Napisal/-a bozzicek » 02 Jan 2015, 21:36
No, nov ravno ni, se je pa kar veliko delalo na njem...Najprej pranje z wapom na vročo vodo, razmaščevanje z 2 plastenkama Dexala...Potem pa demontaža vseh delov, drgnjenje z dratpiršnami ( na mašino seveda), nanos primerja in na koncu še dva nanosa barve...Je pa res da so zamenjana čisto vsa tesnila, tefloni, kontrola vseh vitalnih delov (dročniki, veriga, ventili), zamenjava vodne pumpe, termostata, jermena, nova sklopka in lajšan vztrajnik od m20, čiščenje in obnova šob (Arčon servis)... Moram pa reči da sem imel srečo pri nakupu, se vidi da je že prejšnji lastnik lepo skrbel za njega, kar mi je potrdil mehanik ki pravi da imajo vitalni deli praktično nično obrabo...
Še vprašanje glede svečk, je kdo poizkusil NGK Iridium, katere svečke uporabljate pri m42 motorju?
Še vedno pa iščem motorno elektroniko od e30 (ni nuja), dme od e30 (nuja), pa dobil bo še ustrezen eprom chip.
Sicer sem našel na ebayu celoten sesalni kolektor od s14 motorja, ki je baje zelo dober za predelavo na m42, vendar se bojim da je to zame že malo preveč, vsaj kar se tehničnega dela tiče, pa tudi poceni ni (300 eur)..
Če kdo ve kje bi dobil omenjene dele se priporočam...