Dilema

Forum namenjen splošni debati o modelu e30.

Dilema

OdgovorNapisal/-a luftwaffe » 28 Dec 2015, 15:21

Pozdravljeni,

evo, za prvi post, ena zanimiva dilema.

Trenutno imam v lasti E30ko z M50B25 motorjem in še par bonbončki, zadeva laufa super (ob priliki objavim slike in seznam predelav). Avto mi je zelo pri srcu, vendar pa me malo muči, koliko časa ga bom še lahko obdržal na cesti, ker predelava seveda niso legalne. Redni tehnični pregled je eno, potencialni izredni tehnični pa še dosti večji problem, če pride do kakega problema na cesti.

Seveda pa bi E30 rad obdržal, zato si zdaj malo razbijam glavo z naslednjimi opcijami:

1. Avto naprej "spravljati" čez tehničnega, vprašanje koliko časa bo še mogoče?
2. Dobiti papirje od 325i in sicer še vedno "spravljati" avto čez tehničnega, vendar nekoliko lažje (trenutna školjka je 316i)
3. Poskusiti legalizirati motor in ostale predelave - vendar je možnost majhna, gleda na to, da nimam ne računa od motorja, ne potrdila o strokovni vgradnji itd... pa še motor se je vgrajeval v naslednjo generacijo avta
4. Trenuten avto prodati in pripeljati podoben stroj iz DE, ki ima predelave že požeganane s strani TUV-a. V tem scenariju naj bi se tak avto pri nas dal homologirati? Primer: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... geNumber=5

5. Prodati trenuten avto in presedlati na običajen 325i z M20 motorjem - potencialno še najmanj problemov na cesti in ob tehničnem?

Glede na to, da se naokoli vozi kar nekaj dodelanih E30-k, me zanimajo vaše izkušnje in mnenja.

lp
luftwaffe
 
Prispevkov: 6
Pridružen: 24 Sep 2015, 16:02

Re: Dilema

OdgovorNapisal/-a schik » 07 Jan 2016, 12:04

Homologacijo menjave motorja je kar problem spravit čez. Tu govorim o tem če greš na močnejši motor, ker moraš pridobit en kup papirjev in še BMW mora požegnat vse skupaj, kar pa v tvojem primeru ne verjetno ne bo razen če imaš kje koga, ker se ta motor ni nikoli vgrajeval serijsko v ta avto. Jaz sem se že določene stvari pozanimal, ampak vedno se je ustavilo pri BMWju, ki mora požegnat kao da je karoserija dobra za močnejši motor in se strinjat s predelavami. Če to od njih dobiš, je vse ostalo najmanjši problem.
Lahko pa dobiš karoserijo oz. dokumente s ploščico od šestaka (320, 323, 325 ali 327 (eta)), pa narediš menjavo karoserije s svojim. Načeloma če imaš enkrat 6 cilinderski motor v papirjih se v detajle ne spuščajo. Seveda niti to ni 100% legalno ampak to ti je najbližji primerek če želiš prodat avto.
Če češ imet 100% legalnega je verjetno najbolje tega prodat in kupit 325i v originalu.
schik
 
Prispevkov: 65
Pridružen: 24 Nov 2014, 14:08


Vrni se na Splošna debata

cron