni sobi)
Slika

Amortizerček za havbo je že parkrat poskrbel, da sem ujel kakšno vzgojno...
Slika

Tesnila okrog sprednje in zadnje šipe
Slika

Zguljen volan
Slika

Pa tale Nemec, ki se dela Francoza...
Slika

...in ki je zdej že v bolnici, priključen na infuzijo :)
Slika

Aja, pa radio ni povezan, na to sem pozabil, pa tud upam, da ni potrebna kakšna hujša operacija kot priklopit konektorje.


That's All, Folks!
Slika