1986 BMW 320i E30 cosmosblau
Objavljeno: 29 Jan 2015, 17:52
Hello!
Torej, predstavljam se na novem forumu, ki je več ali manj namenjen nam, ki uživamo vse prednosti in malo manj tudi slabosti, ki nam jih nudi "zloglasna" e30-ka.
Sem Tomaž, doma iz okolice Tržiča, končno redno zaposlen , zato sem si moral omisliti eno kockico kot darilo samemu sebi (egoist pa to ). To je moj tretji tovrstni model avta, in moram reči, da mi je že prvi pustil nepozabna doživetja in močan pečat, ki traja in traja (poznano veliki večini tukaj). Zleze ti pod kožo.
No, da ne dolgovezim preveč kar pojdimo k stvari. V začetku novembra sem na forumu bmwslo prejel sporočilo, kot odgovor na moj oglas "kupim avto do l. 1985, RWD, vsaj 100 konjev. Sicer moj trenutni voz ni bil naprodaj, a je takratni lastnik resno razmišljal o prodaji. Ker se je na avto tudi sam navezal, ga ni imel namena prodati v roke nekomu, ki bi ga uničil in zavrgel. Na žalost pa placa za shranit ni imel, pa tudi denar mu ni škodil za nakup drugega, primernejšega avta zanj.
Avto je sicer letnik 1986 (kot jaz ) in glede na vsa dejanja, ki so sledila (vožnja, debate, podatki, celo pripeljal mi je avto k meni domov, da sem si lahko ogledal celotni poden vozila...) se mi je vse bolj dozdevalo, da je avto kot naročen zame. Sicer je bil cenovno višje od mojih začrtanih ciljev, a se mi je zdelo že skoraj nujno tvegati Sama karoserija je v kar solidnem stanju, pred ca. dvemi leti je avto bil prebarvan nazaj na original tovarniško barvo, škoda je le to, da je ličar očitno bil ali površen, ali pa je delal v napačnih razmerah izven komore. Barva se namreč na nekaterih mestih lušči. Z rjo je nekaj težav, itak, zadnje obrobe blatnikov so načete, prav tako pod akumulatorjem in v prtljažnem prostoru, a ni nič katastrofalnega. To je zato, da mi ne bo dolgcajt hehehe...
Še bolj zanimiv je pod pokrovom. Ima m20b20 mašino z nekaj dodelavami, ki kar nekaj pripomorejo k boljšimi lastnostmi na cesti. Ima Dbilasovo odmično gred, lajšan vztrajnik, višjo kompresijo, diferencial s 25% zaporo, športni izpuh, Bilstein podvozje (b4 se mi zdi, pa še to ne komplet) ter BBS KBA 40493 feltne V avto je za potrebe prejšnjega lastnika bil vgrajen diff z razmerjem 3.64, a bo enkrat v prihodnosti (upam da čimprej) dobil nadomestek 3.91 ali kaj podobnega. Za moj način vožnje in relacije se mi nekako zdi najprimernejši. Zdaj je bolj kot ne za relacijske vožnje, AC, čim manj naselij itd. 3. prestava potegne celo do 160, medtem ko pri 110 kaže mislim da natanko 2500 obratov v peti. Sicer kar uporabno, če bi se vozil dosti na relacije, vendar je avto namenjen predvsem vožnjam po ovinkih, podeželju,hribih in dolinah itd, tako, da mi pač ne paše tak, kot je. Pogrešam malo več navora ali bolje rečeno odzivnosti in nižjih obratov, približno tako kot ima 318i m40, ki se mi je zdel fenomenalen kar se tiče uporabnosti za tak stil vožnje kot ga imam.
Pustimo času čas, bom spremenil kar bom lahko...postopoma. Sedaj se bo delalo na nepremičnini najprej
Tako, to bi bilo zaenkrat to.
"P.S.: Se vidimo na kakšni furi, definitivno Lep pozdrav vsem!"
Torej, predstavljam se na novem forumu, ki je več ali manj namenjen nam, ki uživamo vse prednosti in malo manj tudi slabosti, ki nam jih nudi "zloglasna" e30-ka.
Sem Tomaž, doma iz okolice Tržiča, končno redno zaposlen , zato sem si moral omisliti eno kockico kot darilo samemu sebi (egoist pa to ). To je moj tretji tovrstni model avta, in moram reči, da mi je že prvi pustil nepozabna doživetja in močan pečat, ki traja in traja (poznano veliki večini tukaj). Zleze ti pod kožo.
No, da ne dolgovezim preveč kar pojdimo k stvari. V začetku novembra sem na forumu bmwslo prejel sporočilo, kot odgovor na moj oglas "kupim avto do l. 1985, RWD, vsaj 100 konjev. Sicer moj trenutni voz ni bil naprodaj, a je takratni lastnik resno razmišljal o prodaji. Ker se je na avto tudi sam navezal, ga ni imel namena prodati v roke nekomu, ki bi ga uničil in zavrgel. Na žalost pa placa za shranit ni imel, pa tudi denar mu ni škodil za nakup drugega, primernejšega avta zanj.
Avto je sicer letnik 1986 (kot jaz ) in glede na vsa dejanja, ki so sledila (vožnja, debate, podatki, celo pripeljal mi je avto k meni domov, da sem si lahko ogledal celotni poden vozila...) se mi je vse bolj dozdevalo, da je avto kot naročen zame. Sicer je bil cenovno višje od mojih začrtanih ciljev, a se mi je zdelo že skoraj nujno tvegati Sama karoserija je v kar solidnem stanju, pred ca. dvemi leti je avto bil prebarvan nazaj na original tovarniško barvo, škoda je le to, da je ličar očitno bil ali površen, ali pa je delal v napačnih razmerah izven komore. Barva se namreč na nekaterih mestih lušči. Z rjo je nekaj težav, itak, zadnje obrobe blatnikov so načete, prav tako pod akumulatorjem in v prtljažnem prostoru, a ni nič katastrofalnega. To je zato, da mi ne bo dolgcajt hehehe...
Še bolj zanimiv je pod pokrovom. Ima m20b20 mašino z nekaj dodelavami, ki kar nekaj pripomorejo k boljšimi lastnostmi na cesti. Ima Dbilasovo odmično gred, lajšan vztrajnik, višjo kompresijo, diferencial s 25% zaporo, športni izpuh, Bilstein podvozje (b4 se mi zdi, pa še to ne komplet) ter BBS KBA 40493 feltne V avto je za potrebe prejšnjega lastnika bil vgrajen diff z razmerjem 3.64, a bo enkrat v prihodnosti (upam da čimprej) dobil nadomestek 3.91 ali kaj podobnega. Za moj način vožnje in relacije se mi nekako zdi najprimernejši. Zdaj je bolj kot ne za relacijske vožnje, AC, čim manj naselij itd. 3. prestava potegne celo do 160, medtem ko pri 110 kaže mislim da natanko 2500 obratov v peti. Sicer kar uporabno, če bi se vozil dosti na relacije, vendar je avto namenjen predvsem vožnjam po ovinkih, podeželju,hribih in dolinah itd, tako, da mi pač ne paše tak, kot je. Pogrešam malo več navora ali bolje rečeno odzivnosti in nižjih obratov, približno tako kot ima 318i m40, ki se mi je zdel fenomenalen kar se tiče uporabnosti za tak stil vožnje kot ga imam.
Pustimo času čas, bom spremenil kar bom lahko...postopoma. Sedaj se bo delalo na nepremičnini najprej
Tako, to bi bilo zaenkrat to.
"P.S.: Se vidimo na kakšni furi, definitivno Lep pozdrav vsem!"