Stran 1 od 1

Swap

OdgovorObjavljeno: 30 Maj 2023, 12:58
Napisal/-a Rene
Imam 316 trenutno v obnovi. Me pa zanima če se da homologirat v e30 šasijo motorje m50,m52 ali m54.

Nekje sem zasledil da se je prodala ena z homologiranim m52. Je mozno to tudi z m54? in kako?

Hvala v naprej

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 31 Maj 2023, 07:42
Napisal/-a alenjazbec
Uradno se ne da ker ni bil tak motor v takšni šasiji, homologiraš lahko M20 s tem da menjaš vse vzmetenje, zavore,... in imaš še račun od motorja.
Preko neke hrvaške variante se pa lahko naredi, da avto prodaš hrvatu, ta opravi vse teste in homologira drug motor in potem uvoziš nazaj.
Sem na podobnih željah

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 31 Maj 2023, 08:16
Napisal/-a Rene
Aha, sepravi prns uradno se neda. Kolko je pa to na hrvaškem zahtevno? Rabim razna potrdila o ugradnji in podobno al more sam bit narejeno uredi.

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 31 Maj 2023, 10:43
Napisal/-a alenjazbec
Več kot tolko ti pa žal ne znam povedat

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 02 Jun 2023, 08:45
Napisal/-a DulE30
Sicer ne vem zakaj bi si življenje tolk kompliciral zarad
m52 v e30 :-\ , če že potem naj bo vsaj nekaj iz S oddelka :D... Ampak naj bo itak imamo vsi na trenutke neracionalne in okolici nerazumljive odločitve ko gre za e30. :ar!
Kjerkoli boš delal homologacijo, mora to bit podkrepljeno s potrdilom o strokovni vgradnji vseh komponent ne le motorja.
Če se boš lotil tega v tujini, potem moraš vedet, da ko boš avto uvažal nazaj boš plačal tudi dmv, ker ko bo enkrat v homologaciji vpisana predelava pozabi na status oldtimerja.
Ko vse to seštejes bi tudi m20 strokerja verjetno lahko zložil (in pri nas homologiral, morda celo s statusom predelanega oldtimerja)... Ki bi imel v očeh 97% ostalih e30 ljubiteljev tudi večjo vrednost...

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 02 Jun 2023, 09:53
Napisal/-a Rene
Me manj skrbi denar in bol dolgotranjnost. Školka je tko al tko v slabem stanju tku da je prva neracionalna odlocitev da sploh školko obnavljam
M20 postajajo dražji od zlata za ne ohranjene motorje, deli bodo pa tut počas problem.

Če je postopek homologacije isti za 52 in 54 bi mi biu idealn m54 ki je po konjih skor enakovreden s52, jih je pa lažje najti predvsem pa so cenejši.
Status starodobnika me tuni ne lih preveč briga, mnenje drugih ljubiteljev pa še manj.

Me sam mal bl podrobno zanima kko je s to homologacijo, za drugo se ne tolk sekiram.

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 02 Jun 2023, 09:56
Napisal/-a error90
Jst bi na tvojem mestu vgradil m20... vse to homologiral in potem ko imaš papirje za šestaka je vseeno kar swapaš not od 6cilindrov.
Jaz imam po papirjih tudi 316 z forgazarji ampak v resnici je m42 not. Status oldtajmerja sem vseeno dobil in čez tehničnega gre vse normalno (pa zmeraj haubo odprejo).

Je pa res da bi imel potem viška m20 motor :)

Re: Swap

OdgovorObjavljeno: 02 Jun 2023, 10:12
Napisal/-a Rene
mja sej tu sm tudi jst razmišljal sam m20 pa m5X motorji so kar konkretno različni.

Sej ne dvomim da nebi šlo skoz tehnični, se pa dobi kšn 'izkušen' prometnik pa je hitr pizdarija, ztu bi pa nrdu use kot se spodobi.