Uvoz starodobnika (npr. e30)

Forum namenjen splošni debati o modelu e30.

Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 17 Jun 2015, 12:06

Najprej en lep pozdrav! :D

Slišal sem, da si pri uvozu starodobnika (npr. e30) iz drugih držav v Slovenijo oproščen davka na motorna vozila. Je to res in ali mora imeti to vozilo prav certifikat starodobnika, ali mora biti samo staro 30 let?
Kako pa je s certifikati v Nemčiji? Lahko skoraj vsak avto, ki ima vsaj 30 let, dobi certifikat, ali so stvari bolj komplicirane?

Upam, da ne sprašujem preveč.

Hvala vnaprej!
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 98
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a DulE30 » 17 Jun 2015, 17:07

Da uvoziš avto kot starodobnika, je prvi predpogoj 30 let, drugi pa da nima v prometno vpidanih kakih predelav, ob izpolnjevanju obeh pogojev, ti komisar pregleda avto in izda certifikat, s katerim si menda oproščen dmv-ja(ne vem pa ali je potrebno tudi vpisati v prometno).
Kar zadeva pridobivanja certifikata v tujini, dvomim da je kaj ceneje kot pri nas, pa tudi ne vem če je pri nas potem veljaven...Sicer pa bi se najprej pozanimal na kaj je vezan dmv(kubikaža, nabavna vrednost,...) s tem nisi potem omejen na letnik če imaš v mislih e30, morda konec koncev dmv niti ni toliko visok(pač v pogodbo navedeta nižjo ceno) certifikat pa magari pridobiš čez kako leto ali dve...
Uporabniški avatar
DulE30
 
Prispevkov: 635
Pridružen: 11 Nov 2014, 21:38

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 17 Jun 2015, 17:18

DulE30 napisal/-a:Da uvoziš avto kot starodobnika, je prvi predpogoj 30 let, drugi pa da nima v prometno vpidanih kakih predelav, ob izpolnjevanju obeh pogojev, ti komisar pregleda avto in izda certifikat, s katerim si menda oproščen dmv-ja(ne vem pa ali je potrebno tudi vpisati v prometno).
Kar zadeva pridobivanja certifikata v tujini, dvomim da je kaj ceneje kot pri nas, pa tudi ne vem če je pri nas potem veljaven...Sicer pa bi se najprej pozanimal na kaj je vezan dmv(kubikaža, nabavna vrednost,...) s tem nisi potem omejen na letnik če imaš v mislih e30, morda konec koncev dmv niti ni toliko visok(pač v pogodbo navedeta nižjo ceno) certifikat pa magari pridobiš čez kako leto ali dve...


Hvala :-bd
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 98
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Cesara » 19 Jun 2015, 20:01

Zdravo, tri lete nazaj sem sam uvezel E30 iz Nemcije. Uvoz starodobnika je čist easy zadeva če upoštevaš pravila:

- Avto mora biti 30 let star ali več.. Certifikat starodobnika lahko ima že, ali pa tudi ne, ni pogoj!
- Avto mora biti v ORIGINALNEM stanju.. Predelave lahko ima skoraj vse (motor, podvozje, kolesa itd) , vendar v slogu 80-tih oziroma iz časa izdelave vozila in obvezno mora biti VSE homologirano!! Nadgradnje ali predelave iz konca 90 tih ali po letu 2000 se ne upoštevaju!
-Davka si oproščen ker je starodobnik, zato dobiš potrdilo od LPP.
Vse informacije dobiš na LPP Ljubljana, samo oni delaju to, in ta gospod je zelo prijazen..
- Vozilo kupiš v EU
-Peljes na LPP naredijo zelo podroben pregled vozila: (Višina vozila, širina, motor, notranjost, vse številke, karoserija,itd..)
-Potem dobiš vse papirje (plačaš cca. 80 evrov) in s tem greš na Davčno.. rok imaš 7 dni za predajo..
-Ko dobiš klic iz davčne greš papirje dvignit in je zadeva urejena..
- Časa imaš neomejeno da ga tehnično pripraviš in na tehnični pelješ..
-Tudi ti ni treba biti član nobenega društva vse eno imaš vse popuste pri cestnem skladu in zavarovanju!
-Pri zavarovanju imaš 90 % pri cestnem skladu 80%.. Najmanj komplikacij pri zavarovanju dela TRIGLAV, vse druge zavarovalnice zahtevaju da si član nekega društva kar te dodatno stane na leto cca. 70 evrov.

Upam da sem pomagal.


Lp
Uporabniški avatar
Cesara
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 17 Jun 2015, 22:02

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Alpinestars » 27 Jun 2015, 17:56

Koliko pa pride če bi uvozil e30 letnik 1990 ?
Alpinestars
 
Prispevkov: 49
Pridružen: 17 Jun 2015, 20:36

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Jack747 » 27 Jun 2015, 18:08

Če imaš na voljo ustrezne podatke, si lahko izračunaš davek s pomočjo te spletne strani: http://www.dmvportal.net/ :)
Uporabniški avatar
Jack747
 
Prispevkov: 98
Pridružen: 30 Nov 2014, 23:21

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Zefal » 22 Feb 2016, 21:21

Zdravo. Že nekaj časa iščem E30-ko sedaj pa sem eno našel v Bosni. Zanima me ali ima že kdo izkušnje z uvozom iz Bosne? Avto je že star 30 let tako da sem oproščen DMV-ja. Kaj pa carina?

Lp
Zefal
 
Prispevkov: 19
Pridružen: 22 Feb 2016, 21:17

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Cesara » 24 Feb 2016, 23:21

Zdravo, uvoz iz bosne tudi gre, DMV-ja si oproscen vendar ne pa carine, poleg tega vozilo mora biti tehnicno brezhibno in registrirano, ker ga moras peljati na carino pregled itd... Potem ti dolocijo koliko treba placat. Osebno sem tudi imel varianto da dobim enega iz Bosne, sem tudi sel gledat vendar sem pustil in iz Nemcije pripeljal, enostavno iz EU je lazje, razen ce je avto Vreden nakupa oziroma v dobrem stanju takrat se splaca malo vec tezav v racun vzeti..


LP
Uporabniški avatar
Cesara
 
Prispevkov: 13
Pridružen: 17 Jun 2015, 22:02

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Marko88 » 28 Feb 2016, 13:41

Ve kdo mogoče kako pa je s uvozom delov iz bosne oz. če je že kdo slučajno naredil to? Cenejši deli, v kakem stanju pa je vprašanje.
Marko88
 
Prispevkov: 73
Pridružen: 31 Jan 2016, 14:07

Re: Uvoz starodobnika (npr. e30)

OdgovorNapisal/-a Blu » 03 Sep 2016, 08:02

Pozdravljena družba. Tudi sam sem hitro prisel do zakljucka, da je standard drzave dobro izkoristiti. Enostavno gre za financno tehtanje. Sploh, ko vzames v obzir, da denimo 325 modelov ni kot listja in trave, tisto kar je pa enostavno predrago. Odvisno od žepa seveda.

No, par let nazaj sem tako kupil in kasneje tudi 'obnovil' avto v BiH. Zadeva je origigi 325, 2v, mtech, 1986l. Z uvozom se tisti cas se nisem ukvarjal saj je bil avto modelu primerno ohranjen in uvoz takrat nepotreben. V preteklem casu je nigga dopolnil 30ko. Fajn. Zdaj pa dilema. Ze, ko sem kalkuliral po davcnih stopnjah na dursu sem prisel do zakljucka, da se ne izplaca. Zakaj? Ker bi prihranjeno razliko v nakupu in obnovi na koncu dal za uvozne dajatve. Racunica je bila nekje 2000€ dajatev. Ne spomnim se cisto tocno katero vrednost sem vzel za osnovo ampak sem preprican, da neko minimalno (realno?), recimo 1500€. Moral bi se enkrat preracunat ampak mislim da DMV ni najvecji strosek - govorim za uvoz izven EU. Tu so se eko dajatve priblizno 20%, splosna carina x%, DDV... V obzir je treba vzeti tudi cenitev uradnikov. Kaj hitro se namrec zgodi, da un cepec tam prezre nabavno vrednost na pogodbi in odklika na mobile.de... Potem je pa krat 2 vse skupaj.

Skratka no go :| prevsem in sploh, ko gre za nam ljuba vozila. Druga pesem bi bila, da je avto letnik 50 in ima s tem vecjo sentimentalno in dejansko vrednost. Takrat najbrz pozres tudi carino.
Dodatno me od starodobniskega urejanja zadev odvracajo obetajoca se, grozeca pravila v RS. Posebne tablice, omejitev km, etc Ko jih je*e (pardon my french). Zaenkrat sem uredil drugace in bom se malo razmisljal. Ni bosanc ce nima 6stevilk in crke na tablici :D
Blu
 
Prispevkov: 3
Pridružen: 22 Maj 2016, 15:24


Vrni se na Splošna debata