Stran 1 od 2

1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 23 Sep 2018, 14:22
Napisal/-a Tadeja
Bom pa še jaz predstavila mojo novo pridobitev :)
Prejšnji mesec sem od nekega gospoda kupila omenjeno E30ko - ta je bil drugi lastnik, pri katerem je bil avto 2 leti in je večinoma stal, ker ima še kar nekaj drugih avtov in mu je bil ta očitno malo odveč. Šli smo tudi do prvega lastnika, ker smo se želeli dobro prepričati pred nakupom in izvedeli, da je bilo za avto res dobro poskrbljeno (še v garaži je stal na preprogi in ne na trdih tleh :p ), bil je redno servisiran in gospod ga je vozil le do bližnje službe in nazaj. To se je poznalo tudi na kilometrih, ob nakupu jih je imel približno 120.000. Drugače pa 316-ka (še s fergazarjem), trovraten in vinsko rdeče barve (mam še original prospekt z barvnimi kombinacijami hehe). Letos dopolnil okroglih 30, tako da sem šla prejšnji teden urejat certifikat in ga registrirala kot starodobnika. :)
Moram rečt, da je avto precej lepo ohranjen. Ima nekaj napak, kar je pa čist sprejemljivo za njegovo starost :) glede notranjosti sta 2 zadevi - števček za temperaturo ne dela in pa sovoznikov senčnik visi dol in noče stat lepo ob stropu. Peljala sem ga že do avtoelektričarja, pa pravi da bo treba zamenjat cel števec, ker niso problem samo kontakti. Me pa nekaj zanima in sicer, namesto števca za obrate je ura (kar se mi zdi čist zanimivo, ampak ne preveč praktično :p ) in a bi se dalo gor namontirat sklop števcev skupaj s tem za obrate namesto ure? Ima kdo s tem izkušnje?
Glede karoserija pa - je nekaj manjših mest rje, ki bi jo rada čimprej sanirala, da se ne poslabša. Če pozna kdo kakšnega dobrega kleparja in ličarja, se priporočam za nasvet ;;)

Na avtu nimam namena kej preveč čarat, poštimala bo to kar je za poštimat, imam pa željo da avto ostane čim bolj stock. Edino kakšnih bbs-k se pa res nebi branila ;) torej zaenkrat moj to-do list zgleda takole:
- zrihtat rjo
- števec za temperaturo
- sovoznikov senčnik
- poliranje (zaradi manjših praskic)
- nove gume in mogoče kšne mal bolj fancy feltne
(na seznamu je bil še avspuh za zamenjat, ker sta bila oba lonca že mal boga - to smo pa že zrihtal) :)


Če pa kdo od vas slučajno prodaja števec ali pa sovoznikov senčnik oziroma komplet senčnikov v bež barvi (priložena fotka) - se priporočam.

Prilagam še par slikic :D

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 23 Sep 2018, 16:53
Napisal/-a marc
Pozdravljena še tukaj na forumu :D avta si sicer včeraj nisem imel čas ogledat, ampak glede na napisano verjamem, da ne bo veliko vložka za ga spravit v super stanje. Če je karoserija pri e30kah brez hujše rje je že tričetrt problemov mimo :D.

Obratomer lahko daš na obstoječ števec samo bi morala dobit taprav tip, ker jih je bilo več (VDO, motometer, pfl, fl,...). Prav tako bi ti potem ostala v zunanji prozorni plastiki dodatna luknja za nastavitev ure, ki bi bila potem odveč. Menjati bi torej morala obratomer in zunanjo plastiko, da prekriješ vse sledove sestavljanja :D. Druga opcija je, da kupiš kompleten števec z obratomerom in potem prestaviš svoj števec hitrosti v drugega. Tako bi se ti tvoje število kilometrov ohranilo (pozor...spet mora biti donator istega tipa kot obstoječi števec).

Po menjavi ti bo obratomer delal, vendar ker je motor fergazerc ne bo kazalo trenutne porabe (števec pod obratomerom).

Razlogov, da ti števec temperature ne dela je več:
- okvarjen števček (se ga da ločeno zamenjat)
- baterije v samem števcu so začele umirati
- signal ne pride do števčka
Ko daš kontakt števček kaj zatrza?

Bež senčnike mogoče imam, za števce pa nisem ziher...mogoče v delih kaj. Pogledam pa javim.

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 23 Sep 2018, 18:16
Napisal/-a DulE30
Pozdravljena in dobrodošla na forumu, zgleda krasna osnova tole :)
Kar zadeva števec, ti je nekaj že marc napisal, le tam pri prestavljanju števčka kilometrov, kakor imam jaz izkušnje, je pri vseh enak(sem iz ppfl, prestavil v fl) za obratomer pa drži marcova trditev.
Dobi se tudi za fergazerja obratomer brez prikaza porabe in tudi za dizla je bil brez prikaza, ne vem pa ali paše od dizla, verjetno odvisno če sta ista tipa števcev...

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2018, 05:36
Napisal/-a yunnowho
Najbolje cel števec menjat. S tem dobiš obratomer in še temperatura vode bo začela delat.

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2018, 08:18
Napisal/-a tapetko
Mam jaz števec od 1.6 l 85 s obratomerjem 103000 km

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2018, 08:57
Napisal/-a yunnowho
tapetko napisal/-a:Mam jaz števec od 1.6 l 85 s obratomerjem 103000 km


Tale tvoj je od PFL, se pravi črn kodierstecker od zadaj... naj Marc potrdi ali bo to kompatibilno z temle Weinrot ker je po slikah sodeč FL.

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2018, 10:24
Napisal/-a mali
Živ,

meni na mojem FL ni delal. Bi moral 2 žici zamenjat, ampak se nisem še posvetil temu.


Lp

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 24 Sep 2018, 14:52
Napisal/-a tapetko
Po moje Primož Grgolin to obvlada on to rihta jaz ne vem kam paša vem sam letnik in da je bil avto 1 model

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 25 Sep 2018, 10:05
Napisal/-a Tadeja
Hvala vsem za odgovore :)

marc, tudi ko dam kontakt, števček nič ne trzne. Čist je mrtev :p
Najbrš bom res poskusila to, da najdem kompleten števec z obratomerom in zamenjam števec za hitrost z mojim. Je mogoče še kaj na kar moram pazit pri iskanju primernega donatorja števca?

tapetko, sliši se fajn :D samo zdej po vsem napisanem še vedno nisem najbolj ziher če bi PFL števec pasal v FL. Help? :p

Re: 1988 E30 316 coupe (Weinrot)

OdgovorObjavljeno: 25 Sep 2018, 10:43
Napisal/-a DulE30
Glede na to da gre za isto motorizacijo, (codier stecker je ta pravi, pri tapetkotu) je tu dosti potenciala da bi to moralo klapat, ponavadi se tisti dve žici doda pri svapu iz fergazerja na injection zaradi prikaza porabe...sicer pa je 10min dela da se števce zamenja in sproba :-bd
Aja pri prestavljanju kilometer-števca zagotovo ni važno pfl/ppfl/fl ker sem sam to prestavljal, je pa res da so bili vsi tipa VDO