1985 e30 318i zinnoberrot coupe aka "Hinko"
Objavljeno: 12 Nov 2021, 05:11
Ko sem leta 2014 naredil izpit in začel vozit "Servisno vozilo" kot prvi avto, mi je kolega pokazal tale članek "Owning a BMW leads to owning more BMWs". Rekel sem mu, da tako utrgan pa sigurno ne bom, je res, da mi je E30 všeč, ampak ne vem, če do te mere...
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
No, da predstavim še 4. E30ko v mojem lastništvu, ki sem jo kupil letos spomladi.
Gre za enega zadnjih mesecev proizvodnje PPFL coupeja, meni najlepša oblika E30ke, z M10B18 L-Jetronic motorizacijo in v skoraj povsem stock stanju. Kupil sem ga od prvega lastnika, kolega mojega starega ata. Star ata ga je tudi šraufal od leta 1988 dalje. Ko je bil ata že bolj v letih ga je šraufal še oče, zadnjih par let pa jaz. Na skrb avta kaže do zadnje malenkosti zapisana zgodovina servisiranja/stroškov (zapisana je vsaka malenkost, tudi strošek goriva ter aditiva za neosvinčen bencin), v originalni servisni knjigi se seveda od leta 1988 dalje najdejo štampilke našega servisa.
Na začetku letošnjega leta je (še pri prejšnjem lastniku) crknil števec s kilometri, pri dobrih 102,000km. Jaz sem z njim po nakupu naredil cca 1000km, je pa seveda za naslednjo sezono planirano popravilo števca, da vidimo koliko km bo nabral v naslednjih 36 letih. Ciljam, da več kot 102,000.
Kar se tiče naknadne opreme so bili vgrajeni tweeterji, rudi čajavec antena v kombinaciji z zelo starim Alpine radiom (ki seveda igra obupno za današnje standarde) ter cca 10 raznih nalepk (od tega 5 komadov različnih oblik SLO nalepke). 80s čiča tuning pač. Razen tega je še vse original.
Rje ni NIČ. Edina vizualna napaka, ki še ostane (spolirat sem ga namreč dal že drugi dan lastništva, ker je bil roza, ne rdeč ), je nekaj bunkic od toče, ki pa bom poskusil tudi rešit brez barvanja, saj je avto namreč še povsem v prvi barvi. Pa seveda višina avta in 14'' jeklenke tudi niso nevemkaj za pogledat, ampak se še odločam, če bom morda tega, glede na to da imam še 3 druge E30ke, pustil povsem stock, z izjemo rahlih predelav. Še ne vem. Bomo videli v sezoni 2022.
Nakup tega avta se je zgodil, po svoje, tudi zaradi relativno žalostnega dejstva, da "Servisno vozilo" ni več naredil tehničnega, zaradi rje okoli požarne stene. Ko je prišlo do tega sem rekel ajde, če ne zdaj ne bom nikoli. Prvi lastnik (po katerem ima avto tudi vzdevek) je "na rahlo" avto že parkrat hotel prodat v zadnjih letih, ampak je vedno vztrajal s ceno. Točne cene se bom vzdržal, ampak tako bom rekel. Leta 2011 je bila izredno komična, leta 2021 pa dejansko že kar ugodna, glede na to da takšnega avta načeloma ne najdeš, tudi če imaš denar. Tako da sem malce stisnil, porabil nekaj "zlate rezerve", in zadevo po nekaj dogovarjanja vzel.
(Pa ne skrbet, "Servisno vozilo" se bo seveda tudi zrihtalo. Avta v katerem sem se kot mulo učil vozit ne bom dal od sebe tako zlahka. S "Hinkotom" sta namreč v osnovi dvojčka, glede na to da sta oba PPFL coupeja, tako da se absolutno mora zrihtat, da imamo lep kontrast kako v osnovi isti avto lahko na koncu postane povsem drug, zaradi različnih predelav .)
To je načeloma to. Glede na to, da avto ni videl snega še nikoli v življenju, bo čez zimo seveda na počivanju, tako da kaj se bo z njim naprej dogajalo bomo videli od pomladi 2022 naprej. Do takrat imam še par drugih projektov. Bo pa verjetno kot sem že napisal zgoraj ostal bolj kot ne stock, z izjemo kakšnih manjših predelav.
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
.........
No, da predstavim še 4. E30ko v mojem lastništvu, ki sem jo kupil letos spomladi.
Gre za enega zadnjih mesecev proizvodnje PPFL coupeja, meni najlepša oblika E30ke, z M10B18 L-Jetronic motorizacijo in v skoraj povsem stock stanju. Kupil sem ga od prvega lastnika, kolega mojega starega ata. Star ata ga je tudi šraufal od leta 1988 dalje. Ko je bil ata že bolj v letih ga je šraufal še oče, zadnjih par let pa jaz. Na skrb avta kaže do zadnje malenkosti zapisana zgodovina servisiranja/stroškov (zapisana je vsaka malenkost, tudi strošek goriva ter aditiva za neosvinčen bencin), v originalni servisni knjigi se seveda od leta 1988 dalje najdejo štampilke našega servisa.
Na začetku letošnjega leta je (še pri prejšnjem lastniku) crknil števec s kilometri, pri dobrih 102,000km. Jaz sem z njim po nakupu naredil cca 1000km, je pa seveda za naslednjo sezono planirano popravilo števca, da vidimo koliko km bo nabral v naslednjih 36 letih. Ciljam, da več kot 102,000.
Kar se tiče naknadne opreme so bili vgrajeni tweeterji, rudi čajavec antena v kombinaciji z zelo starim Alpine radiom (ki seveda igra obupno za današnje standarde) ter cca 10 raznih nalepk (od tega 5 komadov različnih oblik SLO nalepke). 80s čiča tuning pač. Razen tega je še vse original.
Rje ni NIČ. Edina vizualna napaka, ki še ostane (spolirat sem ga namreč dal že drugi dan lastništva, ker je bil roza, ne rdeč ), je nekaj bunkic od toče, ki pa bom poskusil tudi rešit brez barvanja, saj je avto namreč še povsem v prvi barvi. Pa seveda višina avta in 14'' jeklenke tudi niso nevemkaj za pogledat, ampak se še odločam, če bom morda tega, glede na to da imam še 3 druge E30ke, pustil povsem stock, z izjemo rahlih predelav. Še ne vem. Bomo videli v sezoni 2022.
Nakup tega avta se je zgodil, po svoje, tudi zaradi relativno žalostnega dejstva, da "Servisno vozilo" ni več naredil tehničnega, zaradi rje okoli požarne stene. Ko je prišlo do tega sem rekel ajde, če ne zdaj ne bom nikoli. Prvi lastnik (po katerem ima avto tudi vzdevek) je "na rahlo" avto že parkrat hotel prodat v zadnjih letih, ampak je vedno vztrajal s ceno. Točne cene se bom vzdržal, ampak tako bom rekel. Leta 2011 je bila izredno komična, leta 2021 pa dejansko že kar ugodna, glede na to da takšnega avta načeloma ne najdeš, tudi če imaš denar. Tako da sem malce stisnil, porabil nekaj "zlate rezerve", in zadevo po nekaj dogovarjanja vzel.
(Pa ne skrbet, "Servisno vozilo" se bo seveda tudi zrihtalo. Avta v katerem sem se kot mulo učil vozit ne bom dal od sebe tako zlahka. S "Hinkotom" sta namreč v osnovi dvojčka, glede na to da sta oba PPFL coupeja, tako da se absolutno mora zrihtat, da imamo lep kontrast kako v osnovi isti avto lahko na koncu postane povsem drug, zaradi različnih predelav .)
To je načeloma to. Glede na to, da avto ni videl snega še nikoli v življenju, bo čez zimo seveda na počivanju, tako da kaj se bo z njim naprej dogajalo bomo videli od pomladi 2022 naprej. Do takrat imam še par drugih projektov. Bo pa verjetno kot sem že napisal zgoraj ostal bolj kot ne stock, z izjemo kakšnih manjših predelav.