Stran 4 od 11

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 25 Feb 2015, 00:46
Napisal/-a kmetek
Nima se kej odražat, zglob je zglob, dokler nima lufta je dober, pol pa menjaš :-bd

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 25 Feb 2015, 01:20
Napisal/-a ICI #53
Ne vem no. Men je originalen princip rahlo zgrešen. Tista guma se vedno predrka in postane vse skupaj obupno. Ej fantje kateri uporabnik je rekel da ima ene gewinde rabljene od ta-tech?

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 25 Feb 2015, 09:57
Napisal/-a DulE30
ICI #53 napisal/-a:Ne vem no. Men je originalen princip rahlo zgrešen. Tista guma se vedno predrka in postane vse skupaj obupno. Ej fantje kateri uporabnik je rekel da ima ene gewinde rabljene od ta-tech?

Mislim da m42 ;)

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 25 Feb 2015, 22:40
Napisal/-a ICI #53
Felge smo tudi obkljukali... \:D/

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 25 Feb 2015, 23:44
Napisal/-a DulE30
:-bd B-) B-)

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 26 Feb 2015, 21:18
Napisal/-a ICI #53
Zdej se ustavi krača!

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 28 Feb 2015, 21:35
Napisal/-a ICI #53
Moteren! Gut gut!

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 28 Feb 2015, 21:45
Napisal/-a marc
ICI #53 napisal/-a:Moteren! Gut gut!


In pivo! :D

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 28 Feb 2015, 22:05
Napisal/-a kmetek
Super! M42? Kaj bos resu z razmerjem, daljsi prenos al bos pustu tko k je?

Re: 1989 e30 318i Touring aka Low cost & high fun

OdgovorObjavljeno: 28 Feb 2015, 22:17
Napisal/-a ICI #53
Iščem 3.45 špero, ker je gor e36 menjalnik. Zaenkrat bo pa standard menjalnik. Rabim edino od IS-a hlače na izpuhu ker jih ni bilo zraven... Če ima kdo se priporočam... Od e36 ali e30... Nima veze