1987 E30 318i (m10b20) "Zlatko"

V tej temi lahko predstavite svoje vozilo ali projekt.

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 06 Sep 2015, 22:58

lancer napisal/-a:Hudo vidim da je snežilo :))

Zlatko je bil letos tud winterwagen :))
marc napisal/-a:Dobro da niso še solili :))

#:-s Pomoje bi pobegnil =))
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 21 Sep 2015, 12:33

Nov bonbonček je doma :)
dsc4222.jpg

Bavaria C Buisiness z original inštalacijo za e30, tako da bo sedaj vsak zvočnik vezan na svoj izhod B-)
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a marc » 21 Sep 2015, 13:31

Uff kera solata čaka zadaj
Uporabniški avatar
marc
 
Prispevkov: 1082
Pridružen: 30 Okt 2014, 15:33
Kraj: Ljubljana

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 03 Okt 2015, 14:48

Solata pospravljena z lancerjevo pomočjo...
dsc4223 (1).jpg

dsc4222 (1).jpg

...prvič se je tudi prevzdignil tepih na enem od kritičnih mest, brez neprijetnih presenečenj :)
dsc4220.jpg

Done B-)
dsc4227.jpg

Zvočniki so sedaj vezani vsak na svoj izhod,dodatno so se zvezali tweeterji, orignalne 13ke(spredaj) pa so zamenjane z malce močnejšimi iz e39, ki so bili ravno pri roki :)
Vmes so se še pomerjala platišča ;;)
dsc4228.jpg
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 05 Feb 2016, 00:49

Da se malo oglasim po dolgem času :) "Zima" se kot vedno izkorišča za upgrade na Zlatku :D
Tako da akumulator je po novem v "gepeku" :)
imag0056.jpg

Končno se je začelo delati pa na temle projektu:
imag0019.jpg

imag0025.jpg

Tole sta bila glavna "akterja" B-) B-) B-) za letos :D
Sicer pa so trenutni plani samo vse skupaj zložit in ob tem seveda pomenjat vodno pumpo, batne obročke, teflone, verigo, vsa tesnila semeringe na motorju in menjalniku.
Glava se bo malenkost znižala, ventili spolirali, blok se bo "pohonal"(ostane moj) saj sem ravno danes opazil med čiščenjem batov, da so 89,22(+0,25)mm.
Trenutno se ravno pogajam za batne obročke :-w saj so mi kjer sem jih naročil in plačal, sporočili, da je prišlo do napake in jih nimajo(proizvajalec Mahle) in mi ponudili Kolbenschmidt, ko jim odgovorim, da itak potrebujem drugo dimenzijo, ni problema. Imajo Mahle samo doplačat treba skor 100eur @-) @-) pogledam na njihovo spletno stran in vidim, da je cena teh, ki sem jih plačal in teh ki jih potrebujem enaka, le dvignila se je v zadnjih nekaj urah za 100% X( X( X(
Dost za dans, se javim ko bo kaj za pokazat :p
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a KockaE30 » 05 Feb 2016, 12:37

Toooo, 2.0 M10, super! Ko si že pri sestavljanju M10 sestavljank bi te prosil če bi lahko pomeril statično kompersijo s kombinacijo te glave in kakršnihkoli batov že imaš. ( viewtopic.php?f=27&t=370 ) Me kar zanima, čeprav imam za svojega 2.0 v planu 318i glavo.

Kaj je pa v planu za management? Standalone?
"A ga mal zaliva?"
"Vejžde ga, če je pa fergi."
Uporabniški avatar
KockaE30
 
Prispevkov: 187
Pridružen: 17 Maj 2015, 19:08

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 05 Feb 2016, 17:32

No pa so le vprašanja kdaj bo M10 kaj več konlušnice dobil le naletela na rodovitno zemljo.
Lovro ta glava ima brez nižanja 60ccm veliko izgorevalno komoro, kar je ob 89,22mm batih, ki so ravni(kakršne ima dule) na hitro kalkulacija da kompresijsko razmerje 9,33:1. Well done Dule! :D Raketa :ymdevil:
Popravek kompresijsko razmerje je 8,02:1, ker sem pozabil upoštevati tesnilo L-) to je kompresija brez nižanja glave...
Zadnjič spremenil FR Wolf, dne 10 Feb 2016, 19:43, skupaj popravljeno 1 krat.
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 06 Feb 2016, 20:50

KockaE30 napisal/-a:Toooo, 2.0 M10, super! Ko si že pri sestavljanju M10 sestavljank bi te prosil če bi lahko pomeril statično kompersijo s kombinacijo te glave in kakršnihkoli batov že imaš. ( viewtopic.php?f=27&t=370 ) Me kar zanima, čeprav imam za svojega 2.0 v planu 318i glavo.

Kaj je pa v planu za management? Standalone?

Evo podatek o kompresiji, kakšna bi morala bit je že blaž podal :) se bo pa brez skrbi tud pomerila, bom poročal ;)
Elektronika za letos ostane "napredni" l-jetronic, kasneje ko se bo naredil nov izpušni sistem in upgredal sesalni, če bo po sreči tud druga odmična, pa bo nekaj naprednejšega (m40/42), da se bo lahko nova mapa naredila :ymdevil:
FR Wolf napisal/-a:No pa so le vprašanja kdaj bo M10 kaj več konlušnice dobil le naletela na rodovitno zemljo.
Lovro ta glava ima brez nižanja 60ccm veliko izgorevalno komoro, kar je ob 89,22mm batih, ki so ravni(kakršne ima dule) na hitro kalkulacija da kompresijsko razmerje 9,33:1. Well done Dule! :D Raketa :ymdevil:

"Raketo" že imamo na forumu :p :D :D
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 718
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a FR Wolf » 08 Feb 2016, 00:43

Dule če ti bo to premalo imaš tukaj še eno zadevo :))))
http://www.ebay.com/itm/BMW-M10-E12-E21 ... Make%3ABMW
Alpinas were always posh hot rods!
Uporabniški avatar
FR Wolf
 
Prispevkov: 151
Pridružen: 29 Nov 2014, 23:54

Re: 1987 E30 318i (m10b18) "Zlatko"

OdgovorNapisal/-a Matej » 08 Feb 2016, 01:22

FR Wolf napisal/-a:Dule če ti bo to premalo imaš tukaj še eno zadevo :))))
http://www.ebay.com/itm/BMW-M10-E12-E21 ... Make%3ABMW

Uf, že poštnina je 500€. :)
Uporabniški avatar
Matej
 
Prispevkov: 409
Pridružen: 10 Nov 2014, 23:01
Kraj: Giessen

PrejšnjaNaslednja

Vrni se na Avti uporabnikov

cron