Stran 10 od 11

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2015, 20:43
Napisal/-a kmetek
Uuu, meni tudi 2 ne delata, kakšen imaš to postopek da se zrihta?

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 28 Apr 2015, 23:26
Napisal/-a ICI #53
To se kupi neka prevodna pasta za popravilo... GMT ali podobne trgovine...

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 10 Maj 2015, 01:15
Napisal/-a ICI #53
Malo downhill šrege! :ymdaydream:
Ps: zlomil sem sedež tako da se priporočam...

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 10 Maj 2015, 12:48
Napisal/-a Matej
ICI #53 napisal/-a:Malo downhill šrege! :ymdaydream:
Ps: zlomil sem sedež tako da se priporočam...

:-bd

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 26 Jun 2015, 23:45
Napisal/-a ICI #53
Kot zanimivost! Avto je objavljen na strani podjetja Running With Scissors. To so kreatorji kultnih igric Postal in Postal 2. Od tu tudi tablica seveda.

http://runningwithscissors.com/main/ind ... topic=2293

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 29 Jun 2015, 01:02
Napisal/-a Matej
ICI #53 napisal/-a:To so kreatorji kultnih igric Postal in Postal 2. Od tu tudi tablica seveda.

Haha zakon! Postal 2 je neverjetno zabavna igrica in smo jo dosti preigrali, ampak mi pri tablici ni padlo na pamet, da je to to. :D

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 21 Sep 2015, 00:00
Napisal/-a ICI #53
Joooj fantje če mogoče kdo izve za kakšen m42 motor ali m50 swap se toplo priporočam...

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 21 Sep 2015, 12:27
Napisal/-a Jack747
ICI #53 napisal/-a:Joooj fantje če mogoče kdo izve za kakšen m42 motor ali m50 swap se toplo priporočam...


Šta je bilo? :(

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 29 Sep 2015, 11:31
Napisal/-a ICI #53
Motor se je predal :D po diagnozi sem ugotovil da je na prvem cilindru zdrejalo ojnični ležaj. Motor že iz samega začetka ni bil tako kot je treba. Sumim slabo oljno pumpo...
Sem pa v sredo dobil drugega in je po par neprespanih nočeh že v avtu! Trenutno še čakam na novo vodno pumpo, valjčke, mikro jermen ter servo pumpo.
Sem pa ugotovil zakaj prejšnji motor ni dal od sebe pričakovane moči. V okvari je bila membrana ki odpira in zapira DISA loputo. Na tem motorju sedaj deluje in motor tudi GRE tako kot je treba! ;)

Avto je dobil še M20 zlajšan vztrajnik in komplet sklopke od 520i

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 29 Sep 2015, 23:58
Napisal/-a kmetek
Sej mi je blo sumljivo, da mi nisi takrat spet toliko ušel proti Trojana, s tem da moj tud "dela" sam do 5.500rpm. Si dubu M42 al M44?