Matej napisal/-a:Tako mi je zelo kmalu prirasel k srcu. Ker obožujem vožnjo po ovinkih pa sem hitro začel razmišljati, kaj moram narediti, da bi bil lahko z avtom še hitrejši.........
Torej, želel sem biti hitrejši, hkrati pa se znebiti ogromnega razmaka med gumo in blatnikom spredaj. Izkazalo se je, da ima stric doma m-technic vzmeti za e30. Z malo prepričevanja mi jih je podaril in zmontiral.
To je bilo v začetku 2008.
Avto je izgledal takole:
Potem se je bilo treba počasi znebiti še 14k, tako da sem poleti 2010 kupil 15col style 5. Sicer na 10 let starih gumah, ampak v suhem so držale kar solidno.
Pozimi sem nato za 50€ kupil še ene 15col, ne preveč lepe, ampak velik plus je bil et15. Na njih sem spomladi 2011 nataknil nove gume.
Avto se je peljal dosti bolje, ampak problem so bili serijski amortizerji, ki niso sledili tršim vzmetem. Nato sem dal proti koncu 2011 obnoviti in stršati amortizerje, kar se je izkazalo za super potezo, razlika je bila ogromna. Avto se je bistveno manj nagibal in pridobil na gripu.
S podvozjem sem bil zadovoljen, glede na to, da sem vzel bridgestone turanzo (pač touring guma), pa je ob vročem vremenu ali preganjanju po ovinkih hitro začelo drseti. Nisem se preveč sekiral, na račun tega sem dejansko še bolje spoznal avto in se naučil peljati na meji. Je pa velik plus te gume oprijem v hladnejšem in/ali mokrem vremenu.
Spomladi 2013 pa sem kupil 16col feltne in federal rs-r 205-45. Feltne so relativno grde, ampak sem jih nekako "rešil" z barvanjem na belo. V osnovi je bil ta komplet na e30ki z m50b25, ki sem jo imel od 2012-2014. Kakorkoli, seveda sem moral sprobati to »semi-slick« gumo najprej na avtu, ki sem ga navajen. No, razlika v primerjavi s turanzo je zelo velika. Guma je narejena, da avto zalima na cesto.
Ker sem dirkalca prodal, se je komplet letos poleti za stalno preselil na 316ko. Od takrat sem naredil kar nekaj km po različnih cestah in vremenskih razmerah. Bal sem se, da bo po mokrem slab oprijem. No, dejansko ima guma v mokrem super oprijem, tudi zdrsuje zelo predvidljivo in postopoma. Edina težava je stoječa voda. Če je luža malo večja zna avto kar lepo zaplavati. Dokler je pa cesta samo mokra, se da pa še vedno peljati precej hitro. Če bi se odločal še enkrat, bi verjetno vzel enake oz. podobne gume.