Dilema
Objavljeno: 28 Dec 2015, 15:21
Pozdravljeni,
evo, za prvi post, ena zanimiva dilema.
Trenutno imam v lasti E30ko z M50B25 motorjem in še par bonbončki, zadeva laufa super (ob priliki objavim slike in seznam predelav). Avto mi je zelo pri srcu, vendar pa me malo muči, koliko časa ga bom še lahko obdržal na cesti, ker predelava seveda niso legalne. Redni tehnični pregled je eno, potencialni izredni tehnični pa še dosti večji problem, če pride do kakega problema na cesti.
Seveda pa bi E30 rad obdržal, zato si zdaj malo razbijam glavo z naslednjimi opcijami:
1. Avto naprej "spravljati" čez tehničnega, vprašanje koliko časa bo še mogoče?
2. Dobiti papirje od 325i in sicer še vedno "spravljati" avto čez tehničnega, vendar nekoliko lažje (trenutna školjka je 316i)
3. Poskusiti legalizirati motor in ostale predelave - vendar je možnost majhna, gleda na to, da nimam ne računa od motorja, ne potrdila o strokovni vgradnji itd... pa še motor se je vgrajeval v naslednjo generacijo avta
4. Trenuten avto prodati in pripeljati podoben stroj iz DE, ki ima predelave že požeganane s strani TUV-a. V tem scenariju naj bi se tak avto pri nas dal homologirati? Primer: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=5
5. Prodati trenuten avto in presedlati na običajen 325i z M20 motorjem - potencialno še najmanj problemov na cesti in ob tehničnem?
Glede na to, da se naokoli vozi kar nekaj dodelanih E30-k, me zanimajo vaše izkušnje in mnenja.
lp
evo, za prvi post, ena zanimiva dilema.
Trenutno imam v lasti E30ko z M50B25 motorjem in še par bonbončki, zadeva laufa super (ob priliki objavim slike in seznam predelav). Avto mi je zelo pri srcu, vendar pa me malo muči, koliko časa ga bom še lahko obdržal na cesti, ker predelava seveda niso legalne. Redni tehnični pregled je eno, potencialni izredni tehnični pa še dosti večji problem, če pride do kakega problema na cesti.
Seveda pa bi E30 rad obdržal, zato si zdaj malo razbijam glavo z naslednjimi opcijami:
1. Avto naprej "spravljati" čez tehničnega, vprašanje koliko časa bo še mogoče?
2. Dobiti papirje od 325i in sicer še vedno "spravljati" avto čez tehničnega, vendar nekoliko lažje (trenutna školjka je 316i)
3. Poskusiti legalizirati motor in ostale predelave - vendar je možnost majhna, gleda na to, da nimam ne računa od motorja, ne potrdila o strokovni vgradnji itd... pa še motor se je vgrajeval v naslednjo generacijo avta
4. Trenuten avto prodati in pripeljati podoben stroj iz DE, ki ima predelave že požeganane s strani TUV-a. V tem scenariju naj bi se tak avto pri nas dal homologirati? Primer: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=5
5. Prodati trenuten avto in presedlati na običajen 325i z M20 motorjem - potencialno še najmanj problemov na cesti in ob tehničnem?
Glede na to, da se naokoli vozi kar nekaj dodelanih E30-k, me zanimajo vaše izkušnje in mnenja.
lp