Pozdravljeni dragi forumaši!
Nekaj časa je bilo z moje strani na forumu zatišje, predvsem zaradi kroničnega pomanjkanja časa. Kljub temu bom v ta del foruma letos dodal še kar nekaj materiala.
Tisti, ki me boljše poznate, veste, da je že od nekdaj bila moja želja po 2-vratni e30-ki s šestakom kar velika. Moj stari nesojeni projekt "črnuh" žal ni bil primerna osnova za to, kar želim sestaviti, pa tudi raje vidim, da je avto že v osnovi šestak. Vsi vemo, kam so šle cene e30 v zadnjih letih, sploh tistih z zaželeno kombinacijo.
Tako kot večina, sem tudi jaz imel klasične iskalne pogoje, od katerih nisem želel odstopiti. Ti so bili:
- original 6-cilindrska dvovratna m20 osnova (320i, 323i, 325i)
- nekaramboliranost in čim manj rje
- obvezno mora imeti od opreme vsaj strešno okno
- ker imam ze 2x e30 iz facelift obdobja, mora ta biti pfl
- zaželeno je, da ni bele ali rdeče barve (glede tega sem bil sicer kar fleksibilen).
Zgoraj našteto za "pameten denar" se skoraj ni več pojavljalo na oglasnikih. Redno sem spremljal balkan in ostale okoliške in severne evropske države, vendar se za soliden primerek številka večinoma obrača proti ali preko 10k €.
Na poti iskanja sem šel gledat eno 320-ko tudi v Novi Sad, ki pa je pričakovano bila v zelo slabem stanju.
Kak mesec za tem pa sem na lokalnem nemškem oglasniku zasledil dotično 320-ko, ki se je prodajala kot projekt. Motor je bil izven avta in v začetku obnove, ker se je zaradi drugih prioritet lastnika ustavila. Takoj sem sklenil kontakt in pregovarjanje je potekalo kar dober mesec. Ko sem prejel dovolj slikovnega materiala in sva s prodajalcem dorekla meni sprejemljivo ceno, sva si podala virtualno roko. Avto se je nahajal v severni Nemčiji, sam pa nisem imel časa, da bi odpotoval na ogled in prevzem. Prvič v življenju sem se odločil sprejeti tak riziko in poslal kupnino prodajalcu v naprej, brez da bi avto v živo sploh videl. Z veliko pomočjo forumaša Klemna iz "uvoz_avtomobila.si" je bil urejen tudi transport do Slovenije.
Da ne dolgovezim... Avto je prispel v soboto v Slovenijo in do trenutka, preden sem ga zagledal, je bilo kar napeto vzdušje. V daljavi sem opazil znane linije in hitro je bilo jasno, da gre še za boljšo osnovo od pričakovane. Veselje je bilo neizmerno.
Sicer je na avtu še vedno veliko za postoriti, ampak je, razen platišč, vse kompletno original, z ne veliko posegi prejšnjih lastnikov. Vključno z notranjostjo. Večjih karambolov ni doživel, v dokaz so tukaj prednji blatniki, ki še niso bili odmontirani, originalna zadnja vezna stena in zelo lepa odbijača. Nasploh je krom na avtu v odličnem stanju. Šibedah se prav tako odpira brez kakršnegakoli upora, brez sledov rje.
Nahitro nekaj podatkov o avtu:
Letnik: 1985
Barva: platanengrun metallic
Original po vinu in tudi trenutna oprema: strešno okno, radio, tonirana stekla
Prevoženi kilometri: 239000
Plani z avtom so dolgoročni. Trenutno je letos načrt končati cabrioleta (francuz), ki gre ravno na barvanje. Več o tem kmalu v drugi temi. Na zelenca bodo šli kosi, ki jih pridno nabiram skozi leta in sicer:
- komplet m20b25 pogon
- zadnji diski in sprednji hlajeni
- špera
- original recaro športni sedeži
- mogoče še kak bonbonček
Kot pri vseh ostalih e30-kah, bo ostal originalni motor in kosi na lagerju, v kolikor bo kdaj želja po strogem OEM.
Toliko zaenkrat. Zelenc bo vsaj letos počival na varnem in na suhem v garaži, do začetka pa prilagam nekaj slik: