1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1988 E30 318i diamantschwarz metallic aka 'črnuh'

OdgovorNapisal/-a marc » 07 Dec 2014, 19:35

Danes sem na vikendu obiskal 2.5projekt in nahitro odzunaj poslikal par točk, ki govorijo o stanju karoserije. Avto je zgoraj dobro prekrit tako da znotraj nažalost nisem uspel poslikati. Bom dodal naslednjič ko bo lepše vreme.

Bom začel s slabšim delom...klasične točke:
-voznikov sprednji kolotek pri požarni steni zgoraj (pretty bad :ymtongue: ):
20141207_113254.jpg


-voznikov kot pri nogah (srednje...i've seen worse):
20141207_112212.jpg


-sprednji rob pri voznikovem koloteku (klasika, nič posebnega):
20141207_112239.jpg


-voznikov blatnik/a (enako kot zgoraj....have seen worse :D):
20141207_112221.jpg


Sprednji kolotek na sovoznikovi strani pri spodnjem kotu kabine (bad.... :(( ):
20141207_112555.jpg


Sprednji kolotek na sovoznikovi strani zgoraj kot pri akumulatorju (ah ja.... :D ):
20141207_112607.jpg


Zadnji kolotek na voznikovi strani, zgornje vpetje fedra (malo več kot običajno, ampak nič kritičnega):
20141207_112411.jpg

Zgornje vpetje amortizerja zadaj levo...po brušenju luknjica ob luknjici predvidevam:
20141207_112358.jpg


Zadaj levo kolotek, zadnji rob, začetek žepa:
20141207_112338.jpg


Zadaj desno obroba (potrebna komplet menjava zunanje obrobe in notranjega koloteka...):
20141207_112745.jpg

20141207_112755.jpg

20141207_112803.jpg


Zadnji žep zadaj desno je načelo:
20141207_112855.jpg


Na zadnji vezni, standard lokacija pod kljuko desno:
20141207_112911.jpg


Desni prag (par flik potreben, menjava celega mislim da ne bo potrebna...več bo pokazalo brušenje :/ ):
20141207_112617.jpg

20141207_112623.jpg


Obe vrati sta potrebni menjave...stanje se vidi na spodnji sliki pri pragih.


The good part:
Avto ni videt hujše karamboliran, je pa fasal par bušk (zadnja desna obroba in kot, kjer se je vrjetno malo popravljalo. Boki in vse ostalo izgleda še fabrika oz. prvogradnja.

Levi prag je videt zelo lep, mogoče je kaka pikica sem ter tja ampak overall....im impressed :D :
20141207_112309.jpg

20141207_112317.jpg


Desni prag, razen tistih dveh lokacij, tudi pretty solid:
20141207_112632.jpg

20141207_112709.jpg

20141207_112719.jpg


Zadnja leva obroba je še nedotaknjena in tudi navznotri ne deluje gnila:
20141207_112425.jpg

20141207_112442.jpg


Zadnji levi žep z notranje strani izgleda nedotaknjen in brez rje (tudi drži vodo), z zunanje strani malo načenja rja drugače ok stanje:
20141207_112938.jpg

20141207_112943.jpg


Zadaj desno, zgornje vpetje amortizerja is saveable :D :
20141207_112824.jpg


Zadnja vezna razen klasične točke na desni strani pri kljuki izgleda ok:
20141207_113015.jpg


Srednji kraki in poden izgledajo razen občasne površinske rje pretty solid:
20141207_112519.jpg

20141207_112509.jpg

20141207_112639.jpg

20141207_112654.jpg


Sprednji desni kolotek, spredaj pri robu (rja, ampak še v začetnih korakih):
20141207_112538.jpg


To je to kar bo večjih posegov na plehu, nekaj malega je še pri šibedahu zgoraj, nekaj malega je verjetno še presenečenj. Računam x3 kvoto lukenj, ki se bodo še pojavile. Zaradi pomanjkljaja 2vratnih e30k s strešnim oknom pri nas je mogoče obnova toliko bolj smiselna. Kdaj se začne je pa še vprašanje....trenutno je v planu izgradnja nadstreška in betonskih tal, da avto ne bo treba pokrivat in bo na suhem. Zaenkrat imam na tleh dvojno cerado, in zgoraj dvakrat prepognjeno. Prostor kjer se nahaja je prevetren na Krasu (burja), tako da upam, da bo za ta čas preživel. :ympray:
20141207_113454.jpg
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Dec 2014, 20:42

Vsa čast za voljo in pogum Mark, sam bi raje razširil obzorje iskanja in od črnuha uporabil papirje in feltne :D ...aja pa to mi ne gre v račun :-o konzul ki ga dnevno voziš je na 14-radkapah, črnuh stoji pa na prelepih bbs mahle :((
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a marc » 07 Dec 2014, 20:47

Če se pojavi lepa osnova s šibedahom in 2v, bi tudi jaz bil za akcijo. :D Trenutno so pa odprte 4 teme na bmwforumu ''kupim 2v e30, če se le da s šibedahom''. :)) You gotta work with what you got :D Školjka me je ugodno prišla, namen je pa med drugim na njej se učit dobro varit haha. Če mi rata celo zrihtat bom pomoje že kar doktor. :D

Gume na bbskah so bolj slabe že in so v fazi kurjenja na črnuhu. :D Pa tudi vožnja je na debelejših zimakih in manjših feltnah bolj udobna :ymblushing: . Ko bo avto na primernem podvozju se bo upam nekaj že našlo, da ne bodo radkape. B-)
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 07 Dec 2014, 20:53

No to je druga pesem, če boš vse skupaj počel za dušo in ob tem še pridobival nova znanja :-bd
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 07 Dec 2014, 21:53

Tudi jaz sem iskal dvovratno e30 s strešnim oknom, pa sem obupal, zato si pa sedaj razbijam glavo z klimo, da vsaj malo skompenziram pomanjkanje strešnega okna in odpiranja zadnjih stekel...

Vsekakor zanimiv projekt, nisem pa ziher če se finančno izplača, moj je imel precej manj rje, pa sem skoraj znorel ob sanacicji...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a marc » 07 Dec 2014, 22:10

Če sam delaš je strošek čas, pleh in ostali pripomočki...kar seveda tudi ni zanemarljivo, se strinjam. Avto, če se bo rihtal, se verjetno ne bo šlo delat v nulo tako da na zunaj bo bolj 'rat look' varjanta...strošek ličarije prihranjen :D . V planu je zaenkrat lepo sanirat in zaščitit bolan pleh, potem pa bombat. :D Se ne mudi, lahko da bo trajalo še nekaj let. Če vmes najdem kakšnega 318i cabrioleta, bom pa v stilu lancerja premetal 325i mehaniko tja in užival v poletjih....črnuha pa prodal za kakšen drift projekt ali kaj podobnega. Moram prvo končat 'konzula', (kar je itak neverending story), potem pa dalje. :D
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a Urko » 11 Dec 2014, 23:00

:(

Tej pločevini ne bi jaz namenil niti minute. Moj je bil v primerjavi s tem praktično rostfrei, pa se je potem kar odpiralo, ko začneš odstranjevati rjo in zaščito na spodnjem delu avta... Zdej je vredu, sam pa prišel do zaključka, da se česa takega ne lotim nikoli več. Nimam živcev za to. Rajši bi si za čas,ki bi ga porabil za ležanje pod avto našel kakšno dodatno delo in si ko bi se nabralo dovolj pripeljal kak lep primerek iz tujine. Ponudbe je dovolj samo vsebina denarnice se ti ne sme smiliti.

Ampak ti imaš svojo računico. Če se misliš kdaj tega avta lotit, ti priporočam, da ga vsaj temeljiti opereš in splakneš vso nesnago iz kolotekov in podvozja. Umazanija vleče na sebe vlago in ta gre naprej v načet pleh. Mogoče bi največje ocvirke rje poškropil z Krownom ali kakšnim podobnim antikorozijskim oljem, da bo avto vsaj v takem stanju kot je sedaj in ne slabšem, počakal na čas ko bo prišel na vrsto.
Uporabniški avatar
Urko
 
Prispevkov: 115
Pridružen: 03 Dec 2014, 22:22

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a marc » 11 Dec 2014, 23:13

Ko sem avto prejel je bil tako zasvinjan, da tudi nekajkratno pranje z visokotlačnim čistilcem ni svinjarije povsem odstranilo. Je pa veliko boljše kot je bilo. Še enega avta sprva nisem želel. Prevagal je šibedah in pa nabavna cena. :D Lukenj v končni fazi je znano, da bo po formuli: videno x3. Če delaš počasi luknjo za luknjo v daljšem obdobju ni panike. Kakorkoli, v primeru, da propade projekt neke izgube ne bom imel. :) Pa tudi dosedanji vložek je avto z vsemi burnouti in nasmehi že povrnil. :D

Kar se tiče zaviralcov rje, je skoraj več stroška s preparati kot je bilo s samim avtom. :)) No šalo na stran. Drugo leto dobi streho in bo tudi bolj primerno konzerviran.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Dec 2014, 20:12

Danes je bil lep dan, tako, da sem kljub vsej rji črnuha prebudil iz zimskega spanja in ga zapeljal en krog. :D
20141221_115244.jpg


Akumulator je po parih mesecih čakanja v avtu imel dovolj moči za zagon motorja. B-)


Aja pa štandgas je malo visok, zaradi codiersteckerja od mlinčka. :D
Yeah its a rust bucket but at least it runs smooth...and does great burnouts. :))
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1081
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1988 E30 318i/320i/325i diamantschwarz metallic aka 'črn

OdgovorNapisal/-a Hoonigan » 27 Dec 2014, 13:46

marc napisal/-a:Yeah its a rust bucket but at least it runs smooth...and does great burnouts. :))

Pa zvok je hud, old school 12-ventilar :)
Hoonigan, noun: a person who participates in any type of reckless driving, including - but not limited to - drifting, drag racing, and burnouts.
Uporabniški avatar
Hoonigan
 
Prispevkov: 178
Pridružen: 13 Nov 2014, 10:55

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov