1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a nicjasno » 11 Dec 2016, 19:29

Motorni prostor je ociscen in nisem si mogel kaj, da nebi preveril kako izgledajo ojacitve za vzmetne stebricke :)

Slika
Slika
Potek obnove mojega e30 touringa: https://db.tt/hbFq2YSh
Tekoca poraba goriva: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/687230.html
Uporabniški avatar
nicjasno
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 21 Jun 2015, 21:27
Kraj: Maribor

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a nicjasno » 12 Dec 2016, 14:35

Slika
Potek obnove mojega e30 touringa: https://db.tt/hbFq2YSh
Tekoca poraba goriva: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/687230.html
Uporabniški avatar
nicjasno
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 21 Jun 2015, 21:27
Kraj: Maribor

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a marc » 12 Dec 2016, 14:39

Najs! B-)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a dančo » 14 Dec 2016, 23:57

djfelix napisal/-a:Se pravi da greš na 2,7 rabiš m52b28 glavna gred, m20b20 ojnice, m20b25 bati pa je pol to enak set up kot v C2 Alpini ?

če boš dal m52 glavno gred boš mel 2,8 stroker , če pa daš td ali d 2,4 m21 glavno gred boš mel 2,7 ,če boš delal 2,7 moraš spuščat blok motorja 2,5mm približno ,a če boš delal 2,8 samo edni bati gredo tisti kat model e30 fl tisti KS in moraš delat pušo ker ma tisti m52 ketno ma, jaz sem gruntal skoraj 1 leto in sam hotel extrem eden motor mi se raspal tisti 2,8 tako da lažje naredit 2,7.

samo hitro naprej zdaj ko je karoserija doma ;)
dančo
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:37

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a nicjasno » 15 Dec 2016, 10:02

Kaj potem priporocas? Da dam od dizla glavno gred in zgoraj malo blok posnamem?
Potek obnove mojega e30 touringa: https://db.tt/hbFq2YSh
Tekoca poraba goriva: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/687230.html
Uporabniški avatar
nicjasno
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 21 Jun 2015, 21:27
Kraj: Maribor

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a Marko88 » 16 Dec 2016, 11:48

Jay sem našel tole opcijo 3.2 :D
e46 330 866 crankshaft and con rods
forged pistons
new m20 oil pump
port polish of cylinder head
288 degree dr schrick camshaft with all springs etc
adjustable timing chain
bmw e36 325i 19lbs (415 bosch green) injectors
535i throttle with position sensor
7 atm special fuel pum with contiunal 3 atm injector regulator
maf conversation from miller (i reccomend you can teke net 18hp if use standart engine)
special ecu software plus +2 rotar -1 advance
3,73 ratio lsd
mersedes benz cluch kit + light flywheel

pa še link do teme: http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... 702&page=2
Marko88
 
Prispevkov: 85
Pridružen: 31 Jan 2016, 14:07

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a nicjasno » 16 Dec 2016, 12:57

Marko88 napisal/-a:Jay sem našel tole opcijo 3.2 :D
e46 330 866 crankshaft and con rods
forged pistons
new m20 oil pump
port polish of cylinder head
288 degree dr schrick camshaft with all springs etc
adjustable timing chain
bmw e36 325i 19lbs (415 bosch green) injectors
535i throttle with position sensor
7 atm special fuel pum with contiunal 3 atm injector regulator
maf conversation from miller (i reccomend you can teke net 18hp if use standart engine)
special ecu software plus +2 rotar -1 advance
3,73 ratio lsd
mersedes benz cluch kit + light flywheel

pa še link do teme: http://www.r3vlimited.com/board/showthr ... 702&page=2


Uf... to se slisi drago.

Po dolgem razmisleku sem se odlocil, da bom motor pustil serijskega. Bom vse razstavil, menjal batne obrocke, glavno gred, tefloncke ventilov, scistil vse kanale, kupil nove injektorje (od mustanga) in povaril blok.

Drugace bom bankrotiral poleg, pa avto se 2 leti nebo na cesti.

Kot projekt za prihodnost si pa lahko kupim se en m20b25 motor pa se na njem igram.
Potek obnove mojega e30 touringa: https://db.tt/hbFq2YSh
Tekoca poraba goriva: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/687230.html
Uporabniški avatar
nicjasno
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 21 Jun 2015, 21:27
Kraj: Maribor

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a Eddy » 16 Dec 2016, 18:53

Dobra, modra odločitev B-)
Eddy
 
Prispevkov: 56
Pridružen: 12 Jun 2015, 15:54

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a dančo » 17 Dec 2016, 00:14

stroker dost pride odmična,ispuh sesalni del tako da maš cajt ga daš skupaj, lahko daš na 2.5 odmično sportno pa malo drugače injektore in bo šel dost boljše ,trzajnik b23 ...
dančo
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:37

Re: 1989 E30 325i Touring Alpinweiss 2 - Bruno

OdgovorNapisal/-a nicjasno » 17 Dec 2016, 00:31

Pomoje bom dal samo vztrajnik malo olajsat.
Potek obnove mojega e30 touringa: https://db.tt/hbFq2YSh
Tekoca poraba goriva: https://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/687230.html
Uporabniški avatar
nicjasno
 
Prispevkov: 160
Pridružen: 21 Jun 2015, 21:27
Kraj: Maribor

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov