Stran 3 od 6

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 21 Mar 2016, 18:09
Napisal/-a marc
DulE30 napisal/-a:Lepo da se premika, sezona se bliža B-)


Se bliža, ma letos ne bo še nekih večjih kilometrov narejenih. Se bom potrudil, da bo avto prisoten na druženju in pa mogoče na kaki panoramski. Faza odpravljanja napak bo verjetno trajala do konca leta, če ne bo še kaj novih nepredvidenih stroškov/napak. :D

Manjkajoče zajle in eden izmed vzvodov za električno streho so prispele iz Amerike, manjkata še dva vzvoda in par malenkosti pa bi morala električna streha zaživet v vsej svoji veličini. :))
Slika
Slika

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 11 Apr 2016, 12:26
Napisal/-a marc
Lightweight!
Slika
Notranjost gre komplet na kemijo (upam da v tem tednu). Pod tepihom ni bilo večjih presenečenj na srečo. Voznikova stran je kot nova, na sovoznikovi pa je puščal odtok diavia klime in so opilki od vrtanja lukenj za odtok zarustali malo na plehu (seveda jih po vrtanju niso spucali L-) ). Skoraj večina je šlo že s krpo stran tako da neke panike ni.

Več v kratkem!

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 22 Apr 2016, 14:48
Napisal/-a marc
Počasi se napreduje...nekako nad hitrimi spojkami nisem presenecen. Komplet zvocniska home made napeljava gre ven. Diavia ima kar kompleksen sistem kablov, ki so dokaj urejeni in s snake skini. Opazil sem tudi elektronsko loputo za zrak, delovanje mi ni znano...čeprav je samo gumb za vklop in izklop je izgleda tukaj nekaj več v ozadju. No, če najdem originalno klimo gre vse tole ven. :)
Trenutno stanje:
Slika
Smeti se kopičijo :D:
Slika

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 10 Jun 2016, 21:13
Napisal/-a marc
V kratkem bodo morda naprodaj stranske tapete iz francuza (vratne + zadnje + pri zvočnikih spredaj). Vsi komadi so specifični za cabrio, tako da ne pašejo v 2v/4v! Interesenti mi pošljite sporočilo. :)

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2016, 08:15
Napisal/-a marc
Po nekaj mesecih malo update-a. Delalo se je veliko pa čeprav mogoče na samem avtu rezultat ni viden. Moj strateški plan obnove za letošnje leto je odprava očitnih mehanskih in električnih napak ter čiščenje in urejanje vozila. Dela se počasi, saj kolega z avtom še potuje iz LJ v BG (registriran do konca januarja 2017).

Pred začetkom mogoče še nekaj starejših random slikic avta:
20160222_190027.jpg

20160309_161432.jpg

20160309_161448.jpg

20160309_161500.jpg

20160309_161508.jpg

20160309_161524.jpg

20160309_161602.jpg

20160309_161634.jpg

20160309_161649.jpg

20160514_091149.jpg

Sepravi edini feler pleha na podvozju so praske in poškodbe zaradi nepravilnega dvigovanja avta (spredaj pri robovih blatnikov).
''Najhujša'' rja je pri sprednjem pladnju za akumulator...na srečo samo površinska:
20160726_205923.jpg

20160325_145925.jpg

Sport avtomatik kontrolno stikalo:
20160325_150651.jpg

20160325_150659.jpg


Nadaljevanje prejšnjih objav sledi z odstranjevanjim odvečnih kablov. Od originalne inštalacije za zvočnike je ostalo samo tole bogo kablovje:
20160514_085307.jpg

Tudi konektorji za luči ne kažejo znakov oksidacije kar je zame dosti nova zgodba....z mojimi ostalimi kantami je bilo vedno potrebno nalit pol kontakt spreja v konektor, da je lučka malo posvetila. :))
20160514_091228.jpg

20160514_091431.jpg

Sledila je demontaža zadnje vlečne kljuke. Ker so aftermarket nepocinkani vijaki oksidirali sem se kar namatral, ampak z malo pomoči je zadeva popustila. Nasrečo 'seljaki', razen luknje za kabel napeljat, niso naredili nič škode pri montaži. Je narejena tako da paše na vsako e30, vijak na vijak....če kdo rabi naj pove :D :
20160517_105838.jpg

Velika zahvala gre uporabniku propeler2000 za zrihtanje dveh amortizerčkov zadnjega odbijača, ki jih nikakor nisem mogel najti ali pa so bili vsi preveč pregniti, da bi jih metal na avto ( btw, pridno nabiram stikala za 4 žmigavce, povej ko boš rabil :)) ).
20160610_133027.jpg

Ok, odbijač je gor, kljuke ni....gremo dalje!
20160621_165729.jpg

V prejšnji objavi je tepih že šel ven iz avta....sledilo je globinsko čiščenje.
Prej:
20160622_104959.jpg

Potem:
20160622_124557.jpg

20160622_143110.jpg

Ravno pred vgradnjo tepiha sem opazil malo kapljic pod pečko. Krivec...vodni ventil. X( Nasrečo sem imel enega lepega pri roki in zadevo se je po hitrem postopku rešilo:
20160627_205431.jpg

20160705_134318.jpg

Uala (ignore the wires :D ):
20160705_204333.jpg

Tepih je notri!
20160713_200337.jpg

Nadaljeval sem s čiščenjem in pregledovanjem zadnjega dela avta. Pod tapetami me je pričakala še ena veselica. :))
20160621_212537.jpg

Nasrečo spet nič rje, bo pa par kilc bakra ostalo na koncu. =))
Pod zadnjimi tapetami v notranjosti so me pričakali strokovno vgrajeni zvočniki:
20160714_113012.jpg

20160714_113017.jpg

Ni se šparalo....:
20160714_113415.jpg

Zakaj bi potreboval vijake, če imaš magnet?
20160714_114803.jpg

Dovolj tega drek*, kabli za aftermarket ojačevalec in zvočnike so vsi leteli ven in pripravilo se je zdravilo. Nedotaknjen originalen šop sprednje in zadnje zvočniške inštalacije ter original kablovje za električno anteno:
20160717_102855.jpg

Bavaria C bo za začetek čisto ok:
20160717_103737.jpg

Sledilo je urejanje štromarskega dela avta. Potrebno se je bilo soočiti z nočno moro marsikoga...:
20160717_130830.jpg

Alarm v avtu je kar obsežen. Če ga ne bi bilo bi bil prizor veliko lepši....maybe someday. :)
Polaganje kablov...:
20160717_130808.jpg

Vse originalne kable s slabo, razpadajočo izolacijo se je povilo s tkaninastem trakom Certoplast 514, ki ima podoben finiš kot original trak (z izjemo kablov pod armaturko, ki so bili težko dosegljivi).
Ni idealno ma je malo boljše:
20160718_222433.jpg

Aja...podvolanska tapeta je bila seveda pritrjena s knipingom, ki se ga je privijačilo v betonski vstavek =)) :
20160718_222513.jpg

Radio check...vse ok:
20160719_094137.jpg

Provizorični izgled sredinske konzole....luknje v armaturki kazijo podobo :| :
20160719_111411.jpg

S kosom druge, izrabljene armature sem poskusil malo zakriti luknje....moram se lotit še teh treh večjih:
20160725_204634.jpg

Žal je drugače armaturka odlična...bom probal najti primerno zamenjavo.
Sovoznikov predal se je sčistilo in menjalo polomljeno ročko....sedaj se lepo zapira in ni strahu, da bi po svoji volji padal dol. :D
20160722_205451.jpg

20160722_205627.jpg

Popravilo se je tudi odrezan kabel za osvetlitev ročke menjalnika....končno bom vedel v temi kam šaltam! =p~
20160727_170503.jpg

Sledila je težko pričakovana menjava sprednje šipe....Originalna je bila žal počena. Dolgo sem jo iskal, saj so bili kriteriji kar strogi (malo prask, zeleni pas in original bmw). Moram še prilimat ogledalo in bo finito! :D
20160727_095620.jpg

Mogoče največja novica je da pride v avto kompletna bež usnjena notranjost kot je bila v originalu (natur leder). Iz Irske sem kupil komplet skupaj s stranskimi tapetami, tapetami pri nogah čez zvočnike in tapeto pokrova strehe. Manjka tepih, ampak to se da načeloma tudi pobarvat. Nakup prek spleta je vedno rizičen + na slikah vedno izgledajo boljše. :)) No, glede na trenutne cene na trgu me niso prišli veliko, vendar je stanje seveda primerno.
IMG_0153.JPG
IMG_0153.JPG (341.54 KiB) Videno 17217 krat


20160613_133628.jpg

20160613_133713.jpg

Ker se ne damo, gredo sedeži na komplet obnovo (obnova usnja in vodil, tapete so ok, vendar se jih bo verjetno vseeno pobarvalo). :D Nekoč jih bom verjetno moral preoblečt, vendar moram najti nekoga, ki to dela res na nivoju. Do sedaj to kar sem videl preoblečeno v e30kah je bilo bolj tako tako (postrani šivi, čudno poleženo usnje,...). Imam ta trenutek raje original usnje s petino kot slabo preoblečeno.
No paket z ebaya je že prišel...:
20160728_075518.jpg

Skratka, ta trenutek sem sredi sezone brez sedežev. :)) Eden izmed razlogov, da avta nisem pripeljal na e30 druženje. Ker pa je lancer bil zelo neučakan, sem vseeno pustil črne tapete v avtu in montiral nek navaden voznikov sedež, da smo lahko počili eno kratko panoramsko vožnjo. :D
20160728_104149.jpg

20160728_104337.jpg

Sledi generalka na motorju (jermeni, olja, antifriz, tesnilo sesalnega kolektorja,...), menjava zadnjih ležajev amortizerja in sprednjih pasjih kosti. Nosilci menjalnika in hardi šajba so tudi počasi zreli za menjavo. Bremze so bolj tako tako, ni pa luftov v rokah! Aja in po vsej teh navlaki, ki jo je imel avto, ABS začuda lepo dela! Naslednji update bo, ko se spet nabere nekaj materiala za objavo. :D
20160728_113519.jpg

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2016, 16:16
Napisal/-a Matej
Ti sedeži bodo krasno sedli v avto, pa overall niso v tako slabem stanju. ;)

Če gre kljuka res tako zlahka na avto jo vzamem jaz. Moja je šla že pred leti dol, zdaj jo pa rabim za par mesecev. :) Samo moja je pustila na avtu 4 luknje na dnu prtljažnika. To verjetno niso original luknje?

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 01 Avg 2016, 21:01
Napisal/-a marc
Matej napisal/-a:Ti sedeži bodo krasno sedli v avto, pa overall niso v tako slabem stanju. ;)

Če gre kljuka res tako zlahka na avto jo vzamem jaz. Moja je šla že pred leti dol, zdaj jo pa rabim za par mesecev. :) Samo moja je pustila na avtu 4 luknje na dnu prtljažnika. To verjetno niso original luknje?


Pri originalni kljuki je potrebno izbit oslabljen okrogel del pleha nad obstoječima luknjama, tako da pridejo 4 luknje na vsaki strani na koncu ja. Ta moja varjanta uporabi že obstoječe (tiste, ki se jih rabi za privit amortizerčka odbijača), in pa privije se v krakih v prtljažniku skozi prav tako že narejene luknje. Dosti straight forward. Škoda, da se nisva prej ujela glede te kljuke....je namreč na Krasu in bi ti jo danes lahko prinesel. :D

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 29 Sep 2016, 13:31
Napisal/-a marc
Priprave na zimsko spanje so skoraj končane. Narejen je bil velik servis motorja (zobat jermen, klinasti jermeni, vodna črpalka ter antifriz, termostat, tesnilo sesalnega kolektorja in pokrova ventilov, menjava raznih o obrockov, menjava olja in vseh filtrov... Prav tako se je menjalo tudi zadnje ležaje amortizerjev in same amortizerje. Sedaj se avto res lepo pelje in se ne čuti luftov v podvozju.
Slika
Prej:
Slika
Potem:
Slika
Motor sedaj zelo lepo deluje. Pred tem se je v prostem teku malo zaganjal, zaradi preplozanega tesnila sesalnega kolektorja. Potrebno bo še menjati hardišajbo, pasje kosti sprednjega stabilizatorja in zadnji lonec, nato se pa lahko vržem v šminkarijo. :D

Velika zahvala gre lancerju in Alešu za pomoč. :D

p.s. Čaka me še servis avtomatskega menjalnika. Olje je namreč že svetlorjavo (daleč od prežganega) in potrebno menjave. To nismo še počeli, zato tuhtam ali prepustiti delo specialistu ali pa 'flushat' sistem v lastni režiji. :) Če ima kdo kake izkušnje s tem na dan z besedo. :D

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 29 Sep 2016, 18:03
Napisal/-a djfelix
Najboljš da avto prodaš, kaj se boš še z menjalnikom zajbaval ;)

Re: 1991 E30 325iA cabrio ''francuz''

OdgovorObjavljeno: 29 Sep 2016, 18:31
Napisal/-a marc
djfelix napisal/-a:Najboljš da avto prodaš, kaj se boš še z menjalnikom zajbaval ;)


Haha, le komu bi ga lahko prodal... :))