1987 E30 318i lachsilber metallic aka 'konzul' :)
Objavljeno: 04 Nov 2014, 18:35
Pozdravljeni!
Kot prvo temo v tem forumu sem se odločil predstaviti lastno prevozno sredstvo zadnjih 8 let. Avto je kupljen septembra daljnega leta 2006 v Ljubljani, natančneje se je nahajal v Trnovskem pristanu. Dolga leta ga je uporabljal za pot v tujino nek diplomat, ki je delal v konzulat...na podlagi tega je avto prejel ime ''konzul''.
Stanje avta je bilo ob nakupu bolj klavrno. Stal je 4 mesece zunaj, na števcu je bilo 'realnih' 191.700km. Opreme, razen števca z obratomerom in aftermarket bosch alarma, ni bilo.
Kleparija se je delala leta 2010, od takrat pa do danes pa je bilo potrebno sanirati še dosti delov. V mojem lastništvu je bil garažiran samo 1 leto, za čas sestavljanja po klepariji, ostalo pa pod milim nebom.
Originalni motor je zdržal do 243.000km, dokler mi ni na avtocesti pri Nanosu zaribal šponer jermena. S pomočjo uporabnika @lancer sem prišel do druge mašine v boljšem stanju (brez značilnih sindromov m40 motorjev). Trenutno ima avto okrog 270.000km in še 'diha' .
V osmih letih se je poleg kleparije in ličarije dopolnjevalo tudi dodatno opremo. Trenutno ima avto od 'bonbončkov' sledeče:
- OEM klimo
- servo z e36 letvijo
- daljinsko centralno zaklepanje
- el. stekla
- hirschmann el. antena
- bc1
- od is-a zgornja blenda (brez check controla)
- zadnja klop z naslonom
- dvosmerni alarm
- navaden športni usnjeni volan
- usnjena manšeta ročne
- zadnja polica z vgrajenim rolojem (ni še vgrajena)
- meglenke
- zadnji vzglavniki (trenutno niso vgrajeni)
- malo boljše ozvočenje (neoriginal)
- L+D el. ogledala z gretjem
- alternator 105A (ni še vgrajen)
- prisilno hlajeni diski spredaj z večjo vzmetno nogo in zadnje roke z diski (čakajo vgradnjo, predvideno spomladi 2015)
- špera (3,45 razmerje.... )
- tempomat
Dopolnjevanje projekta in razne spremembe sledijo v tej temi.
Kot prvo temo v tem forumu sem se odločil predstaviti lastno prevozno sredstvo zadnjih 8 let. Avto je kupljen septembra daljnega leta 2006 v Ljubljani, natančneje se je nahajal v Trnovskem pristanu. Dolga leta ga je uporabljal za pot v tujino nek diplomat, ki je delal v konzulat...na podlagi tega je avto prejel ime ''konzul''.
Stanje avta je bilo ob nakupu bolj klavrno. Stal je 4 mesece zunaj, na števcu je bilo 'realnih' 191.700km. Opreme, razen števca z obratomerom in aftermarket bosch alarma, ni bilo.
Kleparija se je delala leta 2010, od takrat pa do danes pa je bilo potrebno sanirati še dosti delov. V mojem lastništvu je bil garažiran samo 1 leto, za čas sestavljanja po klepariji, ostalo pa pod milim nebom.
Originalni motor je zdržal do 243.000km, dokler mi ni na avtocesti pri Nanosu zaribal šponer jermena. S pomočjo uporabnika @lancer sem prišel do druge mašine v boljšem stanju (brez značilnih sindromov m40 motorjev). Trenutno ima avto okrog 270.000km in še 'diha' .
V osmih letih se je poleg kleparije in ličarije dopolnjevalo tudi dodatno opremo. Trenutno ima avto od 'bonbončkov' sledeče:
- OEM klimo
- servo z e36 letvijo
- daljinsko centralno zaklepanje
- el. stekla
- hirschmann el. antena
- bc1
- od is-a zgornja blenda (brez check controla)
- zadnja klop z naslonom
- dvosmerni alarm
- navaden športni usnjeni volan
- usnjena manšeta ročne
- zadnja polica z vgrajenim rolojem (ni še vgrajena)
- meglenke
- zadnji vzglavniki (trenutno niso vgrajeni)
- malo boljše ozvočenje (neoriginal)
- L+D el. ogledala z gretjem
- alternator 105A (ni še vgrajen)
- prisilno hlajeni diski spredaj z večjo vzmetno nogo in zadnje roke z diski (čakajo vgradnjo, predvideno spomladi 2015)
- špera (3,45 razmerje.... )
- tempomat
Dopolnjevanje projekta in razne spremembe sledijo v tej temi.