Stran 3 od 5

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 28 Dec 2014, 09:42
Napisal/-a marc
Hoonigan napisal/-a:
marc napisal/-a:Yeah its a rust bucket but at least it runs smooth...and does great burnouts. :))

Pa zvok je hud, old school 12-ventilar :)


Kljub izpuhu od m40 štiraka, ga je lepo poslušat. Ko pa še kaki straight pipe uredim bo pa bomba. :ymblushing:

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 28 Dec 2014, 14:07
Napisal/-a Jack747
Straight pipe bo noro zvenel.. vodič incoming, videos incoming? Ne vem, a sem edini ki bi rad videl malo več videev slovenskih e30k? :D

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 29 Dec 2014, 10:44
Napisal/-a Fleko
Jaz bi predlagal, da se srednji lonec ne odstranjuje, ker potem vedno pride v resonanco in tisti nagravžen zvok, kot da bi koza po plehu scala :D

V videu je m20b20 brez srednjega lonca in original zadnji lonec. Sicer se v videu ne sliši dobro.

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 29 Dec 2014, 10:59
Napisal/-a marc
Fleko napisal/-a:Jaz bi predlagal, da se srednji lonec ne odstranjuje, ker potem vedno pride v resonanco in tisti nagravžen zvok, kot da bi koza po plehu scala :D

V videu je m20b20 brez srednjega lonca in original zadnji lonec. Sicer se v videu ne sliši dobro.


Imaš prav ja, dobi malo hondaški priokus. :D Prepucan ali prazen zadnji lonec pa bo že dovolj grmelo. :))

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 29 Dec 2014, 23:02
Napisal/-a Fleko
Tako je, na fi-ju se tudi naj nešpara, če se želi pridobiti zvok.

Dobro hondaških žlebov ravno ni potrebno obešati gor :D

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 03 Jan 2015, 00:23
Napisal/-a marc
Sem najdel še eno slikco v arhivu haha. :D
Prva slika, ko je avto prispel (tukaj je še videti OK, s to haubo, odbijači, meglenkami in lučmi :D). Dejansko se je prodajal kot z malo rje. Verjamem, da bi se kak nepoznavalec lahko hitro opekel, če bi se ga malo spoliralo, nahitro zakamufliralo in povišalo ceno. x_x
2014-01-26 14.09.31.jpg


In pa slikan certifikat starodobnika (ja avto ga je imel :)) ). Je sicer začasni in vezan na prejšnjega lastnika, tako, da mislim da ni prenosljiv. Moram prašat, ker pri svamzu sem sicer že registriran, tako, da mogoče bi se dalo ohranit in podaljšat. V primeru da ne pa... not a big deal. :)
2014-01-30 21.58.17.jpg

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 18:53
Napisal/-a marc
Update! Danes sem uspel dobit še original 325 števec (iz '89 ix-a) in pa končno manjkajoče sprednje luči. :D
60liter tank:
20150108_173754.jpg

Adapter za dodatno opremo:
20150108_175924.jpg

Abs 'prepared':
20150108_175932.jpg

Check control 'prepared' :)) :
20150108_175949.jpg

Števec ima en uhelj polomljen, zunanji pokrov je odstopil in codierstecker je od m40b18ke (jih imam že kar nekaj tako da če kdo rabi...) :) . Še en števec je bil v paketu s temi deli ok, tako, da se ga bo skompletiralo....skupaj z 325codiersteckerjem, ki čaka že par mesecev doma. :D

Cilj je pridobiti kompletno mehaniko in elektroniko od e30 325i. Mislim, da mi manjka samo še oljni hladilnik, izpuh od kolektorjev in check control inštalacija skupaj z blendo za električni šibedah in potem je to to. Če se vmes pojavi kaka ok 316f 2v osnova s strešnim oknom ali pa 318i cabriolet, ga lahko tako transformiram v 2.5 z original deli kadarkoli in se znebim črnuha....v najslabšem primeru pa še vedno ostaja črnuh. :D

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 20:41
Napisal/-a DulE30
Lepo da se zadeva približuje swapu :D od česa je pa tist zelen konektor v števcu?... Sicer pa certifikat je prenosljiv, plača se le prenos, kar pa je bistveno ceneje kot pridobiti novega ;)
...sam čaki mal, zakaj piše v certifikatu let. 83 :-\

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 20:55
Napisal/-a marc
DulE30 napisal/-a:Lepo da se zadeva približuje swapu :D od česa je pa tist zelen konektor v števcu?...


Na zelen konektor se ponavadi povezuje dodatno opremo, ki potrebuje signal hitrosti števca (bc, tempomat,regulirana glasnost glede na hitrost,...). :)

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorObjavljeno: 08 Jan 2015, 20:57
Napisal/-a marc
DulE30 napisal/-a: Sicer pa certifikat je prenosljiv, plača se le prenos, kar pa je bistveno ceneje kot pridobiti novega ;)
...sam čaki mal, zakaj piše v certifikatu let. 83 :-\


Hvala za informacijo! Hah ja to je še ena izmed 'cak', ki jih ima ta avto. Po vinu je 1988, pri uvozu iz Italije je nekdo pri izdajanju prometne 8 spremenil v 3 in je nastalo kar je. :D