1990 e30 318 is

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a bozzicek » 13 Okt 2015, 20:38

Zdravo, hvala za nasvete,bom preveril, še najbolj se mi zdi verjetna opcija z zvočniki (sploh zadnja polica). Radio je Alpine Ida x100, pa tudi ojačevalec je priklopljen...Za spomin pa preverim, pomoje bo sama napeljava radia napačna, ker se tudi ob vklopu gretja zadnje šipe šum še poveča...

Avto je sicer že 14 dni na počitku, imel sem tudi manjšo nezgodo, ampak očitno se bo vse dobro izteklo in z minimalnimi stroški in brez posledic. Ne glede na vse pa se na avtu stalno dela, nazadnje sem mu zamenjal še semering glavne gredi in zatesnil ohišje oljnega filtra,tako da sedaj več ne pričakujem kapljanja olja (oba karterja sem že dal poravnati in na novo zatesniti in sta ok).
Da bo avto perfekten pa moram urediti še šum v zvočnikih,zmontirati original ohišja od tweeterjev (že imam doma), zamenjati ventil na pečki ( je na poti), oba plovca na rezervarju (prav tako na poti), pogledati ABS in urediti centralno zaklepanje (ne zaklepa prtljažnika). Potem bom lahko rekel da je avto v perfektnem voznem stanju. Ampak zima je še dolga...
Uporabniški avatar
bozzicek
 
Prispevkov: 220
Pridružen: 20 Nov 2014, 22:18

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a dančo » 13 Okt 2015, 22:44

tisti šum ti se bo zmanjšal mord ti tisti kondezator na alternatorju ne dela in dela šumove probaj ga gor dat .
dančo
 
Prispevkov: 267
Pridružen: 08 Jan 2015, 21:37

Re: 1990 e30 318 is

OdgovorNapisal/-a schik » 14 Okt 2015, 07:30

Če imaš ojačevalec potem je 95% problem na signalnem kablu za ojačevalec oz. izhodu iz radia. Za test enostavno pritisni žico na maso in na zunanji del cincha, ki gre na ojačevalec. Če šum utihne je to to. Če je to to, enostavno rešiš tako, da tam nalotaš žico in jo daš nekam na maso.
schik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 24 Nov 2014, 14:08

Prejšnja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron