1990 e30 318 is

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a kmetek » 06 Jan 2015, 18:28

bozzicek napisal/-a:
DulE30 napisal/-a:...Drži, felge bodo Beyern Mesh 17 X 7, et 27, in pridejo povsem do roba. Za gume se še odločam, ali dati 205/40R17 ali pa 205/45R17.


Hmm, sicer ima vsak svoj okus, pa vseeno...

Na tele avte pašejo malo širša platišča, 7" in 205 guma je precej balonasto, ne glede na presek, kar ni ravno lepo na znižanem avtu in 17". Na tvojem mestu bi vzel 195 ali 205/45-16 in vsaj 8" širine. Lahko ti slikam mojega na 195/55-15 in 8.1" feltni, boš videl da ni nič ekstremnega, tako da kakšna 8/8.5" kombinacija bi bila čisto OK.
Pa zadaj bi dal navadno premo, da imaš lahko manjši ET in širša platišča. Itak če daš zadaj distance, to ne vpliva na handling, tako kot spredaj in je IX prema (skupaj s hlajenimi diski) primerna kvačjem za dirkalca, kjer se s širino platišč ne pretirava, je pa širina podvozja bolj pomembna.

Nekaj v tem smislu :-bd

Slika

Se moram oglasit enkrat in malo pogledat zadevo ;)
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 07 Jan 2015, 22:12

Zdravo, končno sem uspel poslikati kompresor, na njem je bila samo 1 nalepka, zgleda pa kompresor tako:
Slika
Slika
Slika

Kolikor sem uspel razbrati iz forumov, nekateri kompresorji imajo lastno olje in se ga menjava, nekaterim pa se ga ne menja nikoli ker se to počne pri polnjenju klime.

Kam bi sodil ta kompresor, pomoje ima lastno olje in se ga menja? Verjetno tisti vijak zadaj levo? Bo pag 100 ok? Marc in Lancer, lahko pokomentirata?
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a marc » 07 Jan 2015, 22:24

Hmm bo treba malo raziskat. Prvič vidim ta kompresor na e30ki, fitinga sta čisto drugače locirana. A cevi so pa še original?
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 07 Jan 2015, 22:26

Kmetek se strinjam s teboj, ampak tudi finance so omejene, in so mi ta platišča prišla kot naročena. Poleg tega, pa bo občasno avto vzela še boljša polovica ( kadar bom na daljo pot vzel družinsko e61) in ne bi ravno dajal preširokih platišč, ker gume ne bodo zaščitile platišča. Kar se pa vsega ostalega tiče pa se strinjam s teboj, ampka žal moram sprejeti tudi kakšen kompromis.

Prema od IX ostane, ker sem jo dobil na avtu z vsemi novimi gumijastimi deli, tudi diski in ploščicami, niso po hlajeni ampak navadni...Enostavno bi menjava prinesla prevelik strošek...

Rabim še en nasvet od tebe, glede izpuha. Če bi hotel da mi ga naredi Tin, bi mu ga moral (avto ) dostaviti v Celje, kar pa ne bo izvedljivo (najprej bo treba registrirat in homologirat avto, brez izpuha pa ne gre), sedaj pa razmišljam o tem :
http://www.ebay.de/itm/110833233288?_tr ... EBIDX%3AIT
in tem
http://www.ebay.de/itm/251630550732?_tr ... EBIDX%3AIT

Kaj misliš? Mi priporočaš kaj drugega?

še slika felge, v živo vseeno drugače zgleda kot na sliki:
Slika

Kot sem rekel, če boš kaj hodil v Kočevje, se komot oglasis na pivo, avto pride konec februarja z barvanja in se bo pričel sestavljati...Probaj mi mi javiti če prideš, da poskrbim da bo delavnica odprta in jaz v njej...Enako velja za ostale forumaše...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a lancer » 07 Jan 2015, 23:00

bozzicek napisal/-a:Zdravo, končno sem uspel poslikati kompresor, na njem je bila samo 1 nalepka, zgleda pa kompresor tako:
Slika
Slika
Slika

Kolikor sem uspel razbrati iz forumov, nekateri kompresorji imajo lastno olje in se ga menjava, nekaterim pa se ga ne menja nikoli ker se to počne pri polnjenju klime.

Kam bi sodil ta kompresor, pomoje ima lastno olje in se ga menja? Verjetno tisti vijak zadaj levo? Bo pag 100 ok? Marc in Lancer, lahko pokomentirata?


Tudi jaz še nisem videl takega kompresorja na e30. Verjetno je še kakšna nalepka odpadla. Kompresor se mi zdi identičen temu v katerga gre pag 46 :) . http://www.elimperiodelcompresor.com/pr ... product=51
Uporabniški avatar
lancer
 
Prispevkov: 180
Pridružen: 31 Okt 2014, 22:40

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a kmetek » 07 Jan 2015, 23:09

Tale katalizator ima premer cevi 50mm, to je dovolj za nekih 100KM da dela kot mora in ga ne duši. Pod 55mm sploh ne glej. Jaz bom šel na 60mm, ker gre enkrat noter IS in če bi rad spravil iz njega še kakšnega konja, je kar fajn da lahko motor zadiha. Mene je izpuh prišel dobrih 300€, pretočen in dovolj tih, tako da bom šel pri E30 na enako foro spomladi.

Ja se najavim prej, seveda.
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 07 Jan 2015, 23:14

Katalizator se da dobiti tudi z fi 2,25 ali 2,5 ali 3 inch. Potem tudi izpuh ni primeren?
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a kmetek » 08 Jan 2015, 18:07

Jah avto bo delal verjetno normalno in tudi ne bo izgubil konjev ce bo vse OK, ampak ce ze delas, je fajn imet malo rezerve...mogoce cez 2 leti dobis kaksne poceni odmicne, mal porihtas glavo in naredis optimizacijo, takrat ti bo zal da nisi naredil malo rezerve in dal vsaj 55mm, ker tudi na serijskem motorju ne bo negativnih posledic.
Pac premisli, da ne bos delal 2x, razlika v ceni itak ni pretirana?
kmetek
 
Prispevkov: 249
Pridružen: 29 Nov 2014, 15:09

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 16 Jan 2015, 10:09

Zdravo,
danes sem dobil kondenzator, kolega me je obvestil da je dimenzija satovja 420 mm x 330 mm in da je drugačen od kondenzatorja ki sem ga dobil zraven..Priključki so isti. Zanima me ali paše kondenzator teh dimeznij v fl vezno steno? Ne bi rad česa predeloval, ker je stvar nova...Gre se za FL klimo.
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a marc » 16 Jan 2015, 10:23

Mere originalnega so: Slika
Sepravi dolžino imaš ok 420, razlika je v višini...330 vs. 360. Gre potem za manjši kondenzator od originalnega kar bi znalo bit slabo za doseg optimum sistema. Koliko je pa debelina? Če je površina hladilnih reber/satovja približno enaka originalu, potem zna bit ok. Kje si ga pa kupil? Kondenzator boš že spravil notri, edino zaradi višine ne vem kje so locirani priključki za cevi. Najbolje da ga vpašeš in probaš koliko odstopa. Lahko, da se ga bo dalo zmontirati in ima daljše zgornje uhlje za pritrditev na vezno.
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron