Cliota sem tudi prvo zimo vozil po snegu, ker je bil edini avto. Ampak je Clio res kot nov kar se tiče pleha in zato ne bo pri meni več videl soli. Na srečo je res tako dober, da mu tista zima zdaj še po 2 letih ni pustila posledic in bo tako tudi ostalo. Tako lepo ohranjenih neobnovljenih lahko prešteješ na prste pri nas. Je pa bolj za tiščat ja, čeprav sem z njim v prvem letu tudi naredu blizu 30k km. Položaj je žalost, bom rešil z drugimi sedeži, ampak mislim da ne to zimo kot je bilo v planu.
Glede Touringa mi je vse jasno, če bi imel 1k€ viška bi si kupil enega Compacta za zimo, tole pa parkiral. Ampak gledam bolj na to, da ni glih nek biser, na zunaj ves nekaj obutan, na vsakem delu karoserija kakšna pika rje in itak je treba porihtat čist kompletnega, edino streha bi bla OK. Zato se ne sekiram toliko, se bom pa verjetno tolkel po glavi kasneje, ampak zaenkrat je to to, žal. Mi je pa vseeno bolj pomembno uživat vsak dan, kot šparat neko rjavino v garaži. Pa saj ni spet tako bogi, samo pač daleč od tvojega, da bi ga res pazil. Na srečo fotr obvlada švasarijo, en stric popravlja točo in drug je klepar pa tudi soliden ličar, tako da pomoči in zmanjšanja stroškev pri morebitni obnovi se sploh ne bojim. Ni to zadeva, ki bi me stala 2k€, verjetno še polovico tega ne, če govorimo o sanaciji vseh udrtin in rje
Je pa nekako v glavi, da se ga naredi res dobro in zaščiti do te mere, da se ga tudi vnaprej brez problema uporablja za vsak dan, torej tudi čez zimo, ker mi ni do kupovanja winter wagna vsako leto.
Avto mislim da je iz Belgije in če se ne motim 2006 uvožen v Slo. Kje se prek VIN številke to lahko zastonj preveri? Pa spisek opreme isto, da vidim kako je s klimo?
Švedska mi je must-do zadeva, najraje z avtom. Všeč mi je kultura in način razmišljanja. Če ne bi bil "tipičen" slovencelj, bi že zdavnaj spizdil gor živet, tako pa cincam in grem malo tipat teren. Spotoma pač naredim en trip, kateri sploh še ni okvirno začtran.
Ja, fantje so v zadnji ovinek kar dobro prileteli, tako da je po cilju kar konkreten klanec navzgor, da se zadeva ustavi. Na spodnji sliki je zadnji ovinek (kjer ćoban pase ovce) in pa ravnina v klanec po cilju, fascinantna zadeva, sem prehodil skoraj celo.
Vmes je še neko "skretanje", očitno sta bili 2 opciji proge, ker se en del premakne in proga potem zavije desno in navzgor, samo ni bilo časa vsega v detajle raziskovat.
Ma ja karavan mi je zakon, pa od nekdaj sem bolj za stare avte, tako da je tole kar dober kompromis, zato mi je tudi zakon za furat. Sem kar dolgo iskal, pa na koncu našel napihljivo posteljo 190x90cm in ko sem naštudiral sistem, imam v 20min vse iz prtljažnika zloženo spredaj in zadaj udobno posteljo, kjer 2 spita brez težav Želim si lahko edino kakšen € več, kakšen dan več dopusta in še koga dost usekanega, pa lahko zarad mene pol sveta prevozim, tega mislim da se ne bom nikoli naveičal.
Prilepim kasneje še kakšno fotko iz izleta, samo ne vem koliko je offtopic če ni avta gor?