Stran 4 od 5

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 21:01
Napisal/-a DulE30
Haha hudo, zdj mu lahko krom odbijača nabiješ gor :p

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 22:14
Napisal/-a marc
Ja sprednjo pa zadnjo vezno skupaj z boki zamenjam pa lahko fejkam ja. :D

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 12 Jan 2015, 23:56
Napisal/-a marc
Vnaprej se opravičujem, ker spet porivam ta kup rje ven med zadnje prispevke. :)) Sem danes po dolgem času si spet ogledal spisek opreme črnuha in pozabil, da je imel dokaj bogato opremo. No nekaj od tega je še ostalo :D :
http://www.bmwarchiv.de/vin/2247068.pdf

S324A Front- und Heckspoiler Front and rear spoiler

Je možno, da je imel avto tovarniški is lip? :-o

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 13 Jan 2015, 23:04
Napisal/-a Urko
Možno da je imel iS spojler, samo takrat se mu še ni tako reklo, ker je iS prišel ven šele l. 1989.

Ja pa še nekaj stvari zanimivih v tem spisku opreme, nima katalizatorja, torej bi moral imeti 85 kW... In pa zakaj ima dva tipa platišč? BMW style (kanalke) in BMW LM Rad Parallelspeiche 82? Kaj so to za ene feltne?

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 13 Jan 2015, 23:57
Napisal/-a marc
Sem šele sedaj opazil to glede platišč. Gledam malo po tujih forumih in ima dosti avtov 2x feltne napisane pod opremo. Mogoče je bil še en komplet pri nakupu z avtom ali pa so se v bazi nekako znašle pri določenih letnikih in avtomatično zapisale gor (avto je za ITA trg).

Moč motorja, kljub podatku, da ni katalizatorja, ostaja nespremenjena. Enako je tudi pri moji srebrni e30: http://www.bmwarchive.org/vin/2230341.pdf Se pa pozna, da je ta delan za slovenski YU trg. :D

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2015, 00:01
Napisal/-a Urko
No sej za ta dva kW se res ne bomo sekirali...moj ima po VIN-u celih 141 kW. V resnici pa precej manj. :D

Ufff, respect, tvoj pa je nalovdan z opremo... :(( :))

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2015, 01:09
Napisal/-a FR Wolf
Mark je pa serijsko precej nalovdan. ;)

Vi se neki kur*** ko imate vse napisano kaj je avto mel. Kaj pa čmo mi ko je treba iskat pa v italiji noben ne odgovori, ko sprašuješ če imajo kake podatke ja je ta avto imel. Se mormo zadovoljit z klasičnimi podatki: motor, moč, prostornina, LHD, ročni menjalnik in mesec izdelave. V BMW arhivu pa vedo samo še originalno barvo in datum izdelave... :(

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2015, 11:23
Napisal/-a marc
141kw? Predvidevam, da napaka oz. so vpisali notri od m50 motorja, ki je istočasno bil navoljo takrat? :D

@Blaž....bodi vesel, svojega lahko naloadaš z opremo pa ti nikoli noben ne more gledat pod prste češ da tvoj avto tega ni imel, ko je prišel iz tovarne. :D

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2015, 15:40
Napisal/-a DulE30
Urko napisal/-a:No sej za ta dva kW se res ne bomo sekirali...moj ima po VIN-u celih 141 kW...

Se pravi lahko "legalno" vgradiš m50 :D \m/

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 14 Jan 2015, 23:14
Napisal/-a Urko
Lahko bi, ilegalno, ker v prometni pa piše 125 kW. In tudi pod pokrovom motorja naj bi jih bilo toliko. Kakšen je pa verjetno že odsluži ampak zame je še vedno dovolj. :ymsmug: