Pozdravljena družba. Tudi sam sem hitro prisel do zakljucka, da je standard drzave dobro izkoristiti. Enostavno gre za financno tehtanje. Sploh, ko vzames v obzir, da denimo 325 modelov ni kot listja in trave, tisto kar je pa enostavno predrago. Odvisno od žepa seveda.
No, par let nazaj sem tako kupil in kasneje tudi 'obnovil' avto v BiH. Zadeva je origigi 325, 2v, mtech, 1986l. Z uvozom se tisti cas se nisem ukvarjal saj je bil avto modelu primerno ohranjen in uvoz takrat nepotreben. V preteklem casu je nigga dopolnil 30ko. Fajn. Zdaj pa dilema. Ze, ko sem kalkuliral po davcnih stopnjah na dursu sem prisel do zakljucka, da se ne izplaca. Zakaj? Ker bi prihranjeno razliko v nakupu in obnovi na koncu dal za uvozne dajatve. Racunica je bila nekje 2000€ dajatev. Ne spomnim se cisto tocno katero vrednost sem vzel za osnovo ampak sem preprican, da neko minimalno (realno?), recimo 1500€. Moral bi se enkrat preracunat ampak mislim da DMV ni najvecji strosek - govorim za uvoz izven EU. Tu so se eko dajatve priblizno 20%, splosna carina x%, DDV... V obzir je treba vzeti tudi cenitev uradnikov. Kaj hitro se namrec zgodi, da un cepec tam prezre nabavno vrednost na pogodbi in odklika na mobile.de... Potem je pa krat 2 vse skupaj.
Skratka no go
prevsem in sploh, ko gre za nam ljuba vozila. Druga pesem bi bila, da je avto letnik 50 in ima s tem vecjo sentimentalno in dejansko vrednost. Takrat najbrz pozres tudi carino.
Dodatno me od starodobniskega urejanja zadev odvracajo obetajoca se, grozeca pravila v RS. Posebne tablice, omejitev km, etc Ko jih je*e (pardon my french). Zaenkrat sem uredil drugace in bom se malo razmisljal. Ni bosanc ce nima 6stevilk in crke na tablici