Oh shit, čist sem pozabil naredit update!
Pred kratkim (no, 25.5, torej že več kot mesec nazaj
) je bilo Servisno vozilo udeleženo v našem (žal edinem) lokalnem motorsport dogodku.
Ta dogodek je bil Hillclimb katarina, bolj podrobno je to "točnostna vožnja", kjer se tekmuje v tem, kdo doseže 2 čimbolj podobna časa. Jaz se iskreno povedano s tem nisem kaj preveč ubadal. Samo fino se mi je zdelo, da se lahko peljem "poun šus", kot bi rekli v naših Trbovljah, po zaprti cesti.
Ampak še pred tem se je naredilo še par drugih stvari.
Kot prvo sem zamenjal obe šalci zadnjih amortizerjev, ker so bile hin in je kolo "skakalo" pod gasom ostrih ovinkih. Sploh s semislicksi je bil ta problem zelo očiten. Kot drugo mi je Katty naredila še dve takšni nalepki, kot so bile že pred cca 15 leti na tem avtu, ampak so žal odpadle.
Zadeva je izpadla super, tako da se moram še enkrat zahvalit @Katty, da je uredila zadevo hitro, kvalitetno in po dobri ceni. Jo priporočam za namene izdelave nalepk tudi drugim.
Na novo "zrihtan" "dirkalnik" sem seveda moral it preizkusit pred dirko, nakar.... No, ne vem točno kaj se je zgodilo, ampak del tesnila med prirobnico za fergije in glavo motorja na 3. cilindru je dobesedno zmanjkalo. Začelo je vlečt precejšne količine "fovš lufta", kar je pomenilo, da je avto nagravžno deloval samo po treh cilindrih, streljal nazaj skozi grlo fergija in nasploh laufal katastrofalno. Tudi pod polnim plinom seveda ni šlo kot mora, tako da je bilo to nesprejemljivo. Zato sem moral hitro zadevo razstavit in naredit novo tesnilo. Kar je še huje je to, da nisem bil pri očetu kjer imamo delavnico, ampak sem imel na razpolago le napol-manjkajoč kovček gedor in orodje s prtljažnika.
Tako je zgledala zadeva okoli 2:00 zjutraj. Star klingerit se je očistil s kuhinjskim nožem in šmirglom, nova tesnila sem pa naredil s papirnato "hrbtenico" starega koledarja. Drugega ni bilo pri roki.
Ko je bila ura 4:30 je zadeva že spet zgledala kot mora.
Zalaufal sem avto (kolikor se da potiho, da ne bi koga zbudil
) in poseg je bil kljub slabim pogojem uspešen. Avto je bil tako pripravljen za naslednji dan.
Prišlo je dosti ljudi, tudi par tujcev. Avtov je bilo veliko različnih, nekateri so dirkali, nekateri ne. Če še koga zanima kaj vse se je pripeljalo si lahko ogleda vse slike na
tem linku.
Najprej smo se peljali en krog čez Trbovlje.
Po kratki pavzi (in malici) se je pa začelo. Imeli smo eno trening vožnjo, dve primerjalni in dve "frej".
Trening vožnja je šla bp, malce sem sprobaval, koliko časa rabijo semislicki, da pridejo na delovno temperaturo, ter približno koliko se da peljat čez določene ovinke, ko te ne drži nazaj podzavesten strah, da ne bi kdo pripeljal nasproti.
Edin problem, ki mi ga še ni uspelo odpravit, se je pa žal pokazal na ostrih levih ovinkih, če imam ogrete semislicke. Očitno ima en od fergijev previsok nivo goriva v posodicah, kar pomeni, da motor v ostrem levem ovinku zalije in začne laufat le na dveh cilindrih dokler se ovinek ne konča. V desnih ovinkih h sreči ta problem ni prisoten. To bo tudi vidno na posnetku.
Kot se vidi na slikah je en od problemov tudi prekomerno nagibanje zadnjega dela avta na semislickih. Bo treba uredit z dodatnim znižanjem avta zadaj, debelejšim stabilizatorjem, tršim vzmetem... Nekaj bomo že. Pri normalni dinamični vožnji to ne pride toliko do izraza, kot pri "full attack" z ogretimi semislicki, drugače bi to že poskusil uredit pred dirko, saj imam še ene nastavljive vzmeti z E36ke, ki so trše. To bom poskusil v kratkem. Problem je, ker se s semislicki notranje kolo dvigne/razbremeni do te mere, da tudi s špero zakoplje samo z enim. Na določenih ovinkih ga celo povsem dvigne v zrak, kar je pri RWD vse prej kot optimalno.
Primerjalne vožnje so šle precej OK, po mojih ocenah. Jaz se nisem obremenjeval z nevemkakšnimi štoparicami in sovoznikom, da bi me štopal. Šel sem izključno po logiki: "Če se peljem obakrat kolikor gre, mora bit tudi čas isti.
" Rezultat ni bil slab, tako in tako pa nisem vozil zavoljo tekmovalnosti ampak zaradi zabave. Realno z najšvohnejšim avtomobilom niti nisem imel namena konkurirat drugim, sploh kar se tiče hitrosti.
Pa še video kompilacija voženj na čas in na koncu tudi ene "frej" vožnje, kjer sem montiral zadaj 14ke in šel malce počez, kolikor se pač da s 316ko v tako zaprtih ovinkih. Žal je kvaliteta precej slaba, ker so se izvirni posnetki zgubili in imam samo še tiste, ki so mi jih poslali po facebooku, kjer je kvaliteta res slaba. Ampak pomoje se vseeno dovolj vidi.
Na "frej" vožnjah pa se je žal pokazala slabost trenutnega dovoda goriva fergijem z električno črpalko brez povratnega voda. Ker smo na frej vožnjo čakali v daljši vrsti kot pri točnostnih vožnjah, se je bencin v fergijih pregrel do te mere da je zavrel. Brez povratnega voda bencin ne kroži in če je poraba prenizka, kot je naprimer pri čakanju v vrsti, lahko zaradi vročine motorja bencin dobesedno zavre. Ko pride do tega se avto vede, kot da nima bencina in crkne. To mi je preprečilo, da bi odvozil še drugo frej vožnjo, ampak ni sile. Sem se vseeno dovolj navozil, pa še odkril sem, kaj vse je treba še izboljšat na avtu.
To je zaenkrat to. Za zaključek še slika 10ih ITBjev na kupu.